2019-08-10, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBO
4-5 har jag för mig. Nej kollade ingen limit.

Har en fundering gällande IP-adresser. Går det på något vis spela på samma ställe två gånger?
Kanske att man kör via mobiltelefonen den andra gången istället för laptopen?

Hur snabba är dem att låsa kontot ifall dem ser att det spelas från samma IP?

Det ska väl gå och dölja din ip bara.
Citera
2019-08-10, 13:11
Medlem
Jaggermeisters avatar
Är intresserad av matchbetting/bonustrading. Men jag fattar inte vad dom menar med att jag ska spela på en sida, o BOKA på den andra sidan.. vad är boka ett spel? Jag har unibet, om jag t.ex tar bonusen på nordicbet, o vill sen bonustradea över till mitt konto på unibet. Men fattar inte vad boka odds menas
Citera
2019-08-10, 14:26
Medlem
HBOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dijamant
Snackar du om att bonushora eller för att enbart spela vanligt?

Bonushora tänker jag på.

Citat:
Ursprungligen postat av johan.lasse77
Det ska väl gå och dölja din ip bara.

Jag har spelat själv hemma och hjälpt min kollega att spela på jobbet. Nu vill en annan kollega också ha hjälp. Kan jag spela på samma laptop med en VPN eller något? Eller hur döljer jag min IP menar du?
Citera
2019-08-10, 14:35
Medlem
HBOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Är intresserad av matchbetting/bonustrading. Men jag fattar inte vad dom menar med att jag ska spela på en sida, o BOKA på den andra sidan.. vad är boka ett spel? Jag har unibet, om jag t.ex tar bonusen på nordicbet, o vill sen bonustradea över till mitt konto på unibet. Men fattar inte vad boka odds menas

Du använder betfair som spelbörs. Där har du din plånbok kan man säga.
Sen tar du del av t.ex Bethards välkomstbonus, sätt in 1000 och få 1000.

Du lägger då dessa 2000 på t.ex Oavgjort mellan en match på Bethard, samtidigt Layar du oavgjort på samma match med ca 2000 kr på Betfair. Laya betyder att det inte ska hända. (Då vinner du på Betfair om det blir 1 eller 2, men förlorar på X) Skulle du nu förlora på Betfair så åker dina pengar över till Bethard eftersom du vann där istället, nu får du bara spela några gånger extra tills pengarna är på Betfair.

Du vill alltså få över dina 2000 från Bethard till Betfair. Alltså vill du inte att ditt bet på Bethard ska vinna.

Får du över 2000 kr har du tjänat 1000 kr välkomstbonus och kan gå vidare till nästa sidas bonus. Var jäkligt noga med att läsa villkor och sånt för bonusen.

Denna videon visar i stort sätt hur allt går till: https://www.youtube.com/watch?v=LoGwOvuqiQY

Jag rekommenderar Oddstoincome för att jämföra odds och matcher mellan spelsidorna.
Senast redigerad av HBO 2019-08-10 kl. 14:44.
Citera
2019-08-10, 15:09
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Du använder betfair som spelbörs. Där har du din plånbok kan man säga.
Sen tar du del av t.ex Bethards välkomstbonus, sätt in 1000 och få 1000.

Du lägger då dessa 2000 på t.ex Oavgjort mellan en match på Bethard, samtidigt Layar du oavgjort på samma match med ca 2000 kr på Betfair. Laya betyder att det inte ska hända. (Då vinner du på Betfair om det blir 1 eller 2, men förlorar på X) Skulle du nu förlora på Betfair så åker dina pengar över till Bethard eftersom du vann där istället, nu får du bara spela några gånger extra tills pengarna är på Betfair.

Du vill alltså få över dina 2000 från Bethard till Betfair. Alltså vill du inte att ditt bet på Bethard ska vinna.

Får du över 2000 kr har du tjänat 1000 kr välkomstbonus och kan gå vidare till nästa sidas bonus. Var jäkligt noga med att läsa villkor och sånt för bonusen.

Denna videon visar i stort sätt hur allt går till: https://www.youtube.com/watch?v=LoGwOvuqiQY

Jag rekommenderar Oddstoincome för att jämföra odds och matcher mellan spelsidorna.
Men nu när jag förlorar på bethard för att som du säger, vinna på betfair, när jag då förlorat på bethard så åker dom väl inte till mig på betfair? Dom pengarna får ju bethard..

Elr aha.. det är ju egentligen inte ens mina penhar jag spelr för ju.. det är ju bethards pengar.. är det så de funkar?
Citera
2019-08-10, 15:30
Medlem
HBOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Men nu när jag förlorar på bethard för att som du säger, vinna på betfair, när jag då förlorat på bethard så åker dom väl inte till mig på betfair? Dom pengarna får ju bethard..

Elr aha.. det är ju egentligen inte ens mina penhar jag spelr för ju.. det är ju bethards pengar.. är det så de funkar?

Tänk dig att du sätter in 1000 kr på¨bethard, och får 1000 kr gratis. Då har du bara 1000 egna pengar.
Om du Förlorar på Bethard så vinner du på Betfair, då flyttas dina pengar över från bethard till betfair istället. alltså har du fått över din egna 1000-lapp + 1000 kr bonus till betfair.

Men skulle nu ditt bet på Bethard vinna så får du över 2000 extra från Betfair istället, så nu sitter du med 3000 egna pengar och fortfarande ca 1000 kr bonus på bethard. Därför behöver man ha ett startkapital på Betfair ifall man skulle få över lite för mycket pengar på "fel" sida innan man antingen kan ta ut pengarna efter man omsatt bonusen eller tills man spelat över till betfair.
Citera
2019-08-10, 16:32
Medlem
Citat:
Bonushora tänker jag på.

Jag har spelat själv hemma och hjälpt min kollega att spela på jobbet. Nu vill en annan kollega också ha hjälp. Kan jag spela på samma laptop med en VPN eller något? Eller hur döljer jag min IP menar du?

Stäng av wifi och spela endast via Safari.
Citera
2019-08-10, 17:57
Medlem
HBOs avatar
Citat:
Stäng av wifi och spela endast via Safari.

Hur menar du att man ska spela utan wifi? Ser inte spelbolagen din dator och IP om du bettar i Safaris Webbläsare? Märker dem inte att det är något misstänksamt då?
Citera
2019-08-10, 18:23
Medlem
Citat:
Hur menar du att man ska spela utan wifi? Ser inte spelbolagen din dator och IP om du bettar i Safaris Webbläsare? Märker dem inte att det är något misstänksamt då?

Du spelar på 4G helt enkelt (mobil). De ska inte kunna spåra dig så länge du inte använder appen. Det är via appen de spårar folk.
Citera
2019-08-10, 19:54
Medlem
HBOs avatar
Citat:
Du spelar på 4G helt enkelt (mobil). De ska inte kunna spåra dig så länge du inte använder appen. Det är via appen de spårar folk.

Nu sitter vi på Android så Safari går ej att ladda ner. Men det går väl att köra hotspot från mobilens 4g till laptopen och köra safari där ifrån? Är det något problem att det är från samma dator när man kör på detta viset?
Citera
2019-08-10, 20:56
Medlem
Citat:
Nu sitter vi på Android så Safari går ej att ladda ner. Men det går väl att köra hotspot från mobilens 4g till laptopen och köra safari där ifrån? Är det något problem att det är från samma dator när man kör på detta viset?

Du kan ha Nokia om du så vill, det spelar ingen roll. Safari är inget du laddar ner, det är webbläsaren. Det viktiga är att skippa appen och spela via 4G.

Hur det fungerar om man vill spela datorn vet jag inte.

PS. Satt igång med Casumos bonus, vi får se hur det slutar
Citera
2019-08-10, 21:18
Medlem
HBOs avatar
Citat:
Du kan ha Nokia om du så vill, det spelar ingen roll. Safari är inget du laddar ner, det är webbläsaren. Det viktiga är att skippa appen och spela via 4G.

Hur det fungerar om man vill spela datorn vet jag inte.

PS. Satt igång med Casumos bonus, vi får se hur det slutar

Safari tillhör Apple och finns på IOS, hur jag ska kunna använda deras webbläsare på android utan att behöva ladda ner deras webbläsar-app någonstans förstår jag inte.

Nice, hur stor bonus tog du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in