Verz har gjort en ny video, där han pratar om Elias, samt kommenterar rasks inblandning i detta! Länkar videon längst ner i mitt inlägg!
Verz säger att Elias försökt ta kontakt med honom via ett alternativt instagram konto, och ber om att få köra live mellan dom två. Samt att Tilda, tjejen som ska ha blivit utsatt för Elias, har ångrat sig, för att Elias sagt ”förlåt”, och medverkat i en live med Elias, samt att de är vänner igen!
Det här är alltså samma tjej som rasken pratade med i telefon i ett av sina videoklipp, där rasken kommenterar dramat kring Elias!
Verz säger även följande i sin nya video.
- Men iallafall, på det här nya instagram kontot har han suttit och skrivit till mig, och tjatat på mig i DMs att jag ska livestreama med honom. Vem som helst fattar att han vill ha följare till sin nya instagram, så jag sa nej!
- Och det här är jättekonstigt, för av någon anledning valde han att köra en livestream med rask. Ehh, ja. Och visst, han har gjort ett videoklipp på honom. Men... Ehh... Alltså... Man blir lite väl desperat när man börjar köra livestreams med rask!
Verz fortsätter sedan att kommentera om den
livestream som var mellan rask och Elias, och säger sedan.
- Men efter typ 30min så bröts den här liven iallafall, och det ryktades om att polisen kom hem till honom. Och jag vet inte om det är sant eller inte, men folk skrev det i chatten, och det var därför den avbröts. Och om polisen kom hem till honom, så är det bara helt underbart som helst! Men synd att ni inte plockade honom på plats, det hade varit ännu roligare!
Så detta ska ha varit anledningen till att liven mellan rask och Elias helt plötsligt bröts den där kvällen! Om det är sant eller inte, vet nog bara Elias själv! Vad som dock verkar sant, är att Elias har en hel del bilder på unga tjejer, som kan klassas som barnporr på sin mobil!
Precis som tidigare skrivits i tråden, verkar inte Verz gilla rasken speciellt mycket, och att han blandat sig i det här dramat, samt att han försöker mjölka visningar på Verzs content!
Rask själv har såklart fått hybris igen, och tar mycket cred för allt detta, samt har intalat sig själv att han är en hjälte!
Titel: ELIAS AFEN SVARAR MIG *ELIAS ÄR TILLBAKA PÅ INSTAGRAM*.
Uppladdad: 21 aug. 2019.
Beskrivning: Verz uttalar sig om dramat med Elias, samt kommenterar rasks inblandning.
Länk: https://youtube.com/watch?v=zREOQoz435c