2019-08-07, 16:12
Medlem
toalettrullen14s avatar
Totalt värdelöst svar sista tiden. Blir det såhär varje år vid denna tiden för er som kört ett par år? Går ju inte att nå upp till högre nivåer i den här takten.
2019-08-07, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
I ditt fall tror jag att du t o m, kan vända dig till SKV avseende detta och erhålla uppskov, betala 2018 senare.

Men rådet är kontakta en skattejurist och även en bokförare, om du ej kan bokföra.

jag själv drar bara in 1000 euro per månad och har ej råd att skatta för mitt liv i utlandet.

Tack. Skall funderas över
2019-08-08, 15:12
Medlem
När kommer den fucking LÖNEN då den kommer aldrig eller
2019-08-08, 17:59
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibben
När kommer den fucking LÖNEN då den kommer aldrig eller

Var jobbar du? JH fick lön idag. Den sitter fint på kontot nu.
2019-08-09, 10:50
Medlem
Okej så det var bara en bluff alltså, för allt och alla. Ingen lön.
2019-08-09, 12:43
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:

Jobbar du för M eller?
2019-08-09, 19:07
Medlem
Nu händer det grejer, han ska in i rättegång i Januari 2020, sitter häktad tills dess!
Jag ber er, det är inte värt det, hoppa av skiten innan det är för sent.

Dessa typer av brott är inte att leka med, även om det inte känns som ett brott så kommer ni bli varse, titta bara på han Sebastian Ljungblad från filmen Goliat som blev dömd för inte så länge sedan, de tar dethär på minst lika stort allvar!

Citat:
Vad trodde du? Klart som fan det är en bluff.
2019-08-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskrafter
Nu händer det grejer, han ska in i rättegång i Januari 2020, sitter häktad tills dess!
Jag ber er, det är inte värt det, hoppa av skiten innan det är för sent.

Dessa typer av brott är inte att leka med, även om det inte känns som ett brott så kommer ni bli varse, titta bara på han Sebastian Ljungblad från filmen Goliat som blev dömd för inte så länge sedan, de tar dethär på minst lika stort allvar!

Vad trodde du? Klart som fan det är en bluff.

Men håll käften och stick ifrån tråden, du kan vara den mest patetiska människa jag sett. Varför är du så rädd för att folk ska sno dina mess? Kan betta mina kulor på att du inte skriver fler än 70 i timmen ändå din amatör.
2019-08-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktmaestro
Men håll käften och stick ifrån tråden, du kan vara den mest patetiska människa jag sett. Varför är du så rädd för att folk ska sno dina mess? Kan betta mina kulor på att du inte skriver fler än 70 i timmen ändå din amatör.

Ingen har tvingat dig att tro mig, det är ditt val!
Det kommer komma en dag, en dag där du vill vrida om klockan, vrida om tiden helt, ta dig tillbaka där du läste mitt inlägg här och tänka om, men du kan inte, det är försent!

Mina mess? Jag håller inte ens på med detta längre, det är alldeles för stora risker, ett tag funkar det, men eftersom kommer du bli biten hårt i arslet. Vi snackar om Sverige mannen! Innan var jag precis som er härinne, man såg inga risker alls, man såg bara möjligheter, tiden går och saker förändras. Hade jag hållit på med detta än idag så hade jag mer än gärna velat att folk sökte in, höll på mycket med värvningstävlingarna innan (Vilket man ska passa sig för noga!)
2019-08-10, 09:19
Medlem
Citat:
Det kommer komma en dag, en dag där du vill vrida om klockan, vrida om tiden helt, ta dig tillbaka där du läste mitt inlägg här och tänka om, men du kan inte, det är försent!

Mina mess? Jag håller inte ens på med detta längre, det är alldeles för stora risker, ett tag funkar det, men eftersom kommer du bli biten hårt i arslet. Vi snackar om Sverige mannen! Innan var jag precis som er härinne, man såg inga risker alls, man såg bara möjligheter, tiden går och saker förändras. Hade jag hållit på med detta än idag så hade jag mer än gärna velat att folk sökte in, höll på mycket med värvningstävlingarna innan (Vilket man ska passa sig för noga!)

Hörru foliehatten, jag drar in 8000 i veckan på mitt vanliga konto, har även bekanta som jobbar inom skv. Vem fan är du? Gråter du för att dom söker in till M och tar dina mess? Eller är du kanske en sån där söt oper4u kille? Ta en öl, kicka bak och lugna dig! Kön brukar flyta på vid midnatt gubben, för det är då vi stora hajar jobbat klart för dagen.
2019-08-10, 14:24
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:

Kollade dina tidigare inlägg här, och um, du har inte hållt på länge tydligen? Du frågade massor om detta för bara ett litet tag sedan. Du trollar som sjutton.
2019-08-10, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Kollade dina tidigare inlägg här, och um, du har inte hållt på länge tydligen? Du frågade massor om detta för bara ett litet tag sedan. Du trollar som sjutton.

Som sagt, jag vill er bara väl, inget annat! Tro mig eller ej.

Frågan är väl mer vad jag egentligen menar med mina "tidigare inlägg" som du syftar på? Jag vill se vad folk kan, vet och säger. Om folk inte vet om vad som kommer ske tillslut. Vilket jag tydligt märker på de flesta här.

Det är ju därför jag informerar det här till er nu, jag märker på majoriteten härinne att ni inte vet vilka risker ni utsätter er för.

Du kommer tacka mig en vacker dag kan jag lova!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in