Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Funderar på detta igen.
Jag undrar ju vad SD serverat JG för historia med tanke på att JG också blockat LW på sitt FB? Har han någonsin förklarat det? För JG måste ju ha upptäckt att SD blockat henne?
Var anledningen att han tyckte att LW som präst inte borde ha en relation med en gift man, en man som hon vigt?
Medan SD förmodligen blockade henne när det uppdagades att hon anmält honom för misshandeln.
Mm..jag har också dundrat på detta.
Såklart SD måste varit skitförbannad på LW för anmälan och manipulativ som han är så kör han sin version vitt och brett för att få andra att tycka illa om LW, fastän att han sjölv inte tycker illa om LW, han vet att han gjort fel, han hatade bara att bli anmäld. Han slår där två flugor i en smäll. Psykopater vill ju styra sina offer och gärna isolera dom, för att få ha dom själva ifred.
Så han lyckas få JG att ta avstånd, så JG förlorar kontrollen på vad SD och LW har för sig, och kan då inte skvallra till HD?
Jag tror att LW till sist förstod vem SD var och att känslorna hon haft för honom gick över väldigt snabbt, och då ökade det nog bara på problemen i lika rask takt som hennes könslor försvann?
Det blev nog väldigt frustrerande för honom och han blev nog misstänksam/svartsjuk ifall någon ersatt honom?
Bråk/tjafs/hot uppstod och hon ville nog ge honom en ordentlig läxa för att få honom att fatta att det var dags att ge upp och släppa taget?
Jag tror att SD kan ha bett LW följa med till USA och att hon tackade ja men kanske aldrig hade avsikt att följa med på den?
Hon släppte kanske bomben på måndagkvällen med några väl valda ord om lille tummetott och att hon aldrig skulle lita på honom så pass att hon skulle följa med honom till korvmojjen ens?
Det slog slint till ett fruktansvärt raseri och det visste hon, och hon släppte allt hemma, utan förklaringar till någon i chatten och gick ut för att prata, för att SD inte skulle väcka hennes son. Hon gick med honom bort från husen för att inte störa grannarna för han var så arg?