Hittar ej mannen från hudik dock, är även osäker på MI och MS, men någon rättar mig nog om jag har länkat fel. BO facebooksida har ändrats? Kan inte se hans bild längre bl.a. Hänt nåt mer i sökandet?
Det där är inte den anhålne MI. Är du osäker borde du inte länka alls. Jävligt onödigt att hänga ut fel personer.
Hittar ej mannen från hudik dock, är även osäker på MI och MS, men någon rättar mig nog om jag har länkat fel. BO facebooksida har ändrats? Kan inte se hans bild längre bl.a. Hänt nåt mer i sökandet?
Ska du länka ut konton och namn så se då till att du lägger ut rätt. Som föregående säger så är det bättre att inte länka något alls om du inte vet vem det är. Onödigt
Som personen ovan säger är M.I du länkat till fel person. Redigera och ta bort.
Ska du länka ut konton och namn så se då till att du lägger ut rätt. Som föregående säger så är det bättre att inte länka något alls om du inte vet vem det är. Onödigt
Skrev ju ganska tydligt att jag var osäker med att det finns säkra som kommer rätta? Men tar bort det då
Dock enligt polisen ska ju inte en fjärde person vara efterlyst alls, endå många som länkat denne person vilket är lika illa. 👍
Enda anledningen att länka Em*y och Th*mas är väl om nån vill veta vilka dom är. E*my är ju flickvän och vet nog ingenting, Th*mas hade oturen att hamna i D*nnas klor och har ev varit på festen. Den man borde sätta press på är D*nna tror jag.
Enda anledningen att länka Em*y och Th*mas är väl om nån vill veta vilka dom är. E*my är ju flickvän och vet nog ingenting, Th*mas hade oturen att hamna i D*nnas klor och har ev varit på festen. Den man borde sätta press på är D*nna tror jag.
Jo, mycket troligt så vet hon.. Men skulle inte kunna tänka mig att de inblandade är dom enda som vet, vad som hänt kommer nog fram snart.
Polisen har utfört sök och dykning + sökning med helikopter idag i Parakka. Nu kommer uppgifter samt bilder på jodel på en uppbruten dörr på Föreningsgatan 10 b, bottenvåningen. Oklart om detta har med fallet att göra men ja, det är ju Kiruna så rätt sannolikt. Kiruna är en lugn stad (för oss som inte har kontakter som mofasti i undre världen).
De hade dock inte fått tag i han dom sökte. Han hade ej varit i bostaden. Ett snabbsök på facebook och han är från Vittangi. Coincidence?