2019-08-05, 23:17
Medlem
Underwhelmeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantiSuecia
Finns två profiler som kan vara aktuella på facebook. Den ena utan profilbild och information. Den andra med ett antal bilder, de flesta på individer med asiatisk bakgrund, men även en bild med vad som skulle kunna tolkas som en 16 årig grabb med halv-mörkt hår.
Grabben till vänster på omslagsbilden från 4 Feb 2018?
Citera
2019-08-05, 23:17
Medlem
Börjar tveka på det där kontot med Asiatiska-J*per. Går vidare till ett konto som kommenterat ett foto som verkar vara en nära vän till familjen och därifrån till en potentiell mor med samma efternamn till den personen på kontot. Flertal bilder på två asiatiska ungdomar vid flera tillfällen som liknar Asiatiska-J*per. Namnet på den potentiella modern till Asiatiska-J*per överensstämmer inte med namnet för GM.
Förmodligen är brodern till GM det andra kontot utan profilbild.
Citera
2019-08-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Det är lite väl lång väg väl? Har åkt bil där flera gånger och rent spontant är det får lång att cykla, men unga idag kanske gör det enkelt.

Precis, bil. Jag tänkte cykel och då vill man (d.v.s jag..) slippa bilar. Mer harmoni på mitt förslag av väg. Fast snabbaste hade naturligtvis blivit annorlunda. Men är det snabba och effektiva valet på sommarlovet?
Citera
2019-08-05, 23:20
Medlem
Amless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amles
Jobbar GMs mamma som lärare på Kärrtorpsgymnasiet? I så fall finns hon på YT där hon laddat upp filmer på sig och barnen.

Nä, det var fel, sorry.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantiSuecia
Börjar tveka på det där kontot med Asiatiska-J*per. Går vidare till ett konto som kommenterat ett foto som verkar vara en nära vän till familjen och därifrån till en potentiell mor med samma efternamn till den personen på kontot. Flertal bilder på två asiatiska ungdomar vid flera tillfällen som liknar Asiatiska-J*per. Namnet på den potentiella modern till Asiatiska-J*per överensstämmer inte med namnet för GM.
Förmodligen är brodern till GM det andra kontot utan profilbild.
Möjligt... Men brorsan finns ialf på bild från Danderyds gymnasium om mamn googlar. Det måste vara samma
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumumull
Någon kan väl bara bekräfta om det är rätt att J*sper (asiat) är J*cks bror?
Nej!! Om ni kollar på diplombilden på Danderyds gymnasium är Jasper killen som står bredvid en tjej!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underwhelmed
Grabben till vänster på omslagsbilden från 4 Feb 2018?

Precis. Beskrivning av Anton036 tyder på att det kan vara GM
Citera
2019-08-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Precis, bil. Jag tänkte cykel och då vill man (d.v.s jag..) slippa bilar. Mer harmoni på mitt förslag av väg. Fast snabbaste hade naturligtvis blivit annorlunda. Men är det snabba och effektiva valet på sommarlovet?
Ok. Jag kan inte området särskilt bra, därför jag undrade.
Citera
2019-08-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fan, ytterligare en adopterad asiat som begår grovt brott 😩 Eller?
Trams. J(a)sper är inte asiat. Det syns ju på bilden när man googlar.
Citera
2019-08-05, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Är det vid Badberget som fyndplats är?

Vi är på höjden mellan infarten till Bergendal och infarten vid Rösjöbadet. Vi är kvar på Edsbergsvägen, precis vid bommen som är nära Bergendalsskylten. En grusväg upp.
Citera
2019-08-05, 23:23
Medlem
neetheyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anton036
Har bild på GM. Tänker dock inte publicera det här. Skickar i PM

Jag kan inte skicka PM.... Men vill gärna se... kan du skicka?
Citera
2019-08-05, 23:24
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vet ej. Han finns inte på mrkoll.se heller.

Merinfo.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in