Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
SÅ, igen har du lyckats tolka fel eller förvrida vad jag skriver. Du debatterar fruktansvärt lågt, det säger allt om din vidriga mentalitet.
Jag skrev inte någonstans att människor med ångest är mindre logiska. LÄS IGEN. Jag skrev att en normalt mycket rationell och logisk person blir irrationell till följd av ångestpåslag. I den stunden. Ingen har ångest 24/7. Det är du som är totalt okunnig om den mänskliga hjärnan, läs på lite för fan. Det finns ingenting du kan läxa upp mig gällande inom psykiatri och människans signalsubstanser i hjärnan då jag både läst massor av FAKTA inom området, jobbat med och har privat erfarenhet av det. Samt läst ett par kurser naturkunskap på högskolan. Man kan ju undra vad du sysslat med i livet däremot, genusflum?
Men vet du vad? Jag har förmedlat min ståndpunkt, du har förmedlat din, Disciplina sin och från här blir det bara upprepning, och då tror jag att det finns vettigare saker att sysselsätta sig med. Jag kommer nämligen inte ändra min uppfattning oavsett hur mycket ni spelar på känslor som syftar till att andra ska få dåligt samvete.
Dessutom är jag riktigt trött på dig nu så du kan se diskussionen som avslutad.
Du klarar inte av att varken tolka text rätt, eller att hålla en hederlig debatt, så du gör dig nog bäst när du debatterar med likasinnade med liknande tillkortakommanden.
Den låga nivån på debatten , till sitt innehåll och form står du helt själv för.
Den enda jag sysslar med här är att "kontra" dumheterna.
Du tog upp ångest som ett argument för att kivnnor som grupp skulle ha lägre förmåga tänka rationellt.
Det är exakt lika mycket strunt som att ex ta upp mäns större andel i div. betydligt gravare psykiska sjukdomar som ett "argument" för att de skulle ha lägre förmåga tänka logiskt eller vara psykopater hela bunten.
Inte ens faktan att i gruppen IQ = idiot. som nu är den andel av människor på vår planet som FAKTISKT äger lägre förmåga tänka rationellt än average, så dominerar just...män
utgör nån slags bevis för att män som kön skulle ha lägre logik förmåga än kvinnor.
Inte så man mäter dessa saker.
Psykiska diagnoser drabbar en rel . liten andel av befolkningen och utgör inte nån mall för resten av befolkningen, inte heller då det kommer till kön.
precis på samma sätt som dina ev. personliga erfarenheter av psykisk sjukdom eller ångest ger nån som helt indikator för hur resten av världens befolkning beter sig.
Din oförmåga resonera logiskt, kan vi alla läsa oss till i denna tråd.
och det är beklagligt onekligen med all denna dumhet, du kan ju trösta dig med att du inte direkt är ensam, du har ju ditt "kompisgäng" med tradiga misogyna gnällspikar utan större logik eller kunskaper att ty dig till.