2019-08-17, 17:40
Medlem
Scrip7s avatar
Adrian.
2019-08-17, 17:44
Medlem
Scrip7s avatar
Där måste ings göra mål. Borde varit 2-2. Svagt avslut.
2019-08-17, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Där måste ings göra mål. Borde varit 2-2. Svagt avslut.

VAR hade nog plockat bort den dock, såg ut som offside på Valery.
2019-08-17, 17:49
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ederson, walker, Otamendi, laporte, zinchenko, gundogan, Rodri, kdb, Benardo, sterling och aguero. Bänken är så mysig fast ingen CB på bänken om laporte skadar sig eller ota gör något korkat.. antar att man kan slänga in ferna där eller flytta Walker och låta Cancelo dribbla runt på höger kanten.
2019-08-17, 17:50
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
VAR hade nog plockat bort den dock, såg ut som offside på Valery.
Ja risk för det.
2019-08-17, 17:53
Medlem
Scrip7s avatar
Liverpool gör en väldigt svag första halvlek, utnyttjar misstag i andra och får med sig en seger där man inte borde ha fått en. Det är såna segrar man behöver i den här ligan.
2019-08-17, 17:54
Medlem
tuffkatts avatar
Komedi. Nu står vi här med samma målvaktssituation som innan vi köpte Alisson, Adrian som är precis lika misstagsbenägen som Mignolet eller Karius. Detta i kombination med en backlinje som inte övertygar och ett mittfält som gör en värdelös halvlek per match.. inte bra. Risk för fiasko mot Arsenal nästa vecka. Ligaguld är bara att glömma.
2019-08-17, 17:54
Medlem
3 viktiga poäng. Ser dock inte bra.
2019-08-17, 17:57
Medlem
EnLitenFryss avatar
Har inte alltför höga förväntningar på spelet efter matchen i onsdags. Tre poäng är allt som räknas.

Olyckligt med Adrians tabbe som gör det spännande igen, men skönt att den kvittade på det stora hela. Hoppas han höjer sig efter denna likt Alisson under debutsäsongen.
2019-08-17, 17:58
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Komedi. Nu står vi här med samma målvaktssituation som innan vi köpte Alisson, Adrian som är precis lika misstagsbenägen som Mignolet eller Karius. Detta i kombination med en backlinje som inte övertygar och ett mittfält som gör en värdelös halvlek per match.. inte bra. Risk för fiasko mot Arsenal nästa vecka. Ligaguld är bara att glömma.

Nja Adrian hade ett par riktigt fina räddningar och missen vid målet är förhoppningsvis bara en engångsföreteelse. Jag tycker att han känns vassare än Mignolet.
2019-08-17, 18:06
Medlem
Kul med Pukki, hade inte räknat med det. Trist för Krafth som tabbade sig. Newcastle såg riktigt risiga ut.
2019-08-17, 18:07
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Sluta vara så lättkränkt. Du hoppas ju självklart city ska tappa poäng idag så blir du ledsen när någon hoppas på att ni tappar poäng pga skador?

Hånar varken Becker eller den andra målvakten, jag ser liverpool som de främsta och utmana city om titeln. Klart jag hoppas att era bättre spelare är ”borta” MEN jag har absolut inte hånat dig eller din klubb i förra inlägget.

Ingen är kränkt. Jag förklarade varför jag inte förstår ”supportrar” som drivs av negativa känslor som hat, hån och skadeglädje.

Klart det vore kul för Liverpool (och ligan) ifall City tappar poäng. Det jag menade med att jag ”önskar dem ingen tur” - men du kommer inte se mig glädjas över skador, eller hoppas att någon skadar sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in