2019-08-17, 20:28
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
var kan dra åt helvete. Oliver är fortsatt en fitt unge.

Denna skit löjliga ”hands” tittar man på men när Rodri och Laporte dras ner i hörnor skiter man i.
Det är för att alla är lika goda i de situationerna. De drar lika mycket själva som de blir dragna.
2019-08-17, 20:28
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
var kan dra åt helvete. Oliver är fortsatt en fitt unge.

Denna skit löjliga ”hands” tittar man på men när Rodri och Laporte dras ner i hörnor skiter man i.

Fittunge*
2019-08-17, 20:29
Moderator
zanteras avatar
Kul för fotbollen att City åker på ett poängtapp. De lär ändå vinna ligan tyvärr men en seger för fotbollen så länge det är öppet i toppstriden.
2019-08-17, 20:30
Medlem
Zog Ruless avatar
Wow vilken partydödare VAR är. Målet döms bort korrekt men de måste verkligen analysera handsregeln efter säsongen.

Jag är egentligen för VAR men om det är det här vindls få se ofta så är det nästan bättre att vara utan. Total glädje i 1 minut, sedan avblåsning. Känns inte som det håller.
2019-08-17, 20:30
Medlem
DannyButtermans avatar
VAR ÄR SKIT! VEM VILLE HA VAR? SÄG VEM DET FUCKING VAR!

Kan nån skriva vad Bojan sa till oss som ful-streamar?
2019-08-17, 20:31
Medlem
Tottenham kom undan med blotta förskräckelsen.. Dom var verkligen i brygga i slutet. Skönt att City tappade poäng, det är bra för ligan. Dom kommer ändå rada upp segrar på löpande band.
2019-08-17, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov3
Hur kan någon gilla VAR?

Förstör rytmen totalt. Man vågar aldrig fira mål längre. Blir så jävla sterilt och CP.

Fattar inte hur något kan gilla VAR faktiskt.

Som att ändra Geoff Hursts mål i efterhand, typ nu.

Eftersom allt det blir mer rättvist? Är du emot rättvisa?
2019-08-17, 20:32
Medlem
foool13s avatar
Jag skulle inte vilja vara ett fan av ett topplag med VAR.. med titlar på spel etc. Helt omöjligt att veta hur man skall fira och känslomässigt agera. Man får ta en konstpaus innan helt enkelt.
2019-08-17, 20:33
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Det är för att alla är lika goda i de situationerna. De drar lika mycket själva som de blir dragna.

Fast i Rodri fallet, hur drar han när han blir nertryckt bakifrån?
2019-08-17, 20:33
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Eftersom allt det blir mer rättvist? Är du emot rättvisa?

Rättvisare kanske men även sjukt mycket srerilare.

Jag föredrar fan ett felaktigt mål framför det här.

Citat:

Ska ju vara straff där, visar med all tydlighet att VAR inte är en garant för rättvisa. Fortfarande en människa som ska bedöma och lika gärna kan ha fel.
2019-08-17, 20:36
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
När situationen hände så tyckte jag att de drog i varandra lika mycket, sen släppte Rodri och sprang iväg för att sen direkt efter falla. Men det är klart. Jag kan minnas fel från situationen. Ska kolla på den igen

E: tittade på situationen igen. Det är väldigt riskabelt av försvararen att ha armarna så högt uppe runt huvudet/axlarna, men Rodri är inte snäll i situationen i heller. Det går troligtvis inte under "clear and obvious" att ändra domarens beslut på planen. Hade han dömt straff så hade VAR troligtvis inte upphävt det i heller. En typisk 50/50 situation där VAR inte ändrar domarens beslut oavsett vad han hade dömt.
Senast redigerad av Scrip7 2019-08-17 kl. 20:43.
2019-08-17, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Wow vilken partydödare VAR är. Målet döms bort korrekt men de måste verkligen analysera handsregeln efter säsongen.

Jag är egentligen för VAR men om det är det här vindls få se ofta så är det nästan bättre att vara utan. Total glädje i 1 minut, sedan avblåsning. Känns inte som det håller.

Fast det är ju just handsregeln de analyserat och diskuterat inför denna säsong. Den är numera att all hands, oavsett avsiktligt eller ej ska dömas bort. VAR går in och gör ett korrekt jobb

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in