2019-08-16, 15:22
Medlem
Kvinnan är helt galen och jag ser det som ett syndrom när folk aldrig blir nöjda och ska ha så mycket som går. Knappast någon harmonisk människa och ingen som man skulle vilja lära känna. Trodde att Perrelli var värst när det gäller materialistiskt flärd men nu vet i fan vem som leder tokerierna. Så tragisk person denna Isabella och jag fattar knappt själv varför jag öppnade tråden. Hon är direkt ointressant egentligen men man blir fascinerad över hur personen beter sig och inser att hon borde söka hjälp på riktigt. Sjukligt.
Citera
2019-08-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jovisst, men problemet med Bellsan är ju att det aldrig verkar bli lugnare ekonomiskt framöver. Hon gasar bara mer och mer. Drar på sig större och större fasta kostnader och lever alltmer extravagant över tid. På det sättet är det inte hållbart.

Visum, ja. Bellsan väntar på sitt visum. Ska visst ta ett par månader tills det är klart, har hon tänkt.
Har vi här en ursäkt till att säga upp lägenheten och avbryta NY-satsningen om Erik Selin slutar sponsra henne.
Ungefär som säkerheten var ett så stort problem i det nya stora kontoret i Gallerian att hon inte kunde vara kvar där.

Inget är ju någonsin Bellsans egen fel och hon skulle aldrig erkänna att hon inte har råd eller gjort bort sig.
Bara hyran av lägenheten i NY går väl på ca 150 000 kr per månad?!?

Glöm inte att Bella är Economista ! Hon har ju skrivit böcker om detta .... ej spendera mer än man har och bannlyst alla krediter ! tills hon fick ett samarbete m ett kreditbolag och fick suget på lyx ! Så vitt jag vet så har hon knappast betalat alla sina materiella saker med pengar hon har liggandes i byrålådan . Economista 🤔😂😂
Citera
2019-08-16, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kvinnan är helt galen och jag ser det som ett syndrom när folk aldrig blir nöjda och ska ha så mycket som går. Knappast någon harmonisk människa och ingen som man skulle vilja lära känna. Trodde att Perrelli var värst när det gäller materialistiskt flärd men nu vet i fan vem som leder tokerierna. Så tragisk person denna Isabella och jag fattar knappt själv varför jag öppnade tråden. Hon är direkt ointressant egentligen men man blir fascinerad över hur personen beter sig och inser att hon borde söka hjälp på riktigt. Sjukligt.

Jag tycker mest synd om barnen. När hon signade lägenheten i NYC skrev hon på IG att det var den bästa dagen i hennes liv (alltså inte dagen då barnen föddes). Nu vill hon bara vara där så mycket som möjligt - hur kan man Vilja vara så mycket som möjligt så långt från sina barn?! Hon sa i sitt sommarprat att hennes stora kall i livet är att bygga bolag, och att det ligger henne närmare än de egna barnen. Hon säger till och med fel år för sonens födelse i sommar i P1. Nannyn väljer julklappar och födelsedagspresenter. Nannyn sover till och med med barnen. Jag ser ju naturligtvis bara små delar av det hon visar. Hon kan ju vara en fantastik mamma, men det är inte det jag ser.
Citera
2019-08-16, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enflugapavaggen
Jag tycker mest synd om barnen. När hon signade lägenheten i NYC skrev hon på IG att det var den bästa dagen i hennes liv (alltså inte dagen då barnen föddes). Nu vill hon bara vara där så mycket som möjligt - hur kan man Vilja vara så mycket som möjligt så långt från sina barn?! Hon sa i sitt sommarprat att hennes stora kall i livet är att bygga bolag, och att det ligger henne närmare än de egna barnen. Hon säger till och med fel år för sonens födelse i sommar i P1. Nannyn väljer julklappar och födelsedagspresenter. Nannyn sover till och med med barnen. Jag ser ju naturligtvis bara små delar av det hon visar. Hon kan ju vara en fantastik mamma, men det är inte det jag ser.
Och du ser nog rätt, tyvärr. Mer känslokall människa får man leta efter. Inget konstigt med att hon sa fel på sonens födelsedatum: hon älskar ju inte honom, stackarn, han finns nästan inte typ..
En sån jädra tur att pappa för barnen finns när allt brakar samman en dag, för det gör det, bara vänta å se!
Citera
2019-08-17, 00:23
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Vad heter nannyn? Är hon svensk? Instagram?
Citera
2019-08-17, 10:20
Medlem
Nannyn heter Lovisa B*rnesk*r
*=ä

Hittar varken Insta eller fb. Hur så?
Citera
2019-08-17, 16:15
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommoli
Nannyn heter Lovisa B*rnesk*r
*=ä

Hittar varken Insta eller fb. Hur så?

lovisa har bytt efternamn till st*grell. på instagram heter hon lovinja. har inte facebook.

nya hemassistenten som vikarierar för snart mammalediga ida heter lisa biv*rstedt. lisabiver på instagram.

* = e
Citera
2019-08-17, 17:22
Medlem
Man vet när Isabella träffar Erik för då unnar hon sig ledigt från att blogga och twittra, egentligen beror hennes tystnad på att Erik inte vill att hon bloggar eller twittra när de träffas. Han är mån om sitt privatliv och vill inte bli uthängd på hennes blogg. De träffas just nu. Det Erik inte vet om är att Isabella fotograferar honom och allt de gör så det kommer finnas bevis i framtiden om någon ifrågasätter att de varit tillsammans eller om han tänker göra slut.
Citera
2019-08-17, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
lovisa har bytt efternamn till st*grell. på instagram heter hon lovinja. har inte facebook.

nya hemassistenten som vikarierar för snart mammalediga ida heter lisa biv*rstedt. lisabiver på instagram.

* = e
Båda måste man följa, vilket dom säkert inte beviljar, suck..
Citera
2019-08-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Man vet när Isabella träffar Erik för då unnar hon sig ledigt från att blogga och twittra, egentligen beror hennes tystnad på att Erik inte vill att hon bloggar eller twittra när de träffas. Han är mån om sitt privatliv och vill inte bli uthängd på hennes blogg. De träffas just nu. Det Erik inte vet om är att Isabella fotograferar honom och allt de gör så det kommer finnas bevis i framtiden om någon ifrågasätter att de varit tillsammans eller om han tänker göra slut.
Tror jag säkert, intrigmakerska, lögnerska nr 1 Belladonna Löwengrip, hahaha! Stackars karl, vilket garn han fastnat i!
Citera
2019-08-17, 17:43
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08

Är det verkligen visumet som är problemet i USA?
Det låter osannolikt korkat att hyra lägenhet innan visumet är klart, speciellt eftersom Bella har Sehlin och hans kontakter bakom ryggen.
Någon borde vara åtminstone normalbegåvad och tala om för Bimbon att göra saker i rätt ordning.
Citera
2019-08-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Är det verkligen visumet som är problemet i USA?
Det låter osannolikt korkat att hyra lägenhet innan visumet är klart, speciellt eftersom Bella har Sehlin och hans kontakter bakom ryggen.
Någon borde vara åtminstone normalbegåvad och tala om för Bimbon att göra saker i rätt ordning.
Men det är inte hennes grej, att göra saker i rätt ordning serru, hon rusar fram som ett jehu, får en "snilleblixt", Voala, så genomför hon den om det går, av egen kraft eller med gurun Eriks hjälp, tjohoo vad fort det går! Sen blir allt fel i slutändan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in