2019-08-20, 21:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Det här är ingen tråd om invandring. Det är en tråd om snubben som blev skjuten i Stocksund igår kväll. Sluta lipa om att allt är invandrares fel. Den här snubben är Serb, och har bott i det här landet länge han kan till och med var född i Sverige och en väl integrerad människa i diverse sociala sammanhang. Det vet vi inte, kanske kommer det komma fram i en eventuell FUP. Men det dröjer, så snälla håll det där jävla SD-tugget i en annan tråd.
Var han inte kriminell?
Välintegrerad och kriminell är ju snarast motsatser till varandra än något som går hand i hand.
Citera
2019-08-20, 21:29
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Grov våldtäkt mot en man?...
Om jag minns rätt så skulle någon person bestraffas, och då bestämde M1lutin (1=i) att den personen skulle suga av M som straff!
Citera
2019-08-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Om jag minns rätt så skulle någon person bestraffas, och då bestämde M1lutin (1=i) att den personen skulle suga av M som straff!

Vilka sjuka jävlar, vem fan vill bli avsugen av en man, tänk om han bet av dicken ?
Citera
2019-08-20, 21:37
Medlem
Citat:

FUP på den domen. Hur länge sitter han?

Du behöver inte maska Milutin. Han är dömd för brottet.
Senast redigerad av Ang_rita 2019-08-20 kl. 21:43.
Citera
2019-08-20, 21:37
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Vilka sjuka jävlar, vem fan vill bli avsugen av en man, tänk om han bet av dicken ?
Personen ifråga protesterade enormt vad jag minns av det jag läste. Hade någon försökt med ett bett, så kan man kanske anta att ett kulhål i skallen skett snabbare än själva bettet!
Citera
2019-08-20, 21:38
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Det här är ingen tråd om invandring. Det är en tråd om snubben som blev skjuten i Stocksund igår kväll. Sluta lipa om att allt är invandrares fel. Den här snubben är Serb, och har bott i det här landet länge han kan till och med var född i Sverige och en väl integrerad människa i diverse sociala sammanhang. Det vet vi inte, kanske kommer det komma fram i en eventuell FUP. Men det dröjer, så snälla håll det där jävla SD-tugget i en annan tråd.
Välintegrerad? Läser du tråden, kanske inte expressen det förstår jag men han var kriminell väldigt kriminell. Förkommer i diverse Fup ang narkotika smuggling utpressning vapeninnehav, skattebrott osv. Balkan kopplingarna till så kallad av MSM Balkan maffia är uppenbara. Enbart dömd 9 ggr dock, det håller jag vid.
Senast redigerad av Pandalina4 2019-08-20 kl. 21:45.
Citera
2019-08-20, 21:38
Medlem
Citat:
Personen ifråga protesterade enormt vad jag minns av det jag läste. Hade någon försökt med ett bett, så kan man kanske anta att ett kulhål i skallen skett snabbare än själva bettet!

Sjuka jävla oavsett. Dessa är ju vildar på riktig. Hillbilly juggar.
Citera
2019-08-20, 21:45
Medlem
Finns det nån indikation på vem som ligger bakom skjutningen ?
Vem som är BO är väl klarlagt nu?
Citera
2019-08-20, 21:51
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
FUP på den domen. Hur länge sitter han?
Berättade ur minnet då det FUP:et antagligen ligger lagrat i min "burk" på landet. Minns tyvärr inte straffmätningen för M1lutin i domen, men tråden bör vara sökbar på Flashback.
Citera
2019-08-20, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Så du tror inte att han kan ha varit en god pappa och make även om han var kriminell

Det är ju klart ,det var därför jag förelog ändringen
Familjen fick säkert allt,
Men alla andra familjer har satt i förtvivlan skiter vi i
Citera
2019-08-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dingdong395
Tycker att killen uppe i högre hörnet på bilen är VÄLDIGT lik killen som har snickrat hela sommaren på nya pizzerian.
Vilken bild refererar ni till? Är bara den där snyggingen M på bilderna i länken.
Citera
2019-08-20, 22:00
Medlem
Citat:
Berättade ur minnet då det FUP:et antagligen ligger lagrat i min "burk" på landet. Minns tyvärr inte straffmätningen för M1lutin i domen, men tråden bör vara sökbar på Flashback.

Tack! Har sökt men inte hittat nåt intressant utanför denna tråd om vildsvinet Milutin. Han kanske har något mer smek eller öknamn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in