Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggermeister
Är intresserad av matchbetting/bonustrading. Men jag fattar inte vad dom menar med att jag ska spela på en sida, o BOKA på den andra sidan.. vad är boka ett spel? Jag har unibet, om jag t.ex tar bonusen på nordicbet, o vill sen bonustradea över till mitt konto på unibet. Men fattar inte vad boka odds menas
Du använder betfair som spelbörs. Där har du din plånbok kan man säga.
Sen tar du del av t.ex Bethards välkomstbonus, sätt in 1000 och få 1000.
Du lägger då dessa 2000 på t.ex Oavgjort mellan en match på Bethard, samtidigt Layar du oavgjort på samma match med ca 2000 kr på Betfair. Laya betyder att det inte ska hända. (Då vinner du på Betfair om det blir 1 eller 2, men förlorar på X) Skulle du nu förlora på Betfair så åker dina pengar över till Bethard eftersom du vann där istället, nu får du bara spela några gånger extra tills pengarna är på Betfair.
Du vill alltså få över dina 2000 från Bethard till Betfair. Alltså vill du inte att ditt bet på Bethard ska vinna.
Får du över 2000 kr har du tjänat 1000 kr välkomstbonus och kan gå vidare till nästa sidas bonus. Var jäkligt noga med att läsa villkor och sånt för bonusen.
Denna videon visar i stort sätt hur allt går till:
https://www.youtube.com/watch?v=LoGwOvuqiQY
Jag rekommenderar Oddstoincome för att jämföra odds och matcher mellan spelsidorna.