2019-08-16, 23:16
Medlem
Efter flera år av besatthet med börskurserna så har jag hittat ett mönster, jag skriver detta för att uppmuntra alla er som jobbar och söker efter detta, detta är verklighet. Jag kanske inte var för smart att klura ut det snabbt, det tog mig mycket tid, och jag kände hela tiden att jag saknade hjärnkapacitet för att få ihop det, efter flera år kanske jag glömde en hel del annat för att kompensera för informationen som krävdes på en och samma gång, precis som RAM minnet, men jag lyckades organisera hela strukturen kring börskursrörelser och se mönstret som upprepas.

Jag kan säga att varje mönster du kan hitta själv upprepas på många olika grafer, det är vad som gör det hela förvirrande. Och för att göra det hela ännu svårare, sedan så finns det många olika mönster som upprepas. Någon som vill dela med sig av sina lärdomar kring TA trading?
Senast redigerad av PrimalFear 2019-08-16 kl. 23:23.
Citera
2019-08-16, 23:38
Medlem
Yinool0401s avatar
Skulle någon vara tillräckligt smart för att knäcka koden också vara tillräckligt puckad för att dela med sig tror du?

Du är född i farstun.
Citera
2019-08-16, 23:40
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Ge ett konkret tips här i tråden så kontrollerar vi om en månad. Ge sedan ett nytt tips. Om du får 5 rätt på raken så får du betalt av mig för nästa tips.
Citera
2019-08-16, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Ge ett konkret tips här i tråden så kontrollerar vi om en månad. Ge sedan ett nytt tips. Om du får 5 rätt på raken så får du betalt av mig för nästa tips.

Jag är på.

____

Sen angående trådpåståendet... robothandeln är för jävlig, om du lyckats klura ut den så kör vi på ovan.
Citera
2019-08-16, 23:43
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrimalFear
På vilken timeframe? Ser du komplexiteten nu? Tror du inte dessa samarbetar med varandra? En upp trend på månadsgrafen, medan det är nedgång på veckografen, flat på daily, upp på fyra timmars, ned på en timmes. Så vilken graf pratade du om?

Det är exakt vad jag pratar om, alla är inställda på en graf, dom ser upp och ner. Börskursrörelser har många olika liv, och alla hänger samman, som vågorna på havet, de påverkar varandra, från den minsta till den största, och centralbankerna verkar vara de som blåser vindarna som vänder dom största vågarna.

Tycker du borde ha någon form av kunnighet efter flera år av "besatthet av börskurserna". Men off you go!

Jag tjänade 137 miljoner 2007-2008.
Citera
2019-08-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone

Bra ide! Jag gör det, jag kör med USA aktier då det är lättare att hitta vad man söker efter.

USA aktie: $CENT, 40-50% uppgång inom 2-3 månader, innan den vänder ner igen, eller fortsätter upp mer, för komplicerat efter detta, dock upp härifrån.

USA: $NOAH, 40-50% uppgång inom 2-3 månader, efter detta så vet jag inte hur det blir.

USA aktie $MBUU, uppgång cirka 35% inom 2-3 månader.

Ok vi tar dessa, jag garanterar dessa resultat!!
Senast redigerad av PrimalFear 2019-08-16 kl. 23:52.
Citera
2019-08-16, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Tycker du borde ha någon form av kunnighet efter flera år av "besatthet av börskurserna". Men off you go!

Vad tjäna du på ? Var det inte kris dessa åren?
Citera
2019-08-16, 23:54
Medlem
Framtidens rikaste man har precis startat en tråd på Flashback och jag är hedrad att jag fått äran kommentera det tidigt.
Citera
2019-08-16, 23:55
Medlem
Citat:

Jag tjänade bara 20 miljoner, cirka 2000-2010, hälften gick till skatter, sedan kördes jag ut av konkurrensen, kapitalet kvar fick mig att tänka på börsen och investera. Vad är din historia?
Senast redigerad av PrimalFear 2019-08-17 kl. 00:03.
Citera
2019-08-16, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Framtidens rikaste man har precis startat en tråd på Flashback och jag är hedrad att jag fått äran kommentera det tidigt.

Kan faktiskt vara så, kommer ihåg en gång när jag läste böcker om finans, ekonomin och börsen, en citat som fortfarande ringer i mina öron, kommer inte ihåg vilken bok det var men, det skrevs... "och vissa utvecklar sjätte sinnet när det gäller trading".

Kunde aldrig glömma det, tänkte om det är sant så finns det väg att klura ut det hela.
Citera
2019-08-17, 00:02
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Vad tjäna du på ? Var det inte kris dessa åren?

Porr och lånade aktier som gick upp.

Citat:
Ursprungligen postat av PrimalFear
Jag tjänade 20 miljoner, 2000-2011 Gratis till dig, det är vad som fick mig att börja med börsen, jag skulle investera pengarna. Hur blev det för dig?

Har inte använt en krona av dessa. Min tid är för värdefull för det slöseriet.
Citera
2019-08-17, 00:07
Medlem
Citat:
Porr och lånade aktier som gick upp.

Har inte använt en krona av dessa. Min tid är för värdefull för det slöseriet.

PS. Var du med när paysites var en hel del lönsamma? och trafiken var lätt att få.

VA? har du inte vågat investera? Jesus chirst
Senast redigerad av PrimalFear 2019-08-17 kl. 00:19.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in