2019-08-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Så kan det vara, men jag har gått på pampons inlägg. Han har läst deras FB innan de gjordes privata.

"[...](Datumet som all aktivitet dog) därefter har SD sluta gillat samt tagit bort BO som vän på Facebook.
J som är klart närmre SD än BO & har indirekt blivit "tvingad" att ta sin killkompis parti före BO.
Resulterar i att J även tagit bort
BO som vän på Facebook.
[...]"

[...]

"En intressant sak är att Lena följer J på Insta men inte SD."

https://www.flashback.org/p64111343#p64111343

Verkar vara en krånglig spekulation att få ihop de båda herrarnas kuckilurande, hatande av LW samt gemensam blockning av henne. En enklare förklaring, enligt mig, är att hon blockade dem. Fast tråden är väldigt lite vän av enkla teorier.
Citera
2019-08-15, 20:29
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Verkar vara en krånglig spekulation att få ihop de båda herrarnas kuckilurande, hatande av LW samt gemensam blockning av henne. En enklare förklaring, enligt mig, är att hon blockade dem. Fast tråden är väldigt lite vän av enkla teorier.

Enklare eller svårare, är väl inte det som är avgörande?
Det som är avgörande är vad som har hänt?

Visst, LW kan också ha blockat dom, men det är inte det pampon skriver...
Pampon skriver att det är herrarna om tagit den LW som vän på FB.
Medan LW följer JG på IG.
Citera
2019-08-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz

Teorier i all ära, det borde finnas en sanning också. Är det ingen som kan berätta den? Någon manlig eller kvinnlig vän till BO?
Pampon?
Senast redigerad av VigosRos 2019-08-15 kl. 20:38.
Citera
2019-08-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Ja de är helt besatta, deras sorgliga existens kretsar kring en meningslös hobby.
De är t.o.m så besatta att de lämnar sina barn ensamma hemma, trots att en mördare går lös i deras kvarter..

Folk i området borde oroa sig så länge inte mördaren är fast. Gör de inte det? Känner sig fam. D trygg?
Citera
2019-08-15, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
God eftermiddag @Medimera

Gällande den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018, befann sig därstädes Hjärsta-kvinnan inom sin bostadsrätt, adresserad på Byalagsg*tan, klockan 🕙22:25 och därnäst klockan🕙22:49 samt klockan🕙22:52

Till observandum, mer information kommer till detta ovan skrivet.

Mvh/ @JokerMannen

Men du varför befann sig SD hos JG den
tidiga försommar kvällen?
Vet du vad han hade med sig på färden till JG?

Tacksam för svar
Citera
2019-08-15, 21:23
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot

Tacksam för svar

Hoppsan!
Citera
2019-08-15, 21:51
Medlem
Citat:

Tacksam för svar

Just precis...Hoppsan
Citera
2019-08-15, 21:59
Medlem
Citat:
Funderar på detta igen.
Jag undrar ju vad SD serverat JG för historia med tanke på att JG också blockat LW på sitt FB? Har han någonsin förklarat det? För JG måste ju ha upptäckt att SD blockat henne?

Var anledningen att han tyckte att LW som präst inte borde ha en relation med en gift man, en man som hon vigt?

Medan SD förmodligen blockade henne när det uppdagades att hon anmält honom för misshandeln.

Mm..jag har också dundrat på detta.
Såklart SD måste varit skitförbannad på LW för anmälan och manipulativ som han är så kör han sin version vitt och brett för att få andra att tycka illa om LW, fastän att han sjölv inte tycker illa om LW, han vet att han gjort fel, han hatade bara att bli anmäld. Han slår där två flugor i en smäll. Psykopater vill ju styra sina offer och gärna isolera dom, för att få ha dom själva ifred.
Så han lyckas få JG att ta avstånd, så JG förlorar kontrollen på vad SD och LW har för sig, och kan då inte skvallra till HD?

Jag tror att LW till sist förstod vem SD var och att känslorna hon haft för honom gick över väldigt snabbt, och då ökade det nog bara på problemen i lika rask takt som hennes könslor försvann?
Det blev nog väldigt frustrerande för honom och han blev nog misstänksam/svartsjuk ifall någon ersatt honom?
Bråk/tjafs/hot uppstod och hon ville nog ge honom en ordentlig läxa för att få honom att fatta att det var dags att ge upp och släppa taget?
Jag tror att SD kan ha bett LW följa med till USA och att hon tackade ja men kanske aldrig hade avsikt att följa med på den?
Hon släppte kanske bomben på måndagkvällen med några väl valda ord om lille tummetott och att hon aldrig skulle lita på honom så pass att hon skulle följa med honom till korvmojjen ens?
Det slog slint till ett fruktansvärt raseri och det visste hon, och hon släppte allt hemma, utan förklaringar till någon i chatten och gick ut för att prata, för att SD inte skulle väcka hennes son. Hon gick med honom bort från husen för att inte störa grannarna för han var så arg?
Citera
2019-08-15, 22:01
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Tacksam för svar

Hm, TinnaNinna skriver också att SD varit någonstans på kvällen.
Så han åkte/cyklade till JG?
Vet du vad han hade med sig?

Enligt TinnaNinna cyklade han därifrån sedan?

Hemma borde (kanske, om han inte facebookade på cykeln?) han varit iaf senast 22.34:

@pampom:

"*Efter en del research hittar jag att S senast var aktiv Kl 22.34 på Facebook den 14 MAJ på måndagskvällen."

Citat:
Ursprungligen postat av TinnaNinna85
Är det någon som vet var MGM cyklade på kvällen Bo försvann?
Gjorde MGM något stopp innan han kom ditt han skulle?
Varför just den kvällen?
Anlände han målet 22;00?
Sedan cyklar från målet ?
Direkt hem?
Varför var han inte hemma skulle han inte jobba dagen efter?
Örebro är inte ödelagt vid den tiden någon måste sett MGM?
Har polisen MGM.s cykel ?

Edit Uppgifterna kommer inte via jobb eller Hanna.
Senast redigerad av notknapparen 2019-08-15 kl. 22:05.
Citera
2019-08-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverNina
Just precis...Hoppsan

Plötsligt händer det, då är Gevalia bra!
Citera
2019-08-15, 22:20
Medlem
Citat:
Hm, TinnaNinna skriver också att SD varit någonstans på kvällen.
Så han åkte/cyklade till JG?
Vet du vad han hade med sig?

Enligt TinnaNinna cyklade han därifrån sedan?

Hemma borde (kanske, om han inte facebookade på cykeln?) han varit iaf senast 22.34:

@pampom:

"*Efter en del research hittar jag att S senast var aktiv Kl 22.34 på Facebook den 14 MAJ på måndagskvällen."

Kl. 23.09 lämnade LW hemmet. Ca 25 minuter senare hörde Dalaan "dödsskriken".

Mmm ...
Citera
2019-08-15, 22:27
Medlem
Men hörrö snorkråkan!
Det finns många vackra sexiga singelkvinnor i 45-årsåldern som ränner på krogen just för att jaga karlar för en enda sak!
LW jagade burkar och inte karlar och dessa karlar hon jagade burkar med var hennes vänner!
Du kanske skulle prova på att ha vänner av motsatt kön till ditt eget, fast du ränner förstås på krogen och jagar dom och vet inte inget annat än dina egna perversa erfarenheter!!
Nu räcker det med dumheter sörrö, tack!!

Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Tror du blandar in dina barnsliga känslor visavi LW med hur hon verkligen var. Om det stämmer att hon var så omtyckt och fin kvinna så är det mycket anmärkingsvärt att det inte finns en enda kvinna bland ca, 15 st manliga "vänner".

Vad jag pekar på är att det är just dina emotionella problem visavi LW som är orsaken till att du har svårt att hålla dig till sanningen. T.ex som osanningen att upprepat anklaga mig för att tycka om att kvinnor blir misshandlade.

Du vill väl inte påstå att det endast var hos manliga "vänner" som hon var fin och omtyckt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in