2019-08-08, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettgammaltdragspel
Varför hänger du ut PJ? Var vill du komma?

Jag har observerat att du är registrerad inom månaden Mars år 2019, samt inom den nu aktiva tråden om mordet på Lena Wesström.

Citat: / "Vart vill du komma" ?

Svar: / Fram till den egentliga sanningen.

Till observandum, Här ovan sett inom den gråa citat-rutan inkom ditt allra första skrivna och postade inlägg inom denna tråden om mordet på Lena Wesström.

Till nytt observandum, detta, och ditt skrivna inlägg inkom plötsligt i samband med att @JokerMannen tidigare ställt itererade frågor till medlemmen @Sh.Holmes angående PJ.

Jag har tills vidare inte hängt ut PJ inom tråden, tillika, har PJ varit påtalad flera gånger tidigare inom tråden om mordet på Lena Wesström.

Plötsligt dyker du upp för första gången inom denna tråden som gubben i lådan, bara rakt ut från tomma intet, och detta utan att tidigare deltagit inom denna tråden's diskussioner, men nu ser jag att det börjar att brännas ordentligt och på allvar. 🔥🔥🔥

Ps: Jag både kände och har personligen tidigare umgåtts med Lena Wesström, och en sak skall du ha väldigt klart för dig i detta fallet, och det är följande sagt, att jag litar fullständigt, på vad den nu mera hädangångna [genom mord] Lena Wesström's vänner har anförtrott mig, och jag litar på alla Lena Wesström's tre underbara barn, och beträffande L*rs U*f W*ström, så är den människan så underbar och så human att jag njutit av han's sällskap, en människa som verkligen vet vad moral och framför allt etik innebär.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-08, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Jag tror också att LW ville GM väl. GM visste (utifrån mina spekulationer) att LW inte ville veta av någon osämja i samband med AW:s födelsedag och utnyttjade det. Det hela påminner om en slags outtalad psykologisk utpressningssituation, menar jag. LW skyndade efter GM för att dämpa/undvika tjafs och missförstånd, gissar jag. GM visste att hon så skulle göra, tänker jag. Hen njöt av att stjäla uppmärksamhet från LW:s engagemang i födelsedags- och reseplanering, tror jag. Detta (enligt mina funderingar) beteende visar på en naiv och i det närmaste barnsligt trotsig sida hos GM.

Nej, LW hade inte en tanke på att något så vedervärdigt skulle kunna äga rum den kvällen/natten, det är jag liksom du övertygad om.
Undrar nyfiket vem du tänker på, som skulle vilja bråka/tjafsa på självaste AW födelsedag, och vem du anser vara så naiv barnslig och trotsig på samma gång?
Vem är så grymt självupptagen?
Visst tänker du på en särskild person här?
Citera
2019-08-08, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstApel006
vad döljer sig bakom fasaden i det dunkla skenet, som vi missar här?
Lugnt i stillhet verkar det som, utåt sett, ingen anar den oro smärta någon känner? Panikångest? Något är på väg att ske som någon inte gillar?

God kväll @KonstApel006

Jag skall gå till botten med detta angående PJ och även HD.

Här ligger en hund begraven, till observandum, jag säger, - någon👤 har visat sig veta mer än vad vederbörande borde känna till om det tidigare mordet på Lena Wesström.

Mvh/ JokerMannen
Citera
2019-08-08, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding, kommer inte att yrka på någonting annat än ett livstids-straff om hon kommer till stånd med ett åtal, och det finns goda grunder och förklaringar till detta nyligen här ovan nämnt och påpekat.

Det är, av absolut största vikt att Gärnings-personen slutligen kan gripas av Rätts-väsendet, och därtill kunna åtalas med mycket kännbara påföljder för det hänsynslösa och brutala Módus Operándi som personen då vid det aktuella tillfället brukade sig ut av, då ifrågavarande grovt och hänsynslöst döds-misshandlade den då 45-åriga Hjärsta-kvinnan till medvetslöshet, vilket i sin tur resulterade till inre och livshotande kropps-blödningar, och som slutligen därtill resulterade sig ... i sin tur, att den då 45-åriga Hjärsta-kvinnan's kropp, inte längre kunde upprätthålla kroppen's livsfunktioner, och döden inträffade.

Okulärt: Ett Sataniskt verk och tillvägagångs-sätt brukades av Gärningspersonen.

Man kan inte se det som inte finns, men, man kan däremot sagt göra tvärtom, vilket i detta fallet är uppenbart.

För de allra flesta, är detta skrivna här ovan sett fullständigt ointressant, det stora intresset ligger i att kritisera Rättsväsendet med fullständig kraft och möda, så som den tidigare avlidna och då dödsmisshandlade Hjärsta-kvinnan vid namn: Lena Wesström, genom att använda pejorativ riktade mot Rättsväsendet, och tillika även den nu, i svunnen tid ... döds-misshandlade trebarns-modern.

Många tycks vilja sätta den egentliga Gärningspersonen [mördaren] på en piedestal med en gloria, till observandum, efter vad jag har fått veta.

Till nytt observandum, Jag, och då tillsammans med min kollega, har besökt den avlidna Lena Wesström's vackra vilo-grav inom Almby Griftegård inom kvarteret Azaléan i Örebro, och där, givit 5 stycken vita rosor vardera till, och för Lena Wesström's avlidna kropp.

Lena Wesström's vilo-plats inom Almby Griftegård, har gravnumret 03-AZAL-0075 och själva gravplats-numret, är nummer 22:e

Till sist vill jag, genom Flashback's forum, och via denna trådsidan om mordet på Lena Wesström, hjärtligt tacka, Annika, Peter, Anita, Bengt, Lillemor, Bernt, Monika, Ulf, Henrik samt Hanna, för alla vackra underbara ord ni givit om Lena Wesström 🌷🌿🌷🌿🌷🌿

Mvh/ @JokerMannen
Jag undrar över det du skrev om att mordet är ett satanistiskt verk, menar du att det finns något som bokstavligen tyder på satanism, eller använder du detta uttryck för att förstärka din egen känslor kring detta mord? Eller för att förstärka hur pass mycket våld hon utsattes för?
Citera
2019-08-08, 23:59
Medlem
Citat:
God kväll @KonstApel006

Jag skall gå till botten med detta angående PJ och även HD.

Här ligger en hund begraven, till observandum, jag säger, - någon👤 har visat sig veta mer än vad vederbörande borde känna till om det tidigare mordet på Lena Wesström.

Mvh/ JokerMannen
God mittinatten JokerMannen! Menar du att HD är inblandad i mordet på Lena? GM eller medhjälpare?
Citera
2019-08-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Uppgiften/remarkaren om att 'dalaan' skulle ha korsat motorvägen och letat i Nya Hjärsta där LW bodde tillbakavisades redan för mer än ett år sedan av 'dalaan' själv:
Nej vi åkte på "våran" sida om motorvägen och försökte se om vi såg någonting längs med det smala skogsparti som ligger där.
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Tack så mycket @Draifos för att du korrigerade desinformatören.

Till observandum, i dem förhör som tidigare gjordes och angående skriken under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018, så finns inga uppgifter skrivna om att de tidigare förhörda skulle med bil ha besökt, varken Byalagsgatan, eller Rättarevägen.

Ps: Jag undrar vad medlemmen @Remark får alla egendomligheter ifrån ?

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Betyder verkligen örhängena någonting?
Är det inte bara något som JM har fantiserat ihop en diskussion om och som nu har blivit något slags trådsanning?

Nej de betyder ingenting, bara trollet som avleder strunt från viktigare saker.

Citat:
Ursprungligen postat av Ettgammaltdragspel
Varför hänger du ut PJ? Var vill du komma?

Det är ju just det som är grejen, trollet kommer inte med något alls, vet ingenting, har aldrig träffat några av de inblandade.
Hin har flera gånger avslöjats med att ljuga och fabulera.
Hins syfte har mestadels varit att få folk att lämna uppgifter, en slemmig typ.
Citera
2019-08-09, 00:20
Medlem
[quote=JokerMannen|68337360]Tack så mycket @Draifos för att du korrigerade desinformatören.

Till observandum, i dem förhör som tidigare gjordes och angående skriken under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018, så finns inga uppgifter skrivna om att de tidigare förhörda skulle med bil ha besökt, varken Byalagsgatan, eller Rättarevägen.

Mvh/ @JokerMa
Jag har redan angett hur min missuppfattning kan ha uppstått.

Du är lite pissed-off att jag kallar dig för troll och nonchalerar dina PM.
Citera
2019-08-09, 00:35
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Undrar nyfiket vem du tänker på, som skulle vilja bråka/tjafsa på självaste AW födelsedag, och vem du anser vara så naiv barnslig och trotsig på samma gång?
Vem är så grymt självupptagen?
Visst tänker du på en särskild person här?

Jag tänker att GM är en person som jag gissar att LW fungerat som en slags ”psykologisk airbag” för under flertalet år. Jag tror att GM eventuellt har en alkohol- och/eller droghistorik i bagaget. Naiv, barnslig och trotsig kan man vara även om man inte är ung, menar jag. Explosiv också. Vem tror du ansåg sig ha rätt att mörda LW? Vilket är motivet enligt dina spekulationer?
Citera
2019-08-09, 00:37
Medlem
Citat:
Jag undrar över det du skrev om att mordet är ett ➡satanistiskt verk, menar du att det finns något som bokstavligen tyder på ➡satanism, eller använder du detta uttryck för att förstärka din egen känslor kring detta mord? Eller för att förstärka hur pass mycket våld hon utsattes för?

"Okulärt: Ett Satan-i-sk-t verk ... och tillvägagångs-sätt [Módus Operándi] brukades av gärningspersonen, då vederbörande bringade livet om Hjärsta-kvinna med hjälp av ett tillhygge och sparkningar"

Okulärt: vad du upplever med hjälp av dina ögon. Satanisk/t är ett adjektiv och hur något ser ut, kan även brukas som substantiv.

Satanisk, ondskefull, gjort på ett ondskefullt sätt, gjort utifrån ondskefulla tankar.

Till observandum, Satan-i-sm har ingenting med att vara eller att bete sig Sataniskt, det vill säga, på ett ondskefullt sätt, utifrån ondskefulla tankar.

Till ytterligare observandum, när den avlidna kroppen vändes upp, var det någon som uttryckte sig på följande sätt.

- "Oh ! du milde skapare, ett sataniskt verk, stackars människa.

Mvh/ @JokerMannen

Ps: Jag har aldrig skrivit *Satan-ist-i-sk/t ... jag skrev däremot Satan-i-sk/t ... du måste lära dig att förstå vad du läser Ds.
Citera
2019-08-09, 00:40
Medlem
Citat:
Tack så mycket @Draifos för att du korrigerade desinformatören.

Mvh/ @JokerMannen

Det ser ut som att du fått tillgång till förhörsmaterial?
Citera
2019-08-09, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Nej de betyder ingenting, bara trollet som avleder strunt från viktigare saker.

Det är ju just det som är grejen, trollet kommer inte med något alls, vet ingenting, har aldrig träffat några av de inblandade.
Hin har flera gånger avslöjats med att ljuga och fabulera.
Hins syfte har mestadels varit att få folk att lämna uppgifter, en slemmig typ.

Hej @Sh.Holmes

Jag börjar att bli mer och mer fundersam över varför du hela tiden undviker att svara på mina tidigare ställda frågor till dig, kan det möjligtvis bero på att jag råkat trampa dig på en öm tå ?

Hur var det nu egentligen med "Ärtan" ... fanns vederbörande inom bostadsrätten den aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018 ... eller befann sig ifrågavarande inom huset på B-V 13 ?

Mvh/ @JokerMannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in