2019-08-11, 21:48
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Greta får många brev med hjärtan i, så många gillar henne väldigt mycket! Greta tycker mycket om att prata med dagisbarn, så jag tror att hon gärna vill ha en egen liten i framtiden!
Samtliga brev med hjärtan i är från lehs.
Jag tror att han utan tvekan ställer upp med det senare också.
2019-08-11, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Fast det här förutsätter att Greta är med i sammansvärjningen?

Som jag förstått det så är Greta väldigt principfast och troligen mycket ärlig med sin klimatkamp. Och enligt en intervju som hon gjorde med Expressen så kan hon inte ljuga (pga hennes diagnoser):

Klimatet genomsyrar hela hennes liv och hon håller stenkoll på sina föräldrar. Sådan koll att det gränsar till tvångshandlingar:

Hon har dessutom gjort en del personliga uppoffringar det senaste året och hon har även byggt upp sitt namn och sitt rykte. Sitt rykte som ärlig och principfast.

Men nu ska hon förvandlas som skurken i en Agata Christie-bok till den största hycklaren av alla? Och medverka i ett stort bedrägeri, förbruka stora mängder med CO2 (trots pratet om nollutsläpp) och lura nästan varenda invånare på jorden?

Inget är förstås omöjligt, men jag har svårt att tro att Greta medvetet medverkar i något sådant. Kommer det fram så kollapsar ju Gretas hela klimatrörelse totalt. Eftersom det är så många personer inblandade så är ju risken stor att någon pratar för mycket.

En hemlig följebåt som råkar finns i närheten eftersom den "ändå ska till USA" kanske går att förklara bort. Men inte att Greta låtsas segla och i verkligheten åker över i ett stort dieselmotordrivet fartyg. Det går aldrig att förklara bort. Vad kommer hennes anhängare i t.ex FFF att säga?
Och vem skulle skvallra i MSM? De ljuger ju konstant. Som det påstådda värmerekordet på Grönland förra veckan. Lögn. Lögn, lögn, lögn och åter lögn. De ljuger ju hela tiden. Och Greta™ kan inte ljuga? Om jag någonsin ställs inför rätta så måste jag komma ihåg att använda mig av den. "Nej, ni måste frikänna mig. Jag talar sanning. Jag kan inte ljuga." Jo, tjena.
2019-08-11, 21:50
Medlem
Vill säga, att liksom tidigare är det många som ger Greta tips och råd, vilket hon är glad för!
2019-08-11, 21:56
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Om avfärden skjuts upp, tror jag att det beror på att man till slut insett, att det är nödvändigt att förlänga den extremt korta tiden för förberedelser och genomgång för Greta!
Kanske behövs potträning. Att skita i en hink när vågorna går är nog inte det lättaste
2019-08-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Kan inte sluta förundras över hur hon mognar. Hon kommer bli en vacker kvinna!

Då har du fruktansvärt dålig smak skulle jag säga.
2019-08-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Det absolut optimala vore att eliminera människan från jordytan. Resultatet blir ju nått i likhet med Prypjat med blomstrande djurliv och växtlighet minus den joniserande strålningen.

Jag tror inte Greta kommer göra det men förhoppningsvis om världen kommer tills sans en dag kommer någon tala om hur en befolkningsminskning är lösningen på de flesta av våra problem. Det innebär inte att vi ska anordna förintelseläger utan att arbeta med information om sexualkunskap och preventinmedel. Förbättrade livsförutsättningar minskar också barnafödandet. Det är i dessa termer vi borde diskutera och arbeta!

Så jobbade man på den tiden jag var engagerad i humanitärt arbete. Undrar just var den idealismen tog vägen
2019-08-11, 21:58
Medlem
Citat:
Vill säga, att liksom tidigare är det många som ger Greta tips och råd, vilket hon är glad för!

Tips från coachen: Ge f-n i båtresan!
2019-08-11, 22:00
Medlem
Det finns faktiskt många, som tycker att Greta är söt, de har rätt till sin uppfattning! Som tur är, är smaken olika!
2019-08-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Tips från coachen: Ge f-n i båtresan!

Ja verkligen hon kommer ju ligga och spy i två veckor, det kommer kännas som tortyr för henne.
Sen så kommer allting vara segt och krångligt från matlagning till toalettbestyr, detta är en extremt dålig ide.
2019-08-11, 22:07
Medlem
Citat:
Det finns faktiskt många, som tycker att Greta är söt, de har rätt till sin uppfattning! Som tur är, är smaken olika!

Det får dom men då har dom helt otroligt dålig smak inget snack om den saken.
2019-08-11, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
Processen går i så fall inte så fort.
En bild från mötet i Lausanne:
http://sv.tinypic.com/r/29zzcoz/9
Ja hon börjar bli en kvinna.

Ni som säger att hon inte är söt är precis likadana som SJW, ni låter känslorna styra. Hon är precis som supermodellen på min avatar, supersöt!
2019-08-11, 22:13
Medlem
Citat:
Om avfärden skjuts upp, tror jag att det beror på att man till slut insett, att det är nödvändigt att förlänga den extremt korta tiden för förberedelser och genomgång för Greta!

Och det inser de först nu!??

Hade Greta frågat här på Flashback så hade hon fått besked direkt att det var osmart och tanklöst att ge sig iväg utan egentliga förberedelser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in