Hej jag är en man på 19 barre som fortfarande bor hemma hos mamma och pappa.
Jag började runka när jag var ca 14 år och sedan dess har det varit ett jäkla problem att hitta runktillfällen här hemma, båda mina föräldrar är sjukpensionärer så dom är hemma mest hela tiden.
Vi har bara en toalett och är jag inne för länge så kommer pappa och bankar på dörren, duschar jag för länge så bankas det också på dörren... "Vill du betala vattenräkningen!!!!!!!"
I mitt rum får jag inte vara ifred och det här med privatliv och att knacka innan man stiger in i mitt rum görs inte, mamma har kommit på mig att runka ett par gånger och hon har genast gått ut igen, men hon går fortfarande in i mitt rum utan att knacka.
Vi bor ute på landet så nu har jag gett mig ut till skogs med mitt runkande, där får jag vara ifred när jag runkar.
Men jag känner mig sjuk och pervers som springer omkring i skogen och runkar, vad säger och tycker ni, ni bondpojkar och flickor har ni också onanerat ute i skogen när ni bodde hemma hos föräldrarna?
Vågar inte tänka på hur det blir om jag skaffar mig en flickvän, ska vi springa ut till skogs varje gång vi ska ha samlag?
Att ta upp det här vid middagsbordet törs jag inte.