2019-08-21, 17:30
Avstängd
MarkisDiGorgonzolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Kritiken mot Bildt är ju helt korrekt. carl är ju en människa jag länge misstänkt har autism även om han kompenserar det med hög IQ. jag kan inte se några utrikespolitiska bragder av Kalle????

"Carl Bildt har varit tydlig med att han vill att Ulf Kristersson agerar"...var en man för fan. Om du vet ditt värde behöver du inte dessa bekräftelser.

Varför då? Utveckla gärna varför Bildt förtjänat denna skopa av Bali? Svara endast seriöst. Jag orkar inte med jidder och trams idag.

Mvh
Manfred 68 år Göteborg
Citera
2019-08-21, 17:32
Medlem
Bali är jätteviktig för att motverka PK. Men tydligen inte för moderaterna. Kristersson vet inte att välja sina strider. Han är så jävla dum i huvudet.

Den dumme jäveln Kristersson fattar inte att det är Bali-falangen som är Sveriges framtid tillsammans med SD och KD. Kristersson är rökt. Dagen efter nästa valförlust ryker han.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbrain
Det blir en knäpp på näsan igen bara. Moderaterna vet hur viktig Hanif är, och stödet han har hos väljarna, han sitter nog tämligen säkert.

Bali är en av Sveriges mest överskattade politiker. Hans drygt 4000 personkryss i riksdagsvalet visar att han inte är särskilt viktig för M över huvudtaget.
Citera
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Finns en livsregel som lyder "Va inte ett arsle." Bali lyckas gång på gång bryta mot den regeln. Även om man är fyndig och intelligent bör man inte bete sig som en mobbare. Särskilt inte mot sina partikamrater.

Säger en sossepolitiker att Hanif Bali är en jävla idiot så är det okej. Säger Hanif Bali att en sossepolitiker är en jävla idiot är det också okej. Säger Hanif Bali att en moderat politiker är en jävla idiot så är det inte okej eftersom Hanif Bali själv är en moderat politiker.
Fast nu har ju tystnadskulturen och konflikträdslan antagit monstruösa former och vi behöver folk som Trump (som sa jag). Jag hoppas hanif orkar stå på sig.
Citera
2019-08-21, 17:33
Medlem
Bali är en av de få Moderaterna som iaf jag känner något förtroende för. Och jag är inte ensam. Att någon äntligen sågar Bildt offentligt är oerhört skönt. Han och Reinfeldt är enskilt de största kräken inom partiet och de som sålt ut Sverige till globalister och bankirer som de sedan fått betalt av.. Om Bali får stå med hundhuvudet efter att Kristersson känner sig tvungen att straffa honom kan han ju glädja sig över det 5% parti Moderaterna kommer bli efter ett sådant tilltag.
Citera
2019-08-21, 17:34
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkisDiGorgonzola
Varför då? Utveckla gärna varför Bildt förtjänat denna skopa av Bali? Svara endast seriöst. Jag orkar inte med jidder och trams idag.

Mvh
Manfred 68 år Göteborg
Vad har han uträttat? Fyrkantiga idiologiska analyser är allt jag hört. Och ja, jag har följt hela Bildts karriär.
Citera
2019-08-21, 17:34
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Haha patetiskt. Vänstertroll tycker att alla som inte tycker som de är hatare, ni får lära er att skilja på kritik och hat.

Hoppas, hoppas att Bali tänker om och lyssnar med SD om en framtid där. Åkesson har suttit som partiledare länge nu och funderar förmodligen på att lämna över förr eller senare. Jag kan inte tänka mig en bättre person än Bali för det och han skulle säkert vara välkommen.

Då kan UK stå där (nåja det kommer se ut som han sitter) bredvid Bali i debatterna som då är partiledare för SD. En framtida statsminister?

Ja, det är bättre att rasisten går till rasse-sd i den bruna sörjan bland kriminella liksom, är det typ någon som inte är dömd för något i sd-rörsligan? HB har många gånger spytt ut hat och rasism.
Citera
2019-08-21, 17:35
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Nu har han förstås gått över gränsen för vad M kan acceptera.

Det vet han givetvis om för han är inte korkad. Det hela är planerat och han vill få sparken från Moderaterna. Han har nåt nytt på g.

Jag har mycket svårt att tro något annat. Vi får se om jag har rätt...
Citera
2019-08-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkisDiGorgonzola

Mvh
Manfred 68 år Göteborg

Därför att Bildt inte har lyckats med något och han sågs inte som någon stor ledare innan han lämnade Sverige men fick då en oförtjänt upphöjd status.
Citera
2019-08-21, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Ja, det är bättre att rasisten går till rasse-sd i den bruna sörjan bland kriminella liksom, är det typ någon som inte är dömd för något i sd-rörsligan? HB har många gånger spytt ut hat och rasism.

Så han är rasist mot sig själv menar du eller?
Det kan inte vara berättigad kritik?
Citera
2019-08-21, 17:40
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica

Tror nog att den mest hatande människan trots allt är du. Rasist och sverigehatare verkar du vara också.
Citera
2019-08-21, 17:41
Medlem
nobarzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Nu har han förstås gått över gränsen för vad M kan acceptera.

Det vet han givetvis om för han är inte korkad. Det hela är planerat och han vill få sparken från Moderaterna. Han har nåt nytt på g.

Jag har mycket svårt att tro något annat. Vi får se om jag har rätt...

Du underskattar hans psykiska problem.

Han är en ensamkommande flykting. En fosterhemsunge, därtill fysisk betamänniska som blivit mobbad och känt utanförskap hela livet. Hans självhat vet inga gränser.

Han kan bara trycka undan ångesten genom att vara aggressiva och söka bekräftelse från anonyma följare. I det, ivrigt påhejad av fans och troll kan han spontant passera vilka gränser som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in