2019-08-18, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inteaktivnu
Tror inte de bränt honom men däremot be is så som deras kläder och annat som kommit i kontakt med Jocke. Storyn kan visst stämma då polisen grep dem först vid 23 tiden den 3 aug. Kan ha varit och satt ut eld på akuten innan o h den brann ned över 12 slaget till den 4 aug.
Vet inte givetvis men jag tänker så för att få ihop allt
*bevis ska det stå i inlägget ovan
Citera
2019-08-18, 18:03
Medlem
Citat:
Tror inte de bränt honom men däremot be is så som deras kläder och annat som kommit i kontakt med Jocke. Storyn kan visst stämma då polisen grep dem först vid 23 tiden den 3 aug. Kan ha varit och satt ut eld på akuten innan o h den brann ned över 12 slaget till den 4 aug.
Vet inte givetvis men jag tänker så för att få ihop allt
Men shit vad felstavat!! Blir så när man är ivrig 😁
Givetvis ska det stå * bevis och inte akuten utan *skiten
Citera
2019-08-18, 18:04
Medlem
Vildvittranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkickling
profile.php?id=100000405113916

Fantastiska omslagsbilder.. På de för 3 år sedan så har JD uttryck sin kärlek.

Är det fb-bilderna du syftar på.
Citera
2019-08-18, 18:20
Medlem
Citat:
Ja det är min övertygelse åxå .
Hörde att hon börjat umgås med en Annan nerdekad tant s*f*a da*tof* . Mycket känd i missbrukarkretsar , en avdankad alkiskärring med smak för opiater och tjack.

glöm inte bort idioten Tob*as Bergstr*m som är en grovt kriminell piundare som satte staden i en stor skräck. cirkeln är sluten. TB bor inte i stan utan kanske inom en gallerförsedd dörr.
Citera
2019-08-18, 18:33
Medlem
DN har tydligen setts körandes i Parakka i sin ljusgråa Hyundai Santa Fe, i början av den veckan som MS MI & JL blev häktade.
Bybor har sett!
Efter det stod bilen lerig på Videplans parkering.
Citera
2019-08-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majkpearson
glöm inte bort idioten Tob*as Bergstr*m som är en grovt kriminell piundare som satte staden i en stor skräck. cirkeln är sluten. TB bor inte i stan utan kanske inom en gallerförsedd dörr.

Haha vadå satt staden i skräck?
T*bb* är och har alltid varit en mes.
Han må ha varit i dom dåliga kvarteren men satt staden i skräck är att ta i.
Citera
2019-08-18, 18:41
Medlem
Han är på behandling i Älvsbyn
Citera
2019-08-18, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peatedsoul
Kiruna är ganska litet, bor väl ca 15000 pers inom tätorten och 5000 till i periferin (+- någon tusing).
Mycket skvaller och skitsnack i den där stan som i alla andra småstäder gissar jag. Mycket hat mot allt och alla känner jag när jag besöker min gamla hemstad. Man unnar verkligen inte någon att ha det bättre än en själv.

Nu kanske jag generaliserar en smula, men det är saker man verkligen uppmärksammar efter att man flyttat från stan och kommer tillbaks några år senare.
Man sitter vig köksbordet med sin kaffekopp och klagar på ta mej f*n allt och alla!

Lite Off Topic, men kanske hjälper utbölingar att förstå mentaliteten i den hålan.

Att kommunen är stor har betydelse. Eftersom det är en kommun med stor yta och liten befolkningsmängd så går alla på samma gymnasium så man har lätt anknytningar till de flesta hörn av kommunen.
Många har stugor långt ute i ingenstans eller så känner man någon som har det, så många är bevandrade ute i skogarna. Även om man själv inte har jakt och fiske som intresse så har man säkert andra i sin närhet som är det och man har spenderat barndomen ute bland sjöar och älvar.
Det märks att du är därifrån, du skriver mycket skitsnack. Att du flyttat har uppenbarligen inte hjälpt
Citera
2019-08-18, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Vet någon var pappan till DNs yngsta barn (dottern) bor nu?
Så gott jag vet så bor han i Jönköpingstrakterna.
Citera
2019-08-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majkpearson
Han du pratar om har varit ren över ett år. Han har tagit itu med sitt missbruk via lång behandling, och beslutade sig för att inte flytta tillbaka igen för att han vill inte riskera att trilla tillbaka igen. Han har jobb idag och åker runt på na-konvent och har blivit en förebild för andra missbrukare- att hur illa det än är kan man ändra sitt liv totalt.
Hon skulle åxå kunna göra samma resa - söka hjälp och få tillbaka sina barn men hon antingen VILL inte eller fattar inte att hon har grova problem .
Citera
2019-08-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirunafia
DN har tydligen setts körandes i Parakka i sin ljusgråa Hyundai Santa Fe, i början av den veckan som MS MI & JL blev häktade.
Bybor har sett!
Efter det stod bilen lerig på Videplans parkering.

Vad får du ut av att sprida lögner på flashback?
Citera
2019-08-18, 19:16
Bannlyst
Citat:
Men shit vad felstavat!! Blir så när man är ivrig 😁
Givetvis ska det stå * bevis och inte akuten utan *skiten
Du är het på gröten i Paitas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto