Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Oj jag förstår inte riktigt vad du tror, men jag tyckte det var tydligt att jag spekulerade.
Nej LW skulle inte förstöra andras lycka, jag tror hon sa till HD för att få hjälp att slippa ha SD efter sig.
Nej jag vinklar ingenting, JG kan ha varit väldigt upprörd för att utöver att LW skändat kyrkan, kanske hon skulle berätta för JGs sambo vad som hänt.
Så ett religiöst motiv för en man som JG. som inte ens är gift med sin sambo? Och tillråga på det skulle prasslat med LW?
Förstår du varför jag finner det långsökt?
Ocv om LW vill slippa SD, varför anmäler hon inte hot, trackasserier om ”det finns mer” och begär kontaktförbud hos polisen? Varför tror hon att HD skulle kunna hjälpa till med det före polisen?
Tycker du att detta är rimligt?
Det kanske var så att det var just det hon gjorde, anmälde...men inte visste vem som trackasserade och hotade henne, och därför det inte fanns någon att ge kontaktförbud??
Var det kanske anledningen till att hon skulle försvinna från Ratsit? Kanske det lilla hon kunde göra i ett hopp om att det skulle upphöra??
LW var jätterädd men inte visste för vem hon skulle vara rädd för???
Och garanterat var det någon/ra som stod henne nära och som njöt av att jäklas med henne??
GM förstod att hon inga bevis hade för vem det var??
Det här var nog den galnaste spekulation jag haft någonsin men ändå mer trolig än att JG motiv skulle vara att LW skändat kyrkan och att LW inbillar sig att HD skulle kunnat hjälpa henne mer än polisen!!
Precis jag finner det inte troligt att LW skulle vilja förstöra någons lycka!!
Men någon ville förstöra LW lycka!!