2019-08-22, 02:01
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Han hade helt rätt i sak men trots det kan det förstås vara mindre lämpligt att såga en kollega offentligt. Det är väl inte mer konstigt än så.
Han hade inte rätt i sak. Han var dum!
Citera
2019-08-22, 02:04
Medlem
Hanif gör en pudel.
T.o.m han!!

Faan, finns det inga individer med ryggrad längre.
Han vet det också!

Nu kan det bara gå utför. Adjö Hanif, det var...intressant, så länge det varade.
Ta hand om dig, farväl.

Bli egen eller byt parti.
Egen är väl det bästa. Om du inte fattar varför, jaa, adjö!
Senast redigerad av Bryling 2019-08-22 kl. 02:11.
Citera
2019-08-22, 02:04
Medlem
Jofs avatar
Jag ber Carl Bildt om ursäkt för hur jag formulerade mig”, skriver Hanif Bali på Facebook.
Citera
2019-08-22, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Han hade inte rätt i sak. Han var dum!

Jo han hade fullkomligt rätt i sak, Bildt har inte haft rätt om något under hela sin karriär.
Citera
2019-08-22, 02:06
Medlem
Citat:
Jag ber Carl Bildt om ursäkt för hur jag formulerade mig”, skriver Hanif Bali på Facebook.
Och det kommer vara pudeln som leder han ut ur politiken. Hanif kommer plocka pudel-bajs i 3 år.. sen baj baj.
Citera
2019-08-22, 02:07
Medlem
Citat:

Precis, han backar inte om sak-kritiken utan endast om hur han formulerade sig.
Citera
2019-08-22, 02:24
Medlem
Jofs avatar
Ja, undrar hur Bali tänkte. Är han bara en IRAN idiot. Att kalla Bildt Grabben. Är ett förnedringsord som skulle kunna komma från en afganskt skäggbarn
Citera
2019-08-22, 02:40
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Det är att skjuta sig själva i foten att stänga av Hanif Bali. Han är den enda vettiga rösten i M. Han har lockat till sig alla de som inte vågar rösta på SD men som samtidigt har samma åsikter.

Det var länge sen M som parti visste vilken fot de ska stå på.. Splittrat är bara förnamnet.
Snart rämnar hela partiet under sin svaga ledare.
Citera
2019-08-22, 02:41
Avstängd
Citat:
Ja, undrar hur Bali tänkte. Är han bara en IRAN idiot. Att kalla Bildt Grabben. Är ett förnedringsord som skulle kunna komma från en afganskt skäggbarn

App app app. Inte skriva ut det. Du måste skriva g-ordet istället.
Citera
2019-08-22, 02:41
Medlem
Citat:

Jag har alltid sett Bildt som en lillgammal skolpojke, det har han utstrålat sedan han verkligen var barn och gör det fortfarande. Träffsäkert alltså men det är klart Bildts ego blir sårat av det, han vill ju ses som en statsman.
Citera
2019-08-22, 02:42
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Snarare en mäkta egocentrisk person som under en alldeles för lång tid tillåtits sprida sin populism på ett rent ut sagt barnsligt vis. Han har utan tvekan även tydliga tecken på både Tourettes och dålig självkänsla. Absolut inget fel med det men ej hållbart i längden för en riksdagsledamot vars främsta uppgift är att verka för folkets bästa. Skönt att de tog ner honom på jorden! Dock har han potential så personligen hoppas jag att han lär sig något av läxan och återkommer när han mognat.

Vad är det som är populistiskt? Har du bevis på det? Eller följder du strömmen, och slänger lite olika stämplar som PK-vänstern brukar göra för att tysta folk?
Citera
2019-08-22, 02:47
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Det var länge sen M som parti visste vilken fot de ska stå på.. Splittrat är bara förnamnet.
Snart rämnar hela partiet under sin svaga ledare.
Det finns ingen framtid för det gamla moderaterna. Och det så kallade "nya moderaterna" är inget nytt. Det är knappt någon skillnad mellan S och M helt ärligt. Det behövs en riktigt stark höger i Sverige och Hanif Bali har fört den talan som M borde stå för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in