Citat:
Ursprungligen postat av
mastodon111
Ja, vi har ältat det här några gånger. Tre politiska förebilder jag har är Reinfeldt, Björklund och Bildt, ungefär i den rangordningen. Björklund är nästan komiskt underskattad i Sverige, löjligt. Reinfeldt vet jag är mera kontroversiell bland SDare. ;-)
Björklund och Lööf förtjänar att adlas för hur de gemensamt samarbetade och stod upp mot SD under det senaste valet medan Kristersson och Thor närmade sig SD (det totala sveket).
Men då så. Du gillar deras personligheter och det slår högre än deras politik och vad de väljer att göra. Då har vi rätt; du röstar emot vad du tycker politiskt.
Dessa partier kommer med fler lögner, inte bara sin politik men även om andras politik; SD. Och du går på dessa lögner med. SD har den politiken du påstår dig vilja ha. Du ser dig inte som en dödknarkarnazist som hatar främlingar. Jag vill ha samma politik och röstar på SD och vips tror du en massa om mig och andra sd'are om hur hemska rasister vi är plötsligt.
Nej du, deras utspel emot Hanif Bali visar klart och tydligt vilka fega cucks de är som inte vågar stå bakom honom och kritiken han delar ut på twitter.
Snacka om svek. Men visst, sitt och vurma för dessa cucks och akta dig så inte nazisten kommer och tar dig