Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
God förmiddag @GilGrissom82
Detta är en tidigare fråga, och som även därtill itererats till medlemmen @Sh.Holmes, och som vederbörande fortfarande vägrat att svara på, detta gällande, om vederbörande har någon kännedom beträffande om PJ och HD hade någon kontakt under den sena måndags-kvällen den 14 Maj år 2018.
Till observandum, jag inväntar i första hand ett svar från medlemmen @Sh.Holmes.
Mvh/ @JokerMannen
Ps: Jag har skickat ett meddelande till "Knatos" och till ytterligare två andra personer om vissa frågor gällande mordet på Lena Wesström, och jag återkommer med information, jag skall gå till botten med detta, med eller utan @Sh.Holme's svar.
Det enda du vill verkar vara att få folk att avslöja detaljer för dig, vilka som vet vad osv, men tji får du
Citat:
Ursprungligen postat av
Medimera
Allting ställs på sin spets när nya frågor ställs.
De som följt tråden vet vem PJ är.
Nya frågor dyker upp i huvudet.
Vilka är inblandade i mordet?
Om det är så att PJ varit i kontakt med HD mordkvällen har jag svårt att förstå varför detta ej kommit fram i ljuset tidigare.
En annan fråga som har ställts är, var det viktigt att mordet skedde dagen innan lillens födelsedag?
Ja förmodligen om man börjar titta på detta i ett annat perspektiv.
Om nu JG har kännedom om vem mördaren är, vilken roll spelar han i allt detta?
Han kanske bara är åskådare...
SD, HD, JG, PJ.
Här är alltså fyra personer som verkar ogilla varandra på olika sätt så det är svårt att få ihop händelsekedjan.
Att PJ har kontakt med HD är nytt för mig i alla fall.
Ursäkta medimera, det är inte sant att PJ och HD hade kontakt på kvällen den 14, eller heller någon annan gång, förutom något irrelevant undantag, tex att HD ville logga cacher på sitt nya konto, cacher som hon själv aldrig varit i närheten av. Fusk, och det fick hon heller inte.
Jag skrev detta som en fälla åt JM och han klev rakt i den, han fabulerar och ljuger, han har ingen eller mycket litet kunskap.
Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Till medlemmen @Sh.Holmes
Tack så mycket för ett återsvar på fråga nummer 1: ) Då vet jag, att du @Sh.Holmes har kännedom, om att PJ och HD hade kontakt under den sena måndags-kvällen den 14 Maj anno 2018.
Till observandum, enligt den gråa citat-rutan här ovan sett, så återstår 4 stycken obesvarade frågor av dig till mig.
Kan du nu eventuellt kunna tänka dig, om jag ber dig vänligt, att svara på de resterande fyra frågorna, så vore jag dig tacksam.
Mvh/ @JokerMannen
Haha avslöjad, idiot. PJ har som ovan skrivits och förklarats inte haft kontakt med HD. Hoppas alla nu kan avfärda dig och inte ge dig den uppmärksamhet du desperat söker.
Vidare så NEJ, du kommer inte få uppgifter av mig i någon som helst fråga. Far och flyg nu ditt troll och bli till sten.