2019-08-06, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Nu verkar det dessutom vara en fjärde GM inblandad som polisen ännu inte fått tag på. Vem är det tro? Knarkaren från Hudik?

Jag nämnde att jag hade hört om en ev fjärde person man borde höra med, verkar som mina farhågor stämde. och folk som tror att jag inte har kontakter i den undre världen.

Dock vill många inte prata, för många likt jag hoppas på att han bara fiskar, vilket andra i tråden har ppoängterat.

Men det finns nog folk som vet mer, gäller bara få dessa att prata.
Senast redigerad av mofasti 2019-08-06 kl. 22:06.
Citera
2019-08-06, 22:04
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ro0ger79
Skvallret på stan säger att de förhört D.N och kontrollerat hennes bil då vittnen sett att den är märkbart lerig. Skulle inte bli förvånad om hon brutit ihop och sagt något eller alternativt råkat försäga sig för polisen.

Låter troligt. Finns det uppgifter om huruvida fler personer befunnit sig i den aktuella lägenheten?
Citera
2019-08-06, 22:12
Medlem
Ro0ger79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Jag nämnde att jag hade hört om en ev fjärde person man borde höra med, verkar som mina farhågor stämde. och folk som tror att jag inte har kontakter i den undre världen.

Dock vill många inte prata, för många likt jag hoppas på att han bara fiskar, vilket andra i tråden har ppoängterat.

Men det finns nog folk som vet mer, gäller bara få dessa att prata.
Jajajaja.. för det något slags värde till den här tråden? Vad du och många hoppas på? 🙄 Spontant mofasti, kan jag känna att din teori om fisketur på 10 dagar oanmält känns mer och mer osannolikt. Hälsa Alice i underlandet!
Citera
2019-08-06, 23:07
Medlem
M*rkus B*rgström som är efterlyst? pundaren som sålde knark och tog betalt via swich.
Citera
2019-08-06, 23:25
Medlem
Ro0ger79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
M*rkus B*rgström som är efterlyst? pundaren som sålde knark och tog betalt via swich.
Nej, det är en annan efterlyst som enligt rykten heter th*mas nil*son. Har tydligen varit på fest med D.N på fredagen.
Senast redigerad av Ro0ger79 2019-08-06 kl. 23:34.
Citera
2019-08-06, 23:27
Medlem
Ro0ger79s avatar
”Knarkaren från Hudik” också kallad tidigare i tråden.
Citera
2019-08-06, 23:34
Medlem
Ro0ger79s avatar
Påståendet från Aftonbladet om att en skuld ska vara motivet kan stämma. BO försökte sälja sin speldator för någon vecka sedan för 20K (enligt honom värd närmare 50k)..
Citera
2019-08-06, 23:46
Medlem
Onehandclappings avatar
Thomas Nilsson. Någon som vet hur gammal han är?
Citera
2019-08-07, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lompisbo
J.Ls advokat är Lars Grönberg. Han uttalade sig igår i NSD.

MS och MI har ingen ännu väl?
Gustafs**ons byrå i Kiruna är en av de bättre men muchler i gällivare verkar helt värdelösa och gå på lunchmöten med domarna.
Citera
2019-08-07, 00:11
Medlem
torstenhingstens avatar
Är de misstänkta smarta nog att slå av mobiltelefonerna innan de gör sig av med offret? Om inte borde positionen gå an att spåra.
Luktar dråp/mord.
Citera
2019-08-07, 00:39
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Är de misstänkta smarta nog att slå av mobiltelefonerna innan de gör sig av med offret? Om inte borde positionen gå an att spåra.
Luktar dråp/mord.

Nu skrev ju Mostaufi (eller vad hen kallar sig) att det är rätt dålig TÄCKNING i fjällvärlden, och bl.a. dålig täckning i Sandåslandet, eller vad det hette, där BO kanske är på "fisketur".

Jag tror inte att polispejling av mobiltelefoner fungerar så jättebra därute i vildmarken. Man behöver satelittelefon.......
Citera
2019-08-07, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nu skrev ju Mostaufi (eller vad hen kallar sig) att det är rätt dålig TÄCKNING i fjällvärlden, och bl.a. dålig täckning i Sandåslandet, eller vad det hette, där BO kanske är på "fisketur".

Jag tror inte att polispejling av mobiltelefoner fungerar så jättebra därute i vildmarken. Man behöver satelittelefon.......

Vi har för det mesta full uppkoppling till nätet vad är det för svammel?😂😂
Den där jönsen är en tönt, gå in och läs vad han gör för inlägg här på fb.
Gå inte på allt ni läser!
Fjollor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in