Bjöd hem en 53-årig man för skojs skull. Började med wet och sug, sen lite förnedring på golvet, slickande av fötter och anal, smisk, pisk, skönt bröstsug och så hångel. Avslutade i sängen med att knulla som djur. Han kom för tidigt, men jag kom typ tre gånger så vem bryr sig. Dåligt-samvete-poäng: 10 av 10. Men det var ett skönt knull iaf.
Precis innan semestern....
På jobbet. En arbetskamarat som jag kännt spanat på mig ett tag. Vi hamnade på en större toalett, där jag sög han, sen knullade han mig bakifrån.
Inget höjdarligg, men det är skönt med sex oavsett.
Nu vet han inte riktigt hur han ska bete sig när vi träffas. Jag tror jag ska ligga med han igen nån gång, för att se om det blir bättre.
Sen ligger jag ju med min man, men det kanske inte är lika intresant. Två-tre dagar sen var det senast.
Någon vecka sedan, en bekant som jag har haft sex med en gång för länge sedan. Träffade henne på krogen i en mycket kort och urringad klänning, kunde inte hålla mig utan berättade rakt ut att hon gjorde mig kåt som fan. Fem minuter senare satt vi i en taxi på väg hem till henne.
Visade sig att hon var undergiven och tände på smisk, dildos i fitta och röv samt rejält kåt och blöt. Använde både hand, bälte och kort piska på fitta och skinkor innan jag knullade henne hårt i båda hålen.
Älskar att slicka röv och fitta så gav henne en rejäl omgång med tungan också.
Precis innan semestern....
På jobbet. En arbetskamarat som jag kännt spanat på mig ett tag. Vi hamnade på en större toalett, där jag sög han, sen knullade han mig bakifrån.
Inget höjdarligg, men det är skönt med sex oavsett.
Nu vet han inte riktigt hur han ska bete sig när vi träffas. Jag tror jag ska ligga med han igen nån gång, för att se om det blir bättre.
Sen ligger jag ju med min man, men det kanske inte är lika intresant. Två-tre dagar sen var det senast.