2019-08-19, 22:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag kom på Himmler runt hörnet före dom

Janne Josefsson bör inte tänka högt tycker jag..döv blind, och begriper ingenting för att citera
Astrid

Jävligt svårt att broder tuck ska vara grävling,
han är ju förfan björnfärgad...allt dom har å gå på är att han har en rak nos

Gör om gör rätt
Ta bort idiotfrågan
och lever den jäveln

Hoppas på nya grenar

Gry ser nerdrogad ut och är väldigt lugn och ingen stor fallhöjd på hennes förslag, vilket uppskattas...jag vill knulla
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-08-19 kl. 22:41.
Citera
2019-08-20, 22:21
Medlem
Alla mot alla (Filip och Fredrik)

Sitter och kollar på programmet ”Alla mot alla” på Kanal 5 med Filip och Fredrik.

En av frågorna var -Kan ni nämna någon kvinnlig politiker i Sverigedemokraterna? (Apropå det faktum att SD har få framträdande kvinnliga politiker)
Ingen av deltagarna kunde ge några namn. Värt att nänma är att en av deltagarna var Maria Wetterstrand (fd språkrör för Miljöpartiet).

Mina frågor till er är följande; Hur sannolikt är det att ett fd språkrör inkl tre andra kändisar bommar en sådan fråga? Själv misstänker att de fejkade och inte ville säga namnet baa för att förstärka faktumet att SD har få kvinnliga politiker.
Citera
2019-08-20, 22:33
Medlem
olasvenssons avatar
Håller med. Maria Wetterstrand borde veta och hon vet säkert också men vågar inte yttra sig så klart...
Citera
2019-08-21, 12:20
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
"Har drakar funnits?"

"Finns Gud?" hade varit mycket mer intressant att ställa som idiotfråga.

Eller tror satanister på vetenskapen eller en liten röd gubbe

Citat:
de tror iaf på Gud när någon dött, iofs är ingen av dem någon kandidat ändå till att göra som Jesus gjorde vilket man tydligen kan göra nu, vilken borde vara det man gör vid vissa fall ...
Citera
2019-08-21, 13:41
Medlem
brianmolkos avatar
De va ju Nisse Liedholm som hade vingård
Citera
2019-08-21, 14:48
Medlem
swimmingpools avatar
Janne Josefsson är för jävla rolig. Ge honom ett humorprogram!
Citera
2019-08-21, 18:53
Medlem
XtraXs avatar
Stackars Pontus Gårdinger som blev utmålad som en alkis.
Citera
2019-08-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag kom på Himmler runt hörnet före dom

Janne Josefsson bör inte tänka högt tycker jag..döv blind, och begriper ingenting för att citera
Astrid

Jävligt svårt att broder tuck ska vara grävling,
han är ju förfan björnfärgad...allt dom har å gå på är att han har en rak nos

Gör om gör rätt
Ta bort idiotfrågan
och lever den jäveln

Hoppas på nya grenar

Gry ser nerdrogad ut och är väldigt lugn och ingen stor fallhöjd på hennes förslag, vilket uppskattas...jag vill knulla

Hade jag gissat ur minnet, baserat på scenen ur K. Anka på julafton, så skulle jag ha sagt att broder Tuck är människa. Inte många djuriska drag på honom annat än den patenterade svarta disneynäsan.

Idiotfrågan ska absolut inte försvinna. Det mest njutbara momentet, särskilt då de tävlande misslyckats.

F&F hade ju förresten hypat om att de skulle förnya formatet för säsong 2. Blev visst inget av det, det är precis samma.
Citera
2019-08-21, 22:19
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
Hade jag gissat ur minnet, baserat på scenen ur K. Anka på julafton, så skulle jag ha sagt att broder Tuck är människa. Inte många djuriska drag på honom annat än den patenterade svarta disneynäsan.

Idiotfrågan ska absolut inte försvinna. Det mest njutbara momentet, särskilt då de tävlande misslyckats.

F&F hade ju förresten hypat om att de skulle förnya formatet för säsong 2. Blev visst inget av det, det är precis samma.
Det är inte en patenterad disneynäsa på Tuck, det är mycket riktigt en grävlingsnäsa, det enda kännetecknet som sagt

Fast det var ingen idiotfråga igår, huruvida man ska ska stava Stenmarks namn Ingemar eller Ingmar är en legitim fråga.
Idag däremot var idiotfrågan för första gången bra

Båda lagen tror Jimmie Carter är död, kan du stå ut med ett sånt moment?

Palmes mordvapen var en jordgubbs-tårta tydligen, ingen skickade blodet till labbet

Julkalendern Höjdarna på taget?
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-08-21 kl. 22:39.
Citera
2019-08-22, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oktl
Sitter och kollar på programmet ”Alla mot alla” på Kanal 5 med Filip och Fredrik.

En av frågorna var -Kan ni nämna någon kvinnlig politiker i Sverigedemokraterna? (Apropå det faktum att SD har få framträdande kvinnliga politiker)
Ingen av deltagarna kunde ge några namn. Värt att nänma är att en av deltagarna var Maria Wetterstrand (fd språkrör för Miljöpartiet).

Mina frågor till er är följande; Hur sannolikt är det att ett fd språkrör inkl tre andra kändisar bommar en sådan fråga? Själv misstänker att de fejkade och inte ville säga namnet baa för att förstärka faktumet att SD har få kvinnliga politiker.
reagerade över det med men de visade ju 4 kända bögar eller
läspar (annat) efteråt som ingen kunde heller.

lite desperata på lbhtq+ poäng.

är väl filip som sköter sd delen han har tidigare i deras podd
uttalat sig negativt mot sd. lever man på fina adresser i stockholm
och ett gated community i usa så har man en annan verklighet.

att han inte har fått en orosanmälan för sina barn är för mig
otroligt.
Citera
2019-08-22, 01:26
Medlem
MrSokratess avatar
Trodde i min enfald att Wetterstrand skulle äga den här säsongen.
Hon får hoppas på idel miljöfrågor framöver för någon bred allmänbildning hade hon definitivt inte.
Citera
2019-08-22, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det är inte en patenterad disneynäsa på Tuck, det är mycket riktigt en grävlingsnäsa, det enda kännetecknet som sagt

Fast det var ingen idiotfråga igår, huruvida man ska ska stava Stenmarks namn Ingemar eller Ingmar är en legitim fråga.
Idag däremot var idiotfrågan för första gången bra

Båda lagen tror Jimmie Carter är död, kan du stå ut med ett sånt moment?

Palmes mordvapen var en jordgubbs-tårta tydligen, ingen skickade blodet till labbet

Julkalendern Höjdarna på taget?

Vad skulle hindrat att Palme blev tårtad någon gång när han levde? Dessutom svarade väl inget av lagen Palme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in