Citat:
Ursprungligen postat av
FallinThrowAway
Länge sedan jag hörde något om detta fall. Nu tror jag nog inte att det är honom man har hittat, det vore väl lite för sjukt känner jag, men intressant fynd ändå. Lagomt sammanträffande.
Vad gäller den påstådda tatueringen så är det nog inget man ska hänga upp sig på allt för mycket dock, han kan mycket väl ha gaddat sig innan försvinnandet utan föräldrarnas vetskap. Har flera vänner som gjort det då deras päron troligtvis varit motståndare till en sådan sak om de talat om det för dem innan (sen har de väl fått reda på det ändå så småningom, men pttjaa).
Tja, det är sant... När jag har gjort tatueringar har jag ju inte ringt morsan det första jag gör. Inte för att hon var emot det. Men för mig har det inte varit en stor grej, nåt jag gör bara...
Men det stärker ju bara min tes om "familjen annorlunda" ytterligare... Dom är bra jävla knepiga i sina uttalanden. "Det kan absolut inte vara min vuxna son, som bor 50-60 mil ifrån mig, för han har absolut ingen tatuering... Det vet jag bensäkert!" Spelar ju ingen roll om dom så fått en live film där han hänger sig i en gran i Hallsberg, I deras värd hade det väl omöjligt kunnat varit lilla gossen Patrik.
Och ja, jag vet att det är sörjande föräldrar och så vidare... men jämför man med andra och hur det var under den inledande tiden av försvinnandet så kan man ju börja leta efter foliehatten. Allt står inte rätt till där...