2019-03-20, 05:27
Medlem
Hermann666s avatar
Finn en bra dokumentär på P3 Dokumentär om den ursprungliga Heta linjen om någon är intresserad. Linjen blev väldigt kontroversiell och Siewert Öholm gjorde till och med debattprogram om den.
Citera
2019-03-23, 23:36
Medlem
Haha hade min första tele-sex upplevelse på heta linjen - typ början av 90-talet. Var ung och kåt och pratade med en tjej som lät megakåt som gjorde att jag kom i byxan som ung tonåring
Senast redigerad av snurresprutt 2019-03-23 kl. 23:38.
Citera
2019-03-29, 18:09
Medlem
BlackCatSouls avatar
Jag vill varna alla för att ringa till heta linjen 24. hetalinjen24.se
Nästan alla som ringer dit har grova problem i form av psykisk sjukdom, spritproblem och ensamhet. Jag tänker aldrig ringa dit mer. Jag har ringt dit sedan förra sommaren men efter att ha hört vad olika människor har sagt så kommer jag aldrig mer att ringa dit. Flera stycken sitter på linjen all sin vakna tid och man kan ju undra vad det är för typ av människor. Jag har gått in på deras hemsida för att kolla lite när jag jobbar vilka som är där. En som kallar sig Maggan är en finsk kvinna 34 år som sitter på linjen hela dagarna, hon är där även hela nätterna och har hållit på så sedan jag började ringa första gången. Hon är dock långt ifrån ensam. Det finns en annan som kallar sig Otto som när han inte dricker är någorlunda normal att prata med , när han dricker svamlar han bara om religion och att man kommer hamna i helvetet mm. Det sitter även folk där som spelar in samtal och kartlägger andra vart dom bor mm. Mycket sjuka människor som inte har ett liv. Det enda dom gör är att sitta hemma och ringa linjen.
Senast redigerad av BlackCatSoul 2019-03-29 kl. 18:11.
Citera
2019-03-29, 22:14
Medlem
Vad är det här för skit? Nej, det känns bara obehagligt.
Citera
2019-03-31, 18:17
Medlem
Hur kan bli varnad när jag väcker en diskussion ?? Ni äldre kvinnor svara varför ni inte är intresserade av sex när ni placerar 60+.
Citera
2019-03-31, 18:50
Medlem
Är det här verkligen ett bra sätt att träffa någon på?
Citera
2019-03-31, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebock
Hur kan bli varnad när jag väcker en diskussion ?? Ni äldre kvinnor svara varför ni inte är intresserade av sex när ni placerar 60+.

Varför är du så besatt av detta?
Citera
2019-04-01, 12:30
Medlem
Jag söker ingen kontakt här. Ville bara ha svar från någon mogen kvinna som kan förklara o svara på min undran.
Citera
2019-04-17, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackCatSoul
Jag vill varna alla för att ringa till heta linjen 24. hetalinjen24.se
Nästan alla som ringer dit har grova problem i form av psykisk sjukdom, spritproblem och ensamhet. Jag tänker aldrig ringa dit mer. Jag har ringt dit sedan förra sommaren men efter att ha hört vad olika människor har sagt så kommer jag aldrig mer att ringa dit. Flera stycken sitter på linjen all sin vakna tid och man kan ju undra vad det är för typ av människor. Jag har gått in på deras hemsida för att kolla lite när jag jobbar vilka som är där. En som kallar sig Maggan är en finsk kvinna 34 år som sitter på linjen hela dagarna, hon är där även hela nätterna och har hållit på så sedan jag började ringa första gången. Hon är dock långt ifrån ensam. Det finns en annan som kallar sig Otto som när han inte dricker är någorlunda normal att prata med , när han dricker svamlar han bara om religion och att man kommer hamna i helvetet mm. Det sitter även folk där som spelar in samtal och kartlägger andra vart dom bor mm. Mycket sjuka människor som inte har ett liv. Det enda dom gör är att sitta hemma och ringa linjen.

Finns det någon annan liknande sida, gratis eller en månadsavgift på max 100 sek?
Citera
2019-04-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1969
Ja, kul var det. Jag vill minnas att konversationerna alltid inleddes med 4 standardfrågor:

1. Vad heter du?
2. Var bor du?
3. Hur gammal är du?
4. Är du kåt?

Det blev alltid ett nej på fråga 4 från tjejerna 😁

Någon som testat samtalslinjen?
Hur är den?
Citera
2019-08-08, 03:03
Medlem
Hallå! Nån som vet nåt om ett ställe som heter Telefonforum??
Citera
2019-08-12, 18:17
Medlem
Nån som har koll på den här dåren skräcken som förstörjer Rösten.som säger att de är Satans son dömt för Våldtäkt. Osv. Och alla säger att de är Frankiestien som är skräcken va vet ni ????Forsatt trevlig dag 👍👍👍😎😎😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in