2019-08-19, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Ja, om bra uppförande där inne... men resten? Farre är ju redan ute har jag för mig... Om tre DP fastnat uppe i Norrland för typ vapeninnehav lär det bli lite ojämn fördelning ett tag frammåt... Skulle vara väldigt intressant att veta vilka Polisen och media menar är de fem som ska släppas i höst... Att vissa media kallat alla fem för gängledare kan man kanske bortse från men intressant att veta hur/vilka de (polisen) räknar...

Farre ute, men har undrat länge vart Shifty tagit vägen? Inaktiv på insta bra tag bakåt..
Var det verkligen Capone storebror som sköts? Såg att han gillade massa bilder osv på insta för bara några dagar sedan.
Citera
2019-08-19, 09:34
Medlem
Citat:
Ja, om bra uppförande där inne... men resten? Farre är ju redan ute har jag för mig... Om tre DP fastnat uppe i Norrland för typ vapeninnehav lär det bli lite ojämn fördelning ett tag frammåt... Skulle vara väldigt intressant att veta vilka Polisen och media menar är de fem som ska släppas i höst... Att vissa media kallat alla fem för gängledare kan man kanske bortse från men intressant att veta hur/vilka de (polisen) räknar...

Farre sägs ju vara DPs nästa target, hmm intressant info angående att dp skulle fastnat i Norrland, vart kommer den infon ifrån? samt vilka 3 från DP skulle det vara? Ja, håller med om att fördelningen kommer att vara ojämn, men samtidigt kanske DP har en massa springisar som är ute o redo att visa sin värdighet typ. Känns som Shottaz förlorade mycket på Frankys död då han verkar varit en av de starkaste individerna i gänget, på DPs sida är min uppfattning att de starka individerna som är ute just nu är väl, Sho bre, Dummle och Makael(stavning)
Citera
2019-08-19, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Farre ute, men har undrat länge vart Shifty tagit vägen? Inaktiv på insta bra tag bakåt..
Var det verkligen Capone storebror som sköts? Såg att han gillade massa bilder osv på insta för bara några dagar sedan.
Om du kollar Capones insta(som för övrigt bytt instanamn) så kan man se att han har skrivit Nas*er och ett hjärta i sin bio. Så förmodligen var det han
Citera
2019-08-19, 10:22
Medlem
Citat:
Fifty är han som hoppade ut från balkongen och gömde sig på en pizzeria va? vet man vilka i DP som var delaktiga i den skjutningen?
Citera
2019-08-19, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Fifty är han som hoppade ut från balkongen och gömde sig på en pizzeria va? vet man vilka i DP som var delaktiga i den skjutningen?

Mycket möjligt.. Tänker vi på samma.person eftersom du skriver Fifty? Han som alltid rappar på engelska tänker jag på, shottas medlem!
Citera
2019-08-19, 12:28
Medlem
Citat:
Om du kollar Capones insta(som för övrigt bytt instanamn) så kan man se att han har skrivit Nas*er och ett hjärta i sin bio. Så förmodligen var det han

Ja jag ser, han heter nu n0mercy163. Men är inte det storebrorsan som de pratas om.blev skjuten i Tensta? Nasser❤ har det stått ett bra tag så frågan är om de ens stämmer att de är Nasser som är skjuten.. Tror den instan är Nasser
Citera
2019-08-19, 12:36
Medlem
Citat:
Mycket möjligt.. Tänker vi på samma.person eftersom du skriver Fifty? Han som alltid rappar på engelska tänker jag på, shottas medlem!
Ja precis, han som blev skjuten i typ fagersjö? Som var vän med iv*n sem*do?
Citera
2019-08-19, 12:37
Medlem
Citat:
Ja jag ser, han heter nu n0mercy163. Men är inte det storebrorsan som de pratas om.blev skjuten i Tensta? Nasser❤ har det stått ett bra tag så frågan är om de ens stämmer att de är Nasser som är skjuten.. Tror den instan är Nasser
Hmm jag hade för mig att nasser<3 kom upp i bion strax efter skjutningen... men kan ha fel.. nu är jag lite förvirrad, hade uppfattat de som att nass*r är namnet på Capones storebror?
Citera
2019-08-19, 14:01
Medlem
qutms avatar
Citat:
Vilka ar dom andra fyra, ar allihop fran SZ
Citera
2019-08-19, 14:03
Medlem
Citat:
Hmm jag hade för mig att nasser<3 kom upp i bion strax efter skjutningen... men kan ha fel.. nu är jag lite förvirrad, hade uppfattat de som att nass*r är namnet på Capones storebror?

Ja Nasser är storebrorsan. Men finns de inte en till på instagram som hette typ el_Capone som flashade med några andra killar på en bild tidigare här i tråden? Han står och håller i luften som att han skjuter. Det måste väl vara lillebrorsan ?
Citera
2019-08-19, 14:06
Medlem
Citat:
Ja Nasser är storebrorsan. Men finns de inte en till på instagram som hette typ el_Capone som flashade med några andra killar på en bild tidigare här i tråden? Han står och håller i luften som att han skjuter. Det måste väl vara lillebrorsan ?

Instagramkontot som nu heter n0mercy163 hete för någon vecka sedan typ al_cap0nee eller något i den stilen, jag utgick från att de är Capone, alltså nas*ers lillebror? eller menar du att någon länkade till nas*ers instagram?
Citera
2019-08-19, 14:08
Medlem
Citat:
Om du tänker på den bilden med 6 pers som står framför en bil så är bilden från ett konto som heter typ s.favela eller nånting sånt och de styrs tydligen an någon sebbe(som de vart väldigt lite info om f.ö) men skall tydligen va från uppsala
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in