2019-08-07, 12:23
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
Jösses.

Nej, självklart inte.

Har ni aldrig haft eller åtminstone träffat en man som haft, en yngre kvinna där mannen bidrar med pengar och makt och hon bidrar med skönhet, ungdom och sex?

Oavsett er egen erfarenhet kan jag garantera att ingen skrattar åt dessa relationer eftersom de är lika självklara som att herrarna tar en Hennessy XO och damerna ett glas Cointreau som avec.

Det är inget konstigt med det du beskriver men Bella är ingen vanlig flickvän eller "kvinnan vid sidan om" Bella är drottningen av gold diggers i Sverige.

Om Selin lägrar Bella och behandlar henne som en sommarkatt och kastar ut henne i september, då kan han få en fjäder i hatten, han har umgåtts med Bella på sina villkor, men om han fortsätter att mata henne med pengar då är det inte längre Selin som har Bella som ett tidsfördriv, då är det Bella som har Selin som Bankomat. Med den följden att Selin blir utskrattad.
Senast redigerad av trottwell 2019-08-07 kl. 13:18.
Citera
2019-08-07, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmskrogmilieu
Här finns bevis på Bellas tidigare politiska bakgrund i Muf.
https://www.isabellalowengrip.se/2007/09/05/frihet-stavas-muf/
Visst, men ingenting i texten som andas om hennes önskan om att bli finansminister i den. Hennes blogginlägg under den var nästan roligare, verkar som att hon var aspackad när hon skrev det!
Citera
2019-08-07, 12:43
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Snacket har väl gått om att hon varit påtänkt som finansminister i en alliansregering, om nu alliansen hade vunnit valet. Hörde detta av några ungdomar när jag satt på tunnelbanan. Sanningshalten i det hela vet jag inte, men lät inte som vanliga ungdomstugget, utan lät mer seriöst, som om de satt på insiderinformation. Och jag kollade faktiskt upp deras story, och upptäckte att Bella har en politisk bakgrund i Muf!

Det var väl någon/några av hennes följare som saknar insikt om vad hon går för.
Citera
2019-08-07, 12:58
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Här finns bevis på Bellas tidigare politiska bakgrund i Muf.
https://www.isabellalowengrip.se/2007/09/05/frihet-stavas-muf/

Tyo 50% av alla högstadieelever var med i MUF på den tiden, det är självklart inte det som jag tvivlar på!
Senast redigerad av Omaskeradmask 2019-08-07 kl. 13:02.
Citera
2019-08-07, 13:23
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
Jösses.

Nej, självklart inte.

Har ni aldrig haft eller åtminstone träffat en man som haft, en yngre kvinna där mannen bidrar med pengar och makt och hon bidrar med skönhet, ungdom och sex?

Oavsett er egen erfarenhet kan jag garantera att ingen skrattar åt dessa relationer eftersom de är lika självklara som att herrarna tar en Hennessy XO och damerna ett glas Cointreau som avec.
Självklart är det så bara att i detta fall är det en man i 50 års åldern som är rik som ett troll, framgångsrik som få, ser bra ut och på andra sidan en miss piggy figur med en image som en ekonomisk katastrof, lögnerska, wannabe, narcissist och what not. Visst mirakel händer men som i de allra flesta fall när det kommer till Bella. Det går inte ihop.
Citera
2019-08-07, 14:54
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Självklart är det så bara att i detta fall är det en man i 50 års åldern som är rik som ett troll, framgångsrik som få, ser bra ut och på andra sidan en miss piggy figur med en image som en ekonomisk katastrof, lögnerska, wannabe, narcissist och what not. Visst mirakel händer men som i de allra flesta fall när det kommer till Bella. Det går inte ihop.

Vi väntar med spänning när BB läckt nästa bild på någon köpefest hon släpar med sig stackaren till, mer troligt är väl att han dumpat henne redan.
Citera
2019-08-07, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Vi väntar med spänning när BB läckt nästa bild på någon köpefest hon släpar med sig stackaren till, mer troligt är väl att han dumpat henne redan.
Måste säga att jag blir besviken på honom om han inte redan gjort det, dumpat B-Bella. Har han inte så har han visat ett synnerligen dåligt omdöme och tappar nog trovärdigheten hos fler än mig.
Om vi fortsätter prata trovärdighet så tror jag att barnen snart, väldigt snart förlorar sin trovärdighet för B-Bella, känns som att dom inte har så väldigt mycket gemensamt längre, det är "teamet" hela tiden, syns tydligt på badbilderna vem/vilka som tar emot när barna hoppar från kanten ner i poolen, vilka som håller i hand när de går ut ivattnet osv. Oavsett vad hon tex skrev igår om hur mysigt allting var....
Tippar på att hon alldeles strax mister vårdnaden, då kan hon gå ALL IN om inte skattemyndigheterna sätter P före.
Senast redigerad av KIBy 2019-08-07 kl. 15:44.
Citera
2019-08-07, 18:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Borde inte hennes kille vara golddiggern här, lättare för kvinnor och tjejer nuförtiden tjäna pengar.

Erik Selin har tillgångar överstigande 20 miljarder, Bella har högst tio miljoner. Att Erik Selin är Bellas "kille" kan mycket väl vara Bellas egen uppfattning om relationen, Selin kanske inte delar den uppfattningen.
Senast redigerad av trottwell 2019-08-07 kl. 18:12.
Citera
2019-08-07, 19:26
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Måste säga att jag blir besviken på honom om han inte redan gjort det, dumpat B-Bella. Har han inte så har han visat ett synnerligen dåligt omdöme och tappar nog trovärdigheten hos fler än mig.
Om vi fortsätter prata trovärdighet så tror jag att barnen snart, väldigt snart förlorar sin trovärdighet för B-Bella, känns som att dom inte har så väldigt mycket gemensamt längre, det är "teamet" hela tiden, syns tydligt på badbilderna vem/vilka som tar emot när barna hoppar från kanten ner i poolen, vilka som håller i hand när de går ut ivattnet osv. Oavsett vad hon tex skrev igår om hur mysigt allting var....
Tippar på att hon alldeles strax mister vårdnaden, då kan hon gå ALL IN om inte skattemyndigheterna sätter P före.

Varför skulle barnen förlora sin trovärdighet för sin mor? Menar du inte att barnen snart förlorat förtroendet för sin mor?

Sedan en annan sak! Miljardären är 51 år och framgångsrik. Vi kan även anta att han är vuxen i sinnet. När BB var ihop med Hampus (som hon plötsligt "tröttnade" på så fort hon förstod att han inte var mångmiljonär) så blev hon överlycklig varje gång han överraskade och skämde bort henne med saker som var en salig blandning av WT, Noveau riche och barnkalas, typ rum fulla med ballonger och andra pinsamheter! Detta betydde allt för BB!
Ägnar sig 51 åriga miljardärer åt sådant?
Citera
2019-08-07, 20:39
Medlem
Vem driver parodikontot? Någon skrev ut ett namn med mer stjärnor än bokstäver och är man inte insatt förstår man inte ett jota.
Citera
2019-08-07, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag tror inte att Erik Selin i längden uppskattar att bli utskrattad av sina affärsbekanta som en sugar daddy åt en konsumtionsgalen bimbo.

Frågan är hur länge han står ut
Citera
2019-08-07, 20:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Frågan är hur länge han står ut

Han kanske redan har tröttnat? Det måste komma ut flera bilder i nya miljöer för att någon skall tro att "förhållandet" fortgår.

Bella måste göra som hon gjorde i Frankrike, ringa till Expressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in