2019-07-28, 14:33
Medlem
Den värsta reklamen just nu är för aktuella filmer på TV4 med någon fruktansvärt irriterande sång på franska i bakgrunden ''RING RING RING DING DING DING''.
Citera
2019-07-28, 15:31
Medlem
Svavelvinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlurigtMedNamn
Det är någon reklam där en tjej och en mamma diskuterar fotboll och tjejens slutreplik blir att killarnas fotbollslag borde anlita en kvinnlig tränare. (För att det tydligen skulle gå bättre då). Riktigt dryg feministisk reklam.

"Killar spelade som tjejer. Men så bra var dom inte."
Horribel politiskt korrekt reklam. Som vanligt serverad av KPA. Dom skulle lika gärna kunna döpa om sig till KPLM(r).
Citera
2019-07-29, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelvinter
"Killar spelade som tjejer. Men så bra var dom inte."
Horribel politiskt korrekt reklam. Som vanligt serverad av KPA. Dom skulle lika gärna kunna döpa om sig till KPLM(r).
Riktigt drygt. Är KPA så i största allmännhet, eller?
Citera
2019-07-30, 12:26
Medlem
Leipreachans avatar
Bara jag som hatar den där blocket-reklamen med mamman och ungen som solar? Någon besserwisser unge som ska tillrättavisa mamman om skärmtid. Så klart händer detta i verkligheten
Citera
2019-08-01, 22:23
Medlem
En reklam jag stör mig på är när en man sitter på en båt och skriker att han har fått bingo. Han verkar inte ha alla hästar hemma...
Citera
2019-08-04, 20:43
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
En reklam jag stör mig på är när en man sitter på en båt och skriker att han har fått bingo. Han verkar inte ha alla hästar hemma...
Det gäller alla dessa Bingovinnare, de beter sig som hysteriska idioter. Man blir bara förbannad av att se deras halvgalna ansikten med vilt uppspärrade ögon stirra emot sig från TVn. Och skriker gällt: "JAG HAR VUNNIT! JAG HAR FÅTT BINGOOO!!!. Fyn fan, äckligt.
Citera
2019-08-05, 08:17
Medlem
_Strebers avatar
Net On Net med en fet fuling som sitter och rappar, eller vad det nu heter. Low low low. Och tjejen som förut varit hyfsat söt har nu grått-grönt hår. Uselt.
Citera
2019-08-05, 19:53
Bannlyst
Alltså vad är det för fel på NetOnNet-tjejens hår? Det ser blött ut i alla reklamer nu fast det nog inte är det men är det meningen?
Citera
2019-08-06, 08:14
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Alltså vad är det för fel på NetOnNet-tjejens hår? Det ser blött ut i alla reklamer nu fast det nog inte är det men är det meningen?

Fett, flottigt och stripigt? Jag har noterat en klar försämring under en sexmånadersperiod.
Citera
2019-08-06, 18:20
Medlem
Svavelvinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Net On Net med en fet fuling som sitter och rappar, eller vad det nu heter. Low low low. Och tjejen som förut varit hyfsat söt har nu grått-grönt hår. Uselt.

Riktigt avskyvärd reklam. Han är inte så lite fet heller. Men hey! han är ju champion i... beatbox. Lägg märke till snubben vid sidan om och hur snygg och cool han är.

Förresten, är det bara jag som reagerat på Coca-Colas reklam där en snubbe går fram till disken och får frågan om han vill ha med socker eller utan?
Så svarar han Ingetdera och tar en flaska. WTF!?
Citera
2019-08-06, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro

Nej, den där jäveln... "KOLLA TJEJER! JAG HAR FÅTT BINGO!"... Låter ju som att han suttit och smygrunkat till tjejerna i båten bredvid och nu vill visa upp resultatet.
Citera
2019-08-06, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelvinter

Förresten, är det bara jag som reagerat på Coca-Colas reklam där en snubbe går fram till disken och får frågan om han vill ha med socker eller utan?
Så svarar han Ingetdera och tar en flaska. WTF!?

Han svarar either vilket må svenska betyder endera. Ingendera på engelska är neither.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in