2019-08-20, 18:36
Medlem
Hej!

Vet inte om tråden blev riktigt rätt placerad men men.

Jag hade en prenumeration på fria tider för 2 år sedan. Fick idag en påminnelse och straff avgift + ränta för att jag inte har betalat min förra faktura.

För det första har jag inte fått någon faktura och för det andra skulle jag gärna vilja säga upp prenumerationen. Men hur säger man upp den så att jag blir av med dom för alltid?

Hur avslutar jag prenumerationen ?????

Mvh.
Citera
2019-08-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Hur avslutar jag prenumerationen ?????
Har du testat att maila? Lär ju finnas någon form av kontaktuppgifter på fakturan eller hemsidan.
Citera
2019-08-20, 18:42
Medlem
Skogsvattes avatar
Betala din utestående faktura och följ instruktionerna i mejlet för att avsluta din prenumeration. Hur svårt kan det vara?
Citera
2019-08-20, 18:47
Medlem
Finns en lång tråd om detta.
Citera
2019-08-20, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Betala din utestående faktura och följ instruktionerna i mejlet för att avsluta din prenumeration. Hur svårt kan det vara?
Det finns inga instruktioner hur man avslutar. Det som är lite av problemet.
Citera
2019-08-20, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Det finns inga instruktioner hur man avslutar. Det som är lite av problemet.
Menar du att det varken finns mail, adress eller telefonnummer på vare sig fakturan eller hemsidan?
Citera
2019-08-20, 19:06
Medlem
Doubts avatar
Finns en tråd om det: (FB) Friatider scammar folk med fakturor.

Bästa alternativet verkar vara att skriva om det här och sen kontakta dom direkt via flashback...
Citera
2019-08-20, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doubt
Finns en tråd om det: (FB) Friatider scammar folk med fakturor.

Bästa alternativet verkar vara att skriva om det här och sen kontakta dom direkt via flashback...
Tack för ett seriöst svar!
Citera
2019-08-20, 19:31
Medlem
kalkryggars avatar
Det finns en e-post på fakturan. Använd den och säg upp. Får du någon mer faktura så bestrider du fakturan till företaget och bifogar en print på mailet du skickat till dem. Skriv sen att du inte tänker betala för rasistisk nättidning.
Citera
2019-08-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det finns en e-post på fakturan. Använd den och säg upp. Får du någon mer faktura så bestrider du fakturan till företaget och bifogar en print på mailet du skickat till dem. Skriv sen att du inte tänker betala för rasistisk nättidning.
Testar de. Det känns som att dom bara kommer att ignorera och skicka fakturan igen nästa år..
Citera
2019-08-20, 21:23
Medlem
PaigeOwenss avatar
haha fria tider. Varför bestrider du inte fakturan bara samtidigt som du säger upp prenumerationen?
Citera
2019-08-20, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaigeOwens
haha fria tider. Varför bestrider du inte fakturan bara samtidigt som du säger upp prenumerationen?
Hur bestrider man en faktura? Och ja, jag är hjärndöd gällande sånt här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in