Citat:
Ursprungligen postat av
AVART3N
Är det inte folk som får 3x300 utskrivet per dag?
Jag har tagit 8,4g på 8 dagar men nu är det slut. Lyrica må ha hjälpt mig med att inte må dåligt, men inte fått något rus. Kanske testar att lågdosera en längre period i framtiden.
Sure, och har läst om folk som får ännu högre doser förskrivna, om det verkligen är sant är väl en annan femma.
Må låta tråkigt men det är trots allt primärt en medicin som ej är "menad" att ge ett rus utan ruset som många upplever är snarare en bieffekt. Läkare eftersträvar att ge så låg dos som möjligt som ej ger ett rus men biter på ångesten/nervsmärta eller vad det nu kan vara. Vill poängtera att jag personligen inte bryr mig om vad folk stoppar i sig i russyfte med utantaget folk som använder det oansvaret och gör det besvärligt för oss som legitimt för behöver medicinska doser för att fungera som normala människor. Är själv verkligen inte perfekt, poppar gärna en extra 75mg under helgen.för att må ännu lite bättre.
Men tycker du nästan borde vara glad att du inte upplevde något rus, ej kul att vara lyricatorsk. Läs om avtändningarna hehe.