Citat:
Jag tror att båda anmälningarna va impulsanmälningar och att hon va
helförbannad när hon gjorde dom.
Det som tyder på det är att hon ville ta tillbaka båda anmälningarna, den
sista gick dock tydligen inte att ta tillbaka.
Om din spoiler.
Dom har ju aldrig haft ett riktigt förhållande, aldrig delat boende, inga barn tillsamans,
ingen gemensam ekonomi, det enda dom hade gemensamt va sex och en hobby.
Det känns lite tunt som mordorsak, inte alls omöjligt men som sagt det känns tunt.
helförbannad när hon gjorde dom.
Det som tyder på det är att hon ville ta tillbaka båda anmälningarna, den
sista gick dock tydligen inte att ta tillbaka.
Om din spoiler.
Dom har ju aldrig haft ett riktigt förhållande, aldrig delat boende, inga barn tillsamans,
ingen gemensam ekonomi, det enda dom hade gemensamt va sex och en hobby.
Det känns lite tunt som mordorsak, inte alls omöjligt men som sagt det känns tunt.
Carl-Janne!!
Läste din kommentar precis nyss där du svarar medimera om LWs travelbug som HD planerade att ta med på USA-resan, tyder verkligen på att RESAN VAR PLANERAD!! Det glädjer mig att kunna utesluta en hastig huxflux påkommen resa i panik! Det betyder istället att HD möjligen är en glömsk slarver och förmodligen pga utbrändhet som vi fått uppgifter på. Tack!!
Fast jag vet inte om jag håller med om att LWs försök att ta tillbaka polisanmälan tyder på att det var impulsanmälan. Om du har något mer att berätta för att övertyga mig, får du gärna utveckla det lite. Jag tänker nämnligen att hon försöker ta tillbaka anmälan för att hon är rädd för att det ska bli värre om hon går vidare med anmälan. Och drygt ett år senare är LW mördad. Så hon hade rätt, det blev ju verkligen värre!
Och jag tänker såhär, att det absolut inte behöver betyda att SD skulle bli värre...det kan varit någon annan som skulle bli värre om hon gick vidare med anmälan, för det har väl aldrig framkommit vad hon exakt syftade på som skulle bli värre? Någon annan kanske la sig i?
Hur tänker du Carl-Janne?