2019-08-17, 13:05
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Pågår enligt Nordfront nån typ av auktion i Sthlm just nu, ska vara 40 pers på plats. Varför ser man bara tolv om man räknar ihop de på bilderna?
https://www.nordfront.se/just-nu-nordiska-motstandsrorelsen-i-stockholm.smr
Ser väl ut att vara 40 pers på den nedre bilden. (Nedre när jag skrev detta - bilden där de går i tåg över bron)

En aktion (inte auktion Dofterna...) som givetvis kommer av NS utbrytning i just Stockholmsområdet.

Kan det komma något bra utav den här saken så är det väl möjligen den här konkurrenssituationen som uppstår, att båda grupperna vill visa sig störst bäst och vackrast. Så länge aktiviteten bedrivs utåt, mot tredje part, och inte som ett inbördeskrig, så kan detta vara något positivt.
Senast redigerad av baggebo1 2019-08-17 kl. 13:40.
Citera
2019-08-17, 13:16
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ser väl ut att vara 40 pers på den nedre bilden.

En aktion (inte auktion Dofterna...) som givetvis kommer av NS utbrytning i just Stockholmsområdet.

Kan det komma något bra utav den här saken så är det väl möjligen den här konkurrenssituationen som uppstår, att båda grupperna vill visa sig störst bäst och vackrast. Så länge aktiviteten bedrivs utåt, mot tredje part, och inte som ett inbördeskrig, så kan detta vara något positivt.

Ser mer ut att vara turister på nedre bilden men vad vet jag.

Jag låtsas sitta vid telefonen och skyller "auktion" på autocorrect sen pratar vi aldrig mer om den saken.
Citera
2019-08-17, 14:13
Medlem
Caesarisms avatar
Den totala tystnaden om elefanten i rummet från NMR´s sida är inte förtroendeingivande precis.
Citera
2019-08-17, 14:24
Medlem
talgtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Pågår enligt Nordfront nån typ av auktion i Sthlm just nu, ska vara 40 pers på plats. Varför ser man bara tolv om man räknar ihop de på bilderna?
https://www.nordfront.se/just-nu-nordiska-motstandsrorelsen-i-stockholm.smr
Hur fan kan du få det till 12
https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2019/08/signal-2019-08-17-124557.jpg
Citera
2019-08-17, 14:31
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talgtroll
Hur fan kan du få det till 12
https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2019/08/signal-2019-08-17-124557.jpg

Tackar! Den bilden fanns inte där när jag frågade, bara de tre första som visar fem respektive sex personer.
Citera
2019-08-17, 14:43
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ser väl ut att vara 40 pers på den nedre bilden. (Nedre när jag skrev detta - bilden där de går i tåg över bron)

Vad har du för tankar om det här NS gänget och deras utbrytning?
Citera
2019-08-17, 14:53
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Olyckligt. Tycker inte om det. Har dessutom lite koll på anledningarna och då blir det hela bara ännu löjligare. Hoppas att utbrytarna har något mer än "förstöra NMR" i baktanke, så småningom.

Vissa av personerna som lämnar tycker jag att det är bra att de lämnar. Hagberg t.ex. kan väl vara rolig då och då, men mest bara oseriös, otrevlig och lite av larpande pajas. Stockholmarna är förvisso bra på gatan och roliga ibland de också, men också lite för mycket av det där oseriösa tough-guy-stuket.

Förvånad över de kloka och vettiga Blomberg och Westerbring. Och Klas seriositet och allvar har jag alltid gillat.
Senast redigerad av baggebo1 2019-08-17 kl. 14:56.
Citera
2019-08-17, 14:57
Medlem
Citat:

Det här NS gänget hur menar du då?? Det är väl ändå NMR gänget vi ser bilder på.
Citera
2019-08-17, 14:59
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:

Risken att de skapas dragkamp om redan anslutna aktivister är nog ganska stor. Sådant kan ju onekligen skapa friktion.
Citera
2019-08-17, 15:00
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Olyckligt. Tycker inte om det. Har dessutom lite koll på anledningarna och då blir det hela bara ännu löjligare. Hoppas att utbrytarna har något mer än "förstöra NMR" i baktanke, så småningom.

Vissa av personerna som lämnar tycker jag att det är bra att de lämnar. Hagberg t.ex. kan väl vara rolig då och då, men mest bara oseriös, otrevlig och lite av larpande pajas. Stockholmarna är förvisso bra på gatan och roliga ibland de också, men också lite för mycket av det där oseriösa tough-guy-stuket.

Förvånad över de kloka och vettiga Blomberg och Westerbring. Och Klas seriositet och allvar har jag alltid gillat.

Vilka är anledningarna? hemligt? PM?
Citera
2019-08-17, 15:07
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Vilka är anledningarna? hemligt? PM?
Varken här eller PM. Det låter jag andra berätta om och när de anser det lämpligt. Men det osar såpopera mer än något annat om det här. Och "Jag, jag, jag och min person" före det bästa för saken, från många håll.
Citera
2019-08-17, 15:13
Medlem
Nordiska Motståndsrörelsen agerar mer och mer autonomt vilket är bra. De låter handlingar tala för sig själva än skriver i tråden. https://www.nordfront.se/just-nu-nordiska-motstandsrorelsen-i-stockholm.smr

Flashback är totalt jävla värdelöst för marknadsföring, hälften som skriver är oskulder (adolf512 med trippla x-kromosomer) som sitter hemma och lajvar antifa och producerar konstant dynga. Sedan när man har outat dem, så bildar de ett nytt konto, tillför ingenting, så ska NMR vara så duktiga och svara på deras värdelösa frågor. Strunta i det, kör ert eget race och be aldrig om ursäkt som ni gör 99/100 fall.

Det kan verkligen komma något bra även med en utbrytning, nu hoppas globalisterna och deras lakejer att detta ska leda till konflikter mellan nationella och ett nationalistiskt inbördeskrig. Men om NMR och NS aldrig utåt kritiserar varandra, kan det istället bli en synergieffekt där man anstränger sig för att bli bättre och bättre hela tiden med framgångar som resultat. Det är högkonjunktur för Nationalism i och med det pågående folkmordet, kan lämpliga kandidater förmedla en stark och hälsosam bild av nationalism är mycket vunnet.

NMR väljer ju väg själv och behöver inte ständigt kommentera förändringar i organisation till utvecklingsstörda på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in