2019-08-13, 16:25
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Här finns bild på de två muslimska "hjältarna" som stoppade Philip Manshaus:

https://img11.ntm.eu/nm/public/img/5184580/0811155011/mohamed-rafiq-och-mohamed-iqba?w=980&h=551&anchor=topcenter&bgcolor=222

Man tycker att en 21-årig dubbelt beväpnad man ska klara av två obeväpnade gamlingar. Men nej.

Alla som drömmer om ett "raskrig" borde nog vara bekymrade. Om detta är er typiske soldat så kommer det inte att sluta väl. För hur blir det den dag ni ställs inför unga beväpnade muslimer med självmordsbombbälten?

Inte för att jag stödjer nazister eller terrordåd, tvärt om.

Men hittills så har ju vitmakt terroristerna varit väldigt "framgångsrika". Brevik klippte närmare 80, Brendon i Nya Zeeland klippte 50 och snubben i Texas dödade 20. Det är en total utdelning på 150 pers. Då ska man komma ihåg att samtliga har överlevt och kunnat genomgå en rättegång med all gratispublicitet som det innebär, dessutom har ju Breivik kunnat fortsätta med sin extremistiska aktivitet, även efter fastställd dom.

Norgesnubben är hittills ett undantag. Den svenska killen räknas inte då han varken bar pistol, automatvapen eller sprängmedel.
Senast redigerad av kungarolf 2019-08-13 kl. 16:29.
Citera
2019-08-13, 16:27
Medlem
swimmingpools avatar
Breivik-wannabe.
Citera
2019-08-13, 16:37
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Men hittills så har ju vitmakt terroristerna varit väldigt "framgångsrika". Brevik klippte närmare 80, Brendon i Nya Zeeland klippte 50 och snubben i Texas dödade 20. Det är en total utdelning på 150 pers. Då ska man komma ihåg att samtliga har överlevt och kunnat genomgå en rättegång med all gratispublicitet som det innebär, dessutom har ju Breivik kunnat fortsätta med sin extremistiska aktivitet, även efter fastställd dom.

Norgesnubben är hittills ett undantag.

Nu tänker jag på Norden.

Och Breivik han dödade inga muslimer utan han dödade andra vita (socialdemokrater mm):

https://www.metro.se/nyheter/de-dog-i-terrordaden-LVDdrtGxXlB

Med något enstaka undantag. Många av offren var dessutom unga tjejer.

Såvitt jag vet var detta det första försöket att döda många muslimer här i Norden. Och det slutade direkt i fiasko. Ett par gamlingar avväpnade mannen och läxade upp honom, som om han vore en liten skolpojke.
Senast redigerad av -Info- 2019-08-13 kl. 16:39.
Citera
2019-08-13, 16:37
Medlem
Citat:
Här finns bild på de två muslimska "hjältarna" som stoppade Philip Manshaus:

https://img11.ntm.eu/nm/public/img/5184580/0811155011/mohamed-rafiq-och-mohamed-iqba?w=980&h=551&anchor=topcenter&bgcolor=222
.

Ohh vilka heders-norrmän. Har en känsla av att den bilden skulle bli för "stark" fö svensk MSM....

Om 35? år så är det dessa herrar som kommer fram i google-bildsökningar på "norwegians/scandinavians". Men det verkar inte bekymra polikerna i våra länder nåt nämnvärt. Just nu så pennfajtas de hellre om vilket land som har flest "högerterrorister".

Fö så ha en random grabb i GMs ålder inte an chans om han möter en VÄLTRÄNAD 60+herre .
Sluta snöa på åldersskillnaden.
Senast redigerad av MrStreamer 2019-08-13 kl. 16:49.
Citera
2019-08-13, 17:01
Medlem
Tor7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Inte för att jag stödjer nazister eller terrordåd, tvärt om.

Norgesnubben är hittills ett undantag. Den svenska killen räknas inte då han varken bar pistol, automatvapen eller sprängmedel.

Varje veckas mördas 100-tals kristna i Afrika och Mellanöstern av muslimer! "Vit makt" är ej så mäktigt...
Citera
2019-08-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Min tanke också. Och helt säkert därför.
Men hon är ju inte muslim.

Stackars föräldrar. Förlorat två barn.
Jag måste säga att hela familjen/släkten verkar knepig. Han gjorde detta plus dräpte sin syster, hans mor och mormor tog livet av sig. När jag läste broderns facebook i morse så verkade som att ha också försökt ta livet av sig, mycket udda familj!
Citera
2019-08-13, 17:04
Medlem
CyberIngmars avatar
Kan det vara så att han vill bli stoppad. Ser det som en frihet att sitta i fängelset. Alltid en och annan galen kärring som kommer sända kärleksbrev och vilja omvända gm, ta hand om gm. Nu får han om än ett totalt misslyckat attentat medial uppmärksamhet och 15 minuter i rampljuset. För en ensam förlorare är det alltid något. En person ingen skulle hört talats om annars.

Pensionärer motbevisade alla som driver åldersdiskriminering Räkna aldrig ut äldre.
Senast redigerad av CyberIngmar 2019-08-13 kl. 17:06.
Citera
2019-08-13, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag måste säga att hela familjen/släkten verkar knepig. Han gjorde detta plus dräpte sin syster, hans mor och mormor tog livet av sig. När jag läste broderns facebook i morse så verkade som att ha också försökt ta livet av sig, mycket udda familj!

Inte så!!

Du förstör MSMs o vänsterns bild av GM som i deras värld och agenda är en utstuderad vit kille som det bara blir fler o fler o fler av. Han var helt normal men hade triggats av "högern" som NMR, VIT MAKT-nätforum o säkert SD oxå, att mörda muslimer. Hade inte imam-hjälten stoppat detta så hade säkert hundratals mulsimer skjutits ihjäl.

Det är precis såna som denne GM de kommer använda sig av för att få fram ny lagstiftning som förbud mot högerrörelser, forum som Flasback, krav på inloggning innan du öht kommer ut på internet, varför inte HMR (hat mot religiösa), HMP hat mot politiker och när de ändå håller på så kan vi ta HMK hat mot klimatforskning och HMF hat mot feminsm också.
Citera
2019-08-13, 17:39
Bannlyst
Citat:
Nu tänker jag på Norden.

Och Breivik han dödade inga muslimer utan han dödade andra vita (socialdemokrater mm):

https://www.metro.se/nyheter/de-dog-i-terrordaden-LVDdrtGxXlB

Med något enstaka undantag. Många av offren var dessutom unga tjejer.

Såvitt jag vet var detta det första försöket att döda många muslimer här i Norden. Och det slutade direkt i fiasko. Ett par gamlingar avväpnade mannen och läxade upp honom, som om han vore en liten skolpojke.

Mangs räknas inte? Ausonius? Anton? Inte bara muslimer men väl invandrare med rasistiska motiv.
Senast redigerad av Krmkr 2019-08-13 kl. 17:51.
Citera
2019-08-13, 17:52
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Inte så!!

Du förstör MSMs o vänsterns bild av GM som i deras värld och agenda är en utstuderad vit kille som det bara blir fler o fler o fler av. Han var helt normal men hade triggats av "högern" som NMR, VIT MAKT-nätforum o säkert SD oxå, att mörda muslimer. Hade inte imam-hjälten stoppat detta så hade säkert hundratals mulsimer skjutits ihjäl.

Det är precis såna som denne GM de kommer använda sig av för att få fram ny lagstiftning som förbud mot högerrörelser, forum som Flasback, krav på inloggning innan du öht kommer ut på internet, varför inte HMR (hat mot religiösa), HMP hat mot politiker och när de ändå håller på så kan vi ta HMK hat mot klimatforskning och HMF hat mot feminsm också.

Fast i själva verket är det du som försöker ändra bilden av gärningsmannen. Eftersom du vet att det är negativt och ett steg tillbaka för er nazister som desperat försökt för era åsikter att bli mer accepterade genom konstant propaganda på internet. Det blir givetvis svårare för er att hitta nya medlemmar, samtidigt blir det nog svårare för er att marschera och dela ut flygblad utan att få framtänderna utslagna.
Citera
2019-08-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattenMedCiggen
Haha, där lyckades du krångla till det för att få till ett ointressant sidosprår. Lycka till till dig och dina stackars anhöriga.. Ni är ett döende folk.

Va?
Men vad sjutton menar du i så fall?

Jag tycker att man skall skriva ut signalement och skriva om outredda brott men vad är det du tycker, jag begriper inte.

Såhär såg din post ut som jag reagerade på:
I Norska tidningar, t.o.m i NRK, regimtrogen media, skrivs ofta signalement ut. Även vid händelser där förövaren/förövarna inte är etniska norrmän.
Detta är ju väldigt praktiskt när man tex letar efter en MGM. Inte heller ovanligt att Oslopolisen går ut med sådana signalement även på twitter, tex; arabiskt ursprung, somaliskt eller bara afrikanskt ursprung för den delen..

Ska sägas också att det är väldigt ovanligt att det rapporteras om brott, där man inte lyckas gripa skurken. Långt ifrån Fredrik & Stefans Sverige.
Citera
2019-08-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Jag har ingen aning om hur du får fram att jag skulle anse att halva USAs befolkning skulle vara psyksjuk men nånstans tror jag att din feltolkning härrör från politisk besatthet. Ungefär som att du verkar tror att psykiatriska tillstånd och beteendevetenskap är en fråga om partifärg. Där börjar du närmast låta som en scientolog. Att Breivik led av personlighetsstörningar och andra psykiatriska tillstånd rådde det aldrig någon tvekan om — han fick flera — frågan var bara om tillstånden var så allvarliga att han kunde hållas till svars för sina handlingar, om han var tillräknelig.

Det stämmer faktiskt att du inte kallade alla Trumpanhängare psyksjuka, jag läste fel. I vilket fall så finns inte reella samband mellan Trump och några terrordåd. Det låter som när Jehovas vittnen skyller på popmusik för diverse ogudaktigt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in