Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Flera än strof & Sh.Holmes är dom som pga av utebliven självkontroll sprider menedsgrundande uppgifter i ett oemotståndligt begär att få MGM att (åtminstonde i tråden) framstå som GM.
Oärligheten bör man ha i åtanke vid bedömningen av trovärdigheten i ett antal andra mycket tvivelaktiga påståenden.
Du vet väl om att allting kommer fram? Hur ihärdigt du än blånekar och ljuger så kommer sanningen fram och ut I dagen där den kan granskas.
Hur mycket du än gillar tanken att kunna slå, hota och trakassera kvinnor utan represallier så kan du glömma det.
LW hade på känn att något kunde hända henne, hon lämnade över allt material till betrodda och sa "Ifall något skulle hända mig"
Jag är rätt säker på att hon inte menade förlusten av ett örhänge eller ett skadat knä.
Det fetade ovan I din annars som vanligt svamlande text är också avslöjande för dig. Jag ger dig samma råd som till Draifos, om du inte vill diskutera mordet eller en gärningsman, eller kvinna utan ditt huvudintresse är SD. Skapa en ny tråd för det ändamålet. Tack.