2019-08-21, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Utan att läsa hela tråden. Så brottoffret är smygbi och antagligen anmälde enbart för dom blev påkommna?

Nej, de blev inte påkomna som jag tolkar det, utan det verkar vara vanligt förekommande larv på en efterfest där folk druckit för mycket. Det vill säga druckit så mycket som jag inte tycker att någon ens ska dricka speciellt inte nu med denna nya samtyckeslag. Då det kan bli gränslöst, omdömeslöst och larv som även kan innefatta sexuella grejer. Något sånt har hänt. De var alla packade och en trodde någon annan inte brydde sig då jag tolkar det som om en massa annat konstigt hänt innan. NB har till och med sagt att han kände sig hotad av de två andra, mycket större killarna.
Senast redigerad av Ajara 2019-08-21 kl. 19:33.
Citera
2019-08-21, 21:49
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Nej, de blev inte påkomna som jag tolkar det, utan det verkar vara vanligt förekommande larv på en efterfest där folk druckit för mycket. Det vill säga druckit så mycket som jag inte tycker att någon ens ska dricka speciellt inte nu med denna nya samtyckeslag. Då det kan bli gränslöst, omdömeslöst och larv som även kan innefatta sexuella grejer. Något sånt har hänt. De var alla packade och en trodde någon annan inte brydde sig då jag tolkar det som om en massa annat konstigt hänt innan. NB har till och med sagt att han kände sig hotad av de två andra, mycket större killarna.

Du får nog allt ta och "tolka" om...
Citera
2019-08-21, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backshot
Har hans synts till i offentligheten sen han kom tillbaka?
Han var ju tydligen på något event idag tillsammans med KK bland andra. Kolla hennes instastory... ”En av de finaste människor jag känner”
Citera
2019-08-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Du får nog allt ta och "tolka" om...

Var du där menar du? Enligt stämningsansökan var där tre personer, NB offret vem det nu är och ett vittne det vill säga den tredje killen.

Har du aldrig hört någon straight man som på fyllan fällt kommentaren "jag ska ta dig på kuken" eller liknande till en annan man, pussat honom på kinden "på skoj" och liknande. Det kallas "fyllebög".

Fyllebögar brukar gärna attackera riktiga bögar på fyllan med sitt plötsliga intresse, tycka det är lite spännande. I sitt berusande tillstånd ska de sen skoja till det. Har det dragits linor vilket inte alls känns främmande runt såna här människor så kan de bli fruktansvärt kåta dessutom. Denna kåthet kan i detta fall ha tagit sig i spexiga uttryck som att någon fått för sig att blotta sig och så vidare. Vittnet uppgav ju att han inte riktigt hängde med i vad som hände. Det blev knasigt helt enkelt. Och nu går rättegångskostnader till detta. Lyxproblem.
Senast redigerad av Ajara 2019-08-21 kl. 23:01.
Citera
2019-08-22, 09:05
Medlem
Det är OS (som förekommit tidigare i tråden) som är BO. Bor på samma adress som Fi*ip, som inte är inblandad öht, och därför hänger NB fortfarande med Kri*tin.
Citera
2019-08-22, 10:16
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereToGo
Det är OS (som förekommit tidigare i tråden) som är BO. Bor på samma adress som Fi*ip, som inte är inblandad öht, och därför hänger NB fortfarande med Kri*tin.

Vem är OS?
Citera
2019-08-22, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Vem är OS?

Om det menas att det är en person skriven på samma adress, alltså i samma port så finns en Osk-r Salomo-sson skriven där 26 år. Hittar en modell när jag googlar det namnet så kan ju vara han. Eller en dansare men han ser äldre ut tycker jag.
Senast redigerad av Ajara 2019-08-22 kl. 11:02.
Citera
2019-08-22, 11:00
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Var du där menar du? Enligt stämningsansökan var där tre personer, NB offret vem det nu är och ett vittne det vill säga den tredje killen.

Har du aldrig hört någon straight man som på fyllan fällt kommentaren "jag ska ta dig på kuken" eller liknande till en annan man, pussat honom på kinden "på skoj" och liknande. Det kallas "fyllebög".

Fyllebögar brukar gärna attackera riktiga bögar på fyllan med sitt plötsliga intresse, tycka det är lite spännande. I sitt berusande tillstånd ska de sen skoja till det. Har det dragits linor vilket inte alls känns främmande runt såna här människor så kan de bli fruktansvärt kåta dessutom. Denna kåthet kan i detta fall ha tagit sig i spexiga uttryck som att någon fått för sig att blotta sig och så vidare. Vittnet uppgav ju att han inte riktigt hängde med i vad som hände. Det blev knasigt helt enkelt. Och nu går rättegångskostnader till detta. Lyxproblem.

Vad har du för vänner egentligen? Näe, jag har aldrig varit med om att någon på fyllan, på skoj, ska ta mig på kuken eller "fyllebögat" med mig. Och nej, man blir inte kåtare av kokain. Var får du allt ifrån?
Citera
2019-08-22, 11:02
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Vem är OS?
En Osc@r S@lomonsson 26 år som också är skriven i samma trapphus Lästmakargatan. Figurerade i trådstart precis som ett gäng andra gossar som "motbevis" när F*lips namn kom fram i tråden.
Citera
2019-08-22, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vad har du för vänner egentligen? Näe, jag har aldrig varit med om att någon på fyllan, på skoj, ska ta mig på kuken eller "fyllebögat" med mig. Och nej, man blir inte kåtare av kokain. Var får du allt ifrån?

Folk blir kåta av kokain ja se M P.brandt framför dig med snoppen i handen med polare intill tittandes på porr i en förort! Och fyllebög kan du ju googla om du nu inte träffat någon sån.
Senast redigerad av Ajara 2019-08-22 kl. 11:10.
Citera
2019-08-22, 11:05
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Folk blir kåta av kokain ja. Och fyllebög kan du ju googla om du nu inte träffat någon sån.

Vilket folk då? Jag blir inte mer kåt av kokain än utan, inte mina vänner heller. Och du bör nog se över din vänskapskrets av fyllebögar.
Citera
2019-08-22, 11:07
Medlem
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här