2019-08-20, 20:11
Medlem
Hejsan!

Är en kille på 27 bast som hade tänkt boosta på lite testo. Går dock i tankarna hur snabbt man märker något resultat?
Hade tänkt ta 2ml testo i veckan.

Tacksam för svar! ☺️
Citera
2019-08-20, 20:27
Medlem
Rauno1s avatar
Det verkar direkt, Du kan säker känna av det inom en vecka men det tar ca 30 dagar tills du har stabila nivåer.

Dock kan du ju välja något med kortare estrar/snabbare verkninggrad men det är ändå rekomenderat att kombineras med någon långsammare ester för att få jämnare nivåer totalt.
Citera
2019-08-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rauno1
Det verkar direkt, Du kan säker känna av det inom en vecka men det tar ca 30 dagar tills du har stabila nivåer.

Dock kan du ju välja något med kortare estrar/snabbare verkninggrad men det är ändå rekomenderat att kombineras med någon långsammare ester för att få jämnare nivåer totalt.

Tack för snabbt svar! Ska kolla lite mer. Kommer köra på styrketräning 5 dagar i veckan och som sagt, runt 2ml i veckan. Hoppas på att både få och se resultat ☺️
Citera
2019-08-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honkencrater
Tack för snabbt svar! Ska kolla lite mer. Kommer köra på styrketräning 5 dagar i veckan och som sagt, runt 2ml i veckan. Hoppas på att både få och se resultat ☺️

Beror som sagt på vilken ester du kör. Enanthate föredrar många nybörjare, dels för det endast behöver sättas var femte dag men också för att det är lätt att uppnå och kontrollera steady-state.

Kör du en väldigt snabb ester som tex propionate får du sticka oftare och den korta halveringstiden gör det svårare att bibehålla jämn nivå.
Citera
2019-08-20, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Beror som sagt på vilken ester du kör. Enanthate föredrar många nybörjare, dels för det endast behöver sättas var femte dag men också för att det är lätt att uppnå och kontrollera steady-state.

Kör du en väldigt snabb ester som tex propionate får du sticka oftare och den korta halveringstiden gör det svårare att bibehålla jämn nivå.

Svårt att hålla nivå om man sticker Ed eller eod?

Sitter du på bra upplägg för att gå från prop till E utan att nivåerna åker berg och dalbana?
Citera
2019-08-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimokaze

Sitter du på bra upplägg för att gå från prop till E utan att nivåerna åker berg och dalbana?

Precis, svårare med korta estrar men därmed inte sagt att det är sämre att köra prop.

Är tyvärr inte så påläst ang upplägg för att byta ester under kur men finns nog andra som kan svara på det här. Lycka till!
Citera
2019-08-21, 10:41
Medlem
Loafees avatar
Att byta ester är inte ens på tapeten för TS. Det står klart bara av det lilla som skrivits att denne person inte riktigt vet hur det här fungerar, och kompenserar i vanlig ordning med oerhörd entusiasm.

För övrigt är 2mL ingen dos, och detta måste du ta till dig nu. Det kan indikera någonting, men är otroligt vilseledande. Den dos du ska ge oss är mängden du sprutar in under varje injektion, eller veckodosen om du vill summera. För nybörjare är det, som nämnts, oftast 250mg var femte dag. Statistik saknar jag, men många producenter levererar det i vialer om 10mL som har densiteten 250mg/mL.
Citera
2019-08-21, 18:03
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimokaze

Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Precis, svårare med korta estrar men därmed inte sagt att det är sämre att köra prop.

Är tyvärr inte så påläst ang upplägg för att byta ester under kur men finns nog andra som kan svara på det här. Lycka till!

Jämna nivåer är inget man måste ha för att öka. Jag ökar bättre av propp eod än E var femte dag med samma veckodos. Däremot kanske du slipper lite acne och annat. Dock bekvämare att sticka mer sällan.
Citera
2019-08-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jämna nivåer är inget man måste ha för att öka. Jag ökar bättre av propp eod än E var femte dag med samma veckodos. Däremot kanske du slipper lite acne och annat. Dock bekvämare att sticka mer sällan.

Nej det vet jag. Mitt resonemang utgick från att TS antagligen vill ha en så enkel och skonsam kur som möjligt med tanke på hur oerfaren han verkar av inläggen att döma.
Citera
2019-10-11, 09:32
Medlem
Jag kör på testo e 250 mg 4ed och undrar om jag kan byta till p ska sätta 4e sticket på söndag? Hur gå tillväga?
Citera
2019-10-11, 09:48
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honkencrater
Hejsan!

Är en kille på 27 bast som hade tänkt boosta på lite testo. Går dock i tankarna hur snabbt man märker något resultat?
Hade tänkt ta 2ml testo i veckan.

Tacksam för svar! ☺️
Man räknar inte testo i ml utan i mg. Du har uppenbarligen ingen aning om vad du sysslar med lek inte med testo för det kan skada dig.
Citera
2020-04-01, 18:19
Medlem
Die.young.4evers avatar
En motfråga! Hur länge syns testo i kroppen när du trycker själv? Har kört testo för välmående nu i ett år. Men ska till läkaren och kolla mitt testo värde.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in