2019-08-16, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTess
Jag har en ganska hårig fitta, rakar mig nu för tiden inte. Fixar bikinilinjen givetvis.
Min man uppskattar min fitta, så även andra män jag knullat med...

Fortsätt så! Finns ingen anledning till att hålla på och raka om man nu inte själv vill det av nån jävla anledning.
Folk måste sluta upp och hela tiden bry sig om vad andra tycker och tänker.
Citera
2019-08-16, 14:48
Medlem
zxcvb45s avatar
Nej absolut inte avtändande, sen ibland kanske man är sugen på renrakat, men det är ju snabbt fixat.
Citera
2019-08-16, 14:54
Medlem
Bizmarcks avatar
Nej, en hårig fitta är inte avtändande.
En hårlös är det däremot. Det ser löjligt och flickaktigt ut.
Citera
2019-08-16, 18:04
Medlem
En vildvuxen fitta är nog det, men är håret välskött så är det bara nice!
Citera
2019-08-16, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Fortsätt så! Finns ingen anledning till att hålla på och raka om man nu inte själv vill det av nån jävla anledning.
Folk måste sluta upp och hela tiden bry sig om vad andra tycker och tänker.

Exakt! Jag älskar min fitta!
Citera
2020-09-22, 16:02
Medlem
Haha, pratade precis med min väninna om detta. Hon är helrakad för att killar hon varit med tydligen tänder på det. Jag själv ansar bara min fiffi och har aldrig legat med en kille som har haft några andra önskemål. Vill killar verkligen ha helrakade tjejer?

Jag är förvisso inte hårig av mig så det kanske beror på det.
Citera
2020-09-22, 17:00
Medlem
dengamleDs avatar
Blir man erbjuden fitta så tackar man ja. Allt annat är oartigt, oavsett behåring.
Citera
2020-09-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Haha, pratade precis med min väninna om detta. Hon är helrakad för att killar hon varit med tydligen tänder på det. Jag själv ansar bara min fiffi och har aldrig legat med en kille som har haft några andra önskemål. Vill killar verkligen ha helrakade tjejer?

Går ju inte att göra alla nöjda. Är fittan välansad så tror jag inte det är många som har invändingar direkt. Men jo jag tror många så som din väninna märkt tänder på det. För att krångla till det lite så ser olika fittor olika bra ut i olika "frisyr". Rent photogeniskt så tycker jag en vältrimmad ser bäst ut. Men en fitta som är snygg rakad/vaxad är sexigt och är även bäst för sex.
Citera
2020-09-22, 21:57
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita

Jag föredrar helt orakat. Tänder mest på det
Citera
2020-09-22, 21:59
Medlem
getbusys avatar
Är det en helt vildvuxen buske så gillar inte jag det iaf, men det är ju upp till var och än. Men en fint ansad fitta kan va riktigt mysigt.
Citera
2021-06-26, 17:42
Medlem
Jag har tänkte på det där många säger det ser flickaktigt ut. Flickor har väl iofs håriga fittor dom med?
Citera
2021-06-26, 17:45
Medlem
Homofants avatar
Fluff e mysigt att pilla i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in