Citat:
Det tycker du inte alls är oviktigt, du har bara grävt din grav djupare. Du tråd handlade ju om hur man såg på egenskaper, specifikt kvinnliga egenskaper tom och för att kunna förstå och jämföra någons egenskaper så måste där ju finnas en plattform för ditt tyckande, från bra till dålig eller liknande så objektiviteten du försöker påtala finns bara i ditt huvud. Nej det är män som grupp som byggt allt, kvinnor som grupp har inte byggt något, du försöker bara förneka verkligheten och det är ärligt talat mest bara barnsligt hur du resonerar och vi pratade om grupper så börja inte yra bort dig i individualism nu helt plötsligt.
Så jävla korkat resonemang att jag baxnar. Om du gör precis ingenting så tappar du din styrka. Om du tränar kommer du att få mer styrka. Om du som kvinna gör ingenting kan du ändå få barn för du tappar inte denna gåva. Om du som man tränar hela livet kan du ändock aldrig få barn. Du är en absurd kvinnogris.
Utveckling är väldigt enkelt att testa och mäta. Vem som gjort vad vet vi. Ett samhälles utveckling handlar ju om att saker och ting händer och för det framåt, bara gå ut och titta runt, allt har män gjort, allt. Spekulerades det någonsin i om vem som gjort vad så är det enbart utifrån synsättet att ta reda på vilka män som gjort detta. Kvinnor byggde inga pyramider och inte gör ni något nu för tiden heller för att föra mänskligheten vidare, vi män tog oss hit, från nada mat och livslängd på 30 år till ett överflöd av mat som snarare gör oss så tjocka att vi numera dör i förtid runt 80, lyx alltså. Så kan du nu inte svara för första gången nu på vad gruppen kvinnor någonsin har gjort för att föra samhället och mänskligheten vidare? Hur kan vi vara lika bra när allt du ser har män gjort? Du tror verkligen på riktigt att allt du har förtjänar du och det har bara magiskt poof funnits där? När mänskligheten kom till jorden fanns där redan hus, elnät och grisfarmar?
Så jävla korkat resonemang att jag baxnar. Om du gör precis ingenting så tappar du din styrka. Om du tränar kommer du att få mer styrka. Om du som kvinna gör ingenting kan du ändå få barn för du tappar inte denna gåva. Om du som man tränar hela livet kan du ändock aldrig få barn. Du är en absurd kvinnogris. Utveckling är väldigt enkelt att testa och mäta. Vem som gjort vad vet vi. Ett samhälles utveckling handlar ju om att saker och ting händer och för det framåt, bara gå ut och titta runt, allt har män gjort, allt. Spekulerades det någonsin i om vem som gjort vad så är det enbart utifrån synsättet att ta reda på vilka män som gjort detta. Kvinnor byggde inga pyramider och inte gör ni något nu för tiden heller för att föra mänskligheten vidare, vi män tog oss hit, från nada mat och livslängd på 30 år till ett överflöd av mat som snarare gör oss så tjocka att vi numera dör i förtid runt 80, lyx alltså. Så kan du nu inte svara för första gången nu på vad gruppen kvinnor någonsin har gjort för att föra samhället och mänskligheten vidare? Hur kan vi vara lika bra när allt du ser har män gjort? Du tror verkligen på riktigt att allt du har förtjänar du och det har bara magiskt poof funnits där? När mänskligheten kom till jorden fanns där redan hus, elnät och grisfarmar?

Haha jag dör. "Vi män"? Vilka? Inte du iallafall. Varför tar du cred för vad mannen som levde för längesen gjorde?
Jag har redan talat om för dig att jag inte är intresserad av att diskutera prestationer. Det finns en annan fruktansvärt uttjatad tråd för det på forumet redan, så du kan dra dina dagisresonemang där istället.
Det är överhuvudtaget ingen som sagt emot att män uppfunnit det mesta. Dock har kvinnor också uppfunnit, se länk.
https://illvet.se/teknik/vad-har-uppfunnits-av-kvinnor
Det är inte vad tråden handlar om utan den handlar om ifall typiskt kvinnliga egenskaper nedvärderas vilket du tydligen gör iallafall. Du verkar inte tycka att det har någon betydelse överhuvudtaget det som kvinnor traditionellt sysslat med under historien. Ibland undrar jag hur många troll det finns här...för inte kan det väl finnas så många så oerhört korkade män idag? Det du skriver är liksom så jävla kokko och fruktansvärt omoget att man inte ens orkar bemöta det ordentligt.