Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Jag tror du har på pricken rätt, så kände jag henne också, väldigt självsäker, glad och stolt.
Men, så kommer det här med hoten och trakasserierna in. Hon drog tillbaka sin anmälan mot SD "för att det inte ska bli värre", och lämnade samtidigt över bevismaterial till de hon litade på, "ifall något skulle hända".
Det går ihop, SD var hennes svaga punkt och det blev hennes fördärv. Hon lät sig inte knäckas eller hunsas längre av SD.
Ja det intrycket av henne har jag också fått, så instämmer med det du skrivit allra först.
Men det andra du tar upp...jag har kopierat från Sh.Holmes:
Men, så kommer det här med hoten och trakasserierna in. Hon drog tillbaka sin anmälan mot SD "för att det inte ska bli värre", och lämnade samtidigt över bevismaterial till de hon litade på, "ifall något skulle hända".
Det går ihop, SD var hennes svaga punkt och det blev hennes fördärv. Hon lät sig inte knäckas eller hunsas längre av SD.[/quote]
Den information om hot trackasserier och ”det finns mer” som skulle samlas in som bevismaterial, skrev du förut att den informationen kom inte direkt från LW till dig, utan från en helt annan person som du väljer att skydda, dvs inte namnge!!??
Varför gör du det valet? Ulanna vet tydligen också vem den här personen är, eftesom hon ville varna dig för att auta någon i tråden...
Hur kan man auta någon i tråden om vederbörande själv skrivit detta i tråden???
Här delas gamla inlägg många ggr om, så då börjar man undra om den här personen är påhittad av er, eller om ni fått informationen i pm??
Det här är viktig information som
jag tycker har avgörande betydelse, tycker inte ni det???