Jaha aja men jag ska titta runt lite och se ifall jag hittar
Nej egentligen inte. Jag försökte leta efter trippelmordet i Malmö som skedde förra året tror jag, men har inte hittat något än på det.
Du menar utanför Galaxy? Åtal har inte väckts ännu så FUP finns inte ute.
Mordet på Gert Lindgren, Ställdalen (2017-03-13).
Kan någon vänlig själ lägga upp länk till fup?
Hittar ingenstans på fb och går ej att logga in på mord.nu
Fyra unga personer döms av Göteborgs tingsrätt för att ha medverkat i tillverkning av ecstasytabletter, som pressades i maskiner man importerat från Kina.
Jag är ute och letar efter FUB:en till en våldtäkt som skedde, i Söderort skulle jag tänka mig, för ca 10 år sedan.
Det handlar om snubben under spoilern som gjort sig skyldig till våldtäkt på minderårig som inte behöver outas då det är sekretessbelagt. Vore verkligen super om ni kunde hitta den gratis, utanför Lexbase.
Kod:
Michael Lucifer, Pettersson
1984O415-OO73
Senast redigerad av KronPelle 2019-08-13 kl. 15:59.
Letar fortfarande efter denna FUP (Studentmordet i Umeå) tRättegångspodden har nu ett avsnitt om mordet. Ingen av de uppladdade filerna med FUP fungerar tyvärr längre. Finns det någon som fortfarande har kvar den?
Finns det nån vänlig själ som sitter på några FUP/DOM angående div. sexualbrott? (Våldtäkt osv.) Dela gärna flera om möjligt.
Är särskilt intresserad av ett fall där GM (*lvin Skepp*r (*=a), född -96, 20år vid dådet) förgrep sig på en 14-15åring, domen lär ha blivit samhällstjänst i 6 månader eller så--är dock osäker på om det är sekretesslagt. <-- Ska ha skett nånstans i Stockholmsområdet.
Tack på förhand!
Finns det nån vänlig själ som sitter på några FUP/DOM angående div. sexualbrott? (Våldtäkt osv.) Dela gärna flera om möjligt.
Är särskilt intresserad av ett fall där GM (*lvin Skepp*r (*=a), född -96, 20år vid dådet) förgrep sig på en 14-15åring, domen lär ha blivit samhällstjänst i 6 månader eller så--är dock osäker på om det är sekretesslagt. <-- Ska ha skett nånstans i Stockholmsområdet.
Tack på förhand!
Jag har en mapp med ca 40+ olika fall , hittar tyvärr inget med just han du skrev.
Skicka PM till mig om du vill ha en lista som du kan kolla igenom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!