2019-08-14, 23:30
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
På BT så visade de en repris från en annan vinkel, som till och med fick Liverpoolfans att ändra sina åsikter och tycka att det var straff. Kan se om det dyker upp ett klipp som jag kan länka

Inte rätt klipp, men ett klipp där man ser att det är kontakt iaf.
https://www.clippituser.tv/c/lwpzxa

Det är lugnt, inte så brydd faktiskt, vill mest att det ska ta slut, kommer påverka ligaspelet negativt.

Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Frågan är vad du tycker, är det pga att massa liknande meningslösa straffar delas ut eller uppmuntrar du genuint dessa straffar?

Den dagen Scrip7 ändrar åsikt efter sin ryggmärgsreflex köper jag popcorn åt hela fotbollsforumet
2019-08-14, 23:30
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Bara de klara besluten

Ja, konstigt att du som Man U-supporter tycker detta! I´m shocked!!!
2019-08-14, 23:31
Medlem
Citat:
Jag tycker att det är straff och den ende som man ska klaga på är Adrian som tar ett idiotiskt beslut i målet. Han faller enkelt men det är kontakt i situationen.

Vi kan gå efter Joe Coles tankesätt
"Joe Cole insinuating VAR didn’t overrule the ref because she’s a woman. Poor from him."

Du skulle alltså även om detta gick emot Man U godtagit detta så lättvindigt - come on! Du gör dig själv till åtlöje!
2019-08-14, 23:31
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ja, konstigt att du som Man U-supporter tycker detta! I´m shocked!!!
Jag trodde att min smiley var tillräckligt för att visa att det inte var seriöst. Men ja, det hade är inget fel av VAR att inte ändra på domslutet.
2019-08-14, 23:32
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Du skulle alltså även om detta gick emot Man U godtagit detta så lättvindigt - come on! Du gör dig själv till åtlöje!
Ja det skulle jag. Jag skulle säga att det är en billig straff men att det är fruktansvärt idiotiskt av målvakten att gå in i situationen som han gör. Precis som jag säger idag.
2019-08-14, 23:32
Medlem
Citat:
På BT så visade de en repris från en annan vinkel, som till och med fick Liverpoolfans att ändra sina åsikter och tycka att det var straff. Kan se om det dyker upp ett klipp som jag kan länka

Du måste bara skämta???!!!
2019-08-14, 23:34
Medlem
Citat:
Ja det skulle jag. Jag skulle säga att det är en billig straff men att det är fruktansvärt idiotiskt av målvakten att gå in i situationen som han gör. Precis som jag säger idag.

Vi kommer säkerligen återkomma till detta under seriens gång - kommer påminna dig om denna situation då... Vi höres!!!

2019-08-14, 23:34
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Alla målvakter följer spelaren ut mot sidlinjen, jättesmå marginaler det handlar om, att kalla det fruktansvärt idiotiskt är att ta i från tårna rejält
2019-08-14, 23:35
Medlem
LFC vinner lätt då de har mer labila spelare, mentalt än psykiskt svaga Chelshit!
2019-08-14, 23:36
Medlem
Kupsans avatar
Citat:

Konstigt, jag kollar på BT och dom tycker att det inte var straff. Att problemet var att VAR inte hade tillräckligt med vinklar då den kameran var en broadcasters
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Alla målvakter följer spelaren ut mot mittlinjen, jättesmå marginaler det handlar om, att kalla det fruktansvärt idiotiskt är att ta i från tårna rejält
Ja, många målvakter följer spelaren ut, men det är väldigt få som går in i situationen så som han gör. Att slänga sig in så i en situation utan att veta att man tar bollen är inget bra beslut alls. Är man inte säker så täcker man bara ytan.
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
LFC vinner lätt då de har mer labila spelare, mentalt än psykiskt svaga Chelshit!
Jag vill bara att den här låtsasmatchen ska ta slut så man kan gå och lägga sig -.-
Rejält orolig för hur det kommer påverka ligaspelet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in