Citat:
Ursprungligen postat av
svempakungen
när emil hagberg var med i radio nordfront gick det inte att lyssna på skiten, omogen, barnslig och avbröt alla hela tiden.
Han var väl inte med särskilt länge i RN, ett tag alldeles i början bara. Dock var han med i Studio Nordfront och tramsade och såg ilsken ut. En sån gubbe passar inte i ett TV-program, inte om man har anspråk på att vara ett proffsigt program iallafall. Det blir mer amatörmässigt.
För mig har även "Mer än ord" blivit bättre med de nya killarna. Det var för mycket flabb och trams innan. Många tyckte väl om programmet dock, men de är väl tramsiga själva kanske. Jag lyssnade sällan tidigare för det var så kasst i mina öron. Ni kan ta bort taglinen "vi har högt i tak men försöker hålla en låg nivå" för det är inte så lågt längre.
Oscar Bergström är säkert en tuff gatukämpe, men tillhör nog inte begåvningsreserven direkt. Det lät mest "eeeh...det är schysst...eeeh...hihihi...det var jääävligt schysst...hihihi...eeeh...hihihi...så...hihihi".
Det blev bara löjligt med alla ständiga censurpip också.
Simon Engelin var bra men han har tydligen försvunnit också.
Malvå är kvar och passar bra i radion, att han skulle hålla på och skramla med grejer var ju bara en gimmick. Han kan vara normal och seriös om han vill såklart.