Flashback bygger pepparkakshus!
2019-08-09, 17:46
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVART3N
Är det inte folk som får 3x300 utskrivet per dag?

Jag har tagit 8,4g på 8 dagar men nu är det slut. Lyrica må ha hjälpt mig med att inte må dåligt, men inte fått något rus. Kanske testar att lågdosera en längre period i framtiden.

Sure, och har läst om folk som får ännu högre doser förskrivna, om det verkligen är sant är väl en annan femma.

Må låta tråkigt men det är trots allt primärt en medicin som ej är "menad" att ge ett rus utan ruset som många upplever är snarare en bieffekt. Läkare eftersträvar att ge så låg dos som möjligt som ej ger ett rus men biter på ångesten/nervsmärta eller vad det nu kan vara. Vill poängtera att jag personligen inte bryr mig om vad folk stoppar i sig i russyfte med utantaget folk som använder det oansvaret och gör det besvärligt för oss som legitimt för behöver medicinska doser för att fungera som normala människor. Är själv verkligen inte perfekt, poppar gärna en extra 75mg under helgen.för att må ännu lite bättre.

Men tycker du nästan borde vara glad att du inte upplevde något rus, ej kul att vara lyricatorsk. Läs om avtändningarna hehe.
Citera
2019-08-09, 19:12
Medlem
Satte ut Lyrica för en månad sedan och sätter nu ut Tramadol. Tar även Brintellix. Vet inte riktigt hur jag ska göra med Brintellixen för jag orkar inte leva med mina sjukdomar utan att självmedicinera (lyrica, Stesolid, Tramadol).

Vill minska risken för krampanfall om jag inte lyckas hålla mig ren så vad hade ni gjort?

Sätta ut Brintellixen och behovsmedicinera med Tramadol eller Lyrica? Eller behålla Brintellixen och behovsmedicinera med annan opiat?
Citera
2019-08-10, 12:22
Medlem
scheelinos avatar
Åh tacka lyrica dagen efter mot en rejäl bakfylla! Så jävla bra bakis medicin. Jag som har svårt att äta dagen efter jag har supit, och blir rejält hungrig av lyrica så det hjälper grymt bra mot aptiten.
Plus att det tar bort bakfyllan och man mår även skit bra!!
Senast redigerad av scheelino 2019-08-10 kl. 12:25.
Citera
2019-08-10, 13:46
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Åh tacka lyrica dagen efter mot en rejäl bakfylla! Så jävla bra bakis medicin. Jag som har svårt att äta dagen efter jag har supit, och blir rejält hungrig av lyrica så det hjälper grymt bra mot aptiten.
Plus att det tar bort bakfyllan och man mår även skit bra!!

Ja Lyrica är en riktigt bra medicin mot bakfylla! Tar man en valfri bensodiazepin till också så mår man ännu bättre
Citera
2019-08-10, 14:58
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ja Lyrica är en riktigt bra medicin mot bakfylla! Tar man en valfri bensodiazepin till också så mår man ännu bättre

Haha, ja word! För att anses vara ett sånt rävgift är den verkligen en mirakelmedicin i vissa avseenden
Citera
2019-08-10, 15:03
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Haha, ja word! För att anses vara ett sånt rävgift är den verkligen en mirakelmedicin i vissa avseenden

Ja visst! Använder man Lyrica försiktigt så är den riktigt bra och fungerar och botar väldigt mycket!
Baksidan är ju då att den ger den värsta avtändningen du kan tänka dig om kroppen blir tillvand
Citera
2019-08-12, 10:30
Medlem
Någon mer som fått magkatarr av Lyrica?
Citera
2019-08-12, 22:18
Medlem
Hur länge kan jag bruka lyrica?

Hello!

Har brukat lyrica en hel del men känner att den drogen är väldigt mystisk när det gäller avtändningar.

Nu är det så att jag har varit ren från lyrica och 2 månaders benso bruk i 1 månad men tog 400 mg lyrica för 3 dagar sen. Idag har jag tagit 600 mg och mår underbart. Har rökt cannabis men tagit paus i snart 2 veckor. Mår riktigt dåligt under cannabis avtändning och därför tog jag lyrica.

Min fråga är, är det möjligt att få avtändning av lyrica efter 2 dagars bruk? Notera att jag brukade benso i 2 månader men har varit fri från bensen i 1 månad.
Citera
2019-08-12, 22:35
Medlem
vad får du för avtändning på cannabis? Psykiskt? Lyrica är både fysiskt och psykiskt beroendeframkallande.
Citera
2019-08-13, 09:13
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyMagnet
Hello!

Har brukat lyrica en hel del men känner att den drogen är väldigt mystisk när det gäller avtändningar.

Nu är det så att jag har varit ren från lyrica och 2 månaders benso bruk i 1 månad men tog 400 mg lyrica för 3 dagar sen. Idag har jag tagit 600 mg och mår underbart. Har rökt cannabis men tagit paus i snart 2 veckor. Mår riktigt dåligt under cannabis avtändning och därför tog jag lyrica.

Min fråga är, är det möjligt att få avtändning av lyrica efter 2 dagars bruk? Notera att jag brukade benso i 2 månader men har varit fri från bensen i 1 månad.

Nej, du måste hålla på längre för att få AT av Lyrica, eller ta monsterdoser på 2-3 gram flera dagar i rad.
Citera
2019-08-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyMagnet
Hello!

.

At på cb? Aldrig fått hur mpnga år jag än rökt o aldrig hört nån få det heller. Lyrica klippte jag dock igår finns separat tråd om nån vill följa hur det går!

Ps du kommer inte ha några problem med lyrica efter 2 dagar men att ta så höga doser lyrica för att slippa at på nåt man inte fåt at på är att leka med elden. Må väl o lycka till i framtiden
Citera
2019-08-13, 20:06
Medlem
När jag ändå kom in i denna tråd undrar jag efter hur länge ni kan komma som vanligt när ni går av lyrren. Käkat några månader o tog sista dosen igår kl 22 finns det chans man kan spruta i frugan ikväll? Hehe nåt kul av denna at hade ju inte varit helt fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in