Citat:
Ursprungligen postat av
KarlKaviar
Det här kommer snart visa hur otroligt dålig idé det är att gå in i en sån här organisation. Efter att hela ditt kontaktnätverk har sagt upp bekantskapen med dig upptäcker du att även organisationen pulveriseras, sedan har du ingenting kvar.
Män som låtsas och spelar med i PK-floskelspelet lyckas bättre ekonomiskt, socialt och när det kommer till att sprida sina gener.
Och vi som befinner oss i PK-samhället har större chans att påverka saker och ting. Om än små, så väger de nog bra mycket tyngre än klisterlappar på tunnelbanan, plakat vid motorvägen och viftande flaggor i stan.
Det är bland annat sånt här som får vanliga människor som är nationalister, att inte gå med i dylika organisationer i Sverige. Det finns en tradition av splittring, svek och principlöshet.
Jag menar, titta bara vilka människor man tar in. Nu minns jag inte namnet på'n, men kolla den dampige skåningen Mavrå eller vad han heter. Med hans historik så är jag förvånad att det inte är skottpeng på honom.
Man lever inte som man lär och hela Sverige kan se det. Hur ska man då kunna ta dem på allvar? Sverige behöver en städad nationalistisk organisation för välvårdade, hälsosamma och intelligenta män. Att springa runt med snickarbyxor, vita sneakers och vifta fanor på Medborgarplatsen lockar bara en viss typ av klientel och kommer aldrig ett leda någon vart. Det är ett hamsterhjul som fortsätter snurra i all oändlighet.