Citat:
Ursprungligen postat av
Aldo
Gick sådär att inte prata med svenska media längre
https://www.svd.se/lowengrip-flyttar-till-usa--har-vuxit-ur-sverige
Tyvärr en betalartikel men ingressen innehåller flera gobitar...
Att media skall tugga om hennes imperium, inget av bolagen är e.g något att hurra över på så sätt att det blir löpsedlar. Vilken sketen ICA butik gör mer pengar och bättre resultat.
Här är en till gobit som naturligtvis innehåller mer osanning:
Citat:
Och schemat är hektiskt. Den senaste tiden gått på åtskilliga möten, varit på bal i London efter inbjudan av prins Charles, i sommar åker hon på filmfestival i Italien, senare vidare på modevecka i Paris. Bara dagen innan vårt möte minglade hon med Ivana Trump och Ralph Lauren i New York.
– Jag får möta sådana människor hela tiden just nu. Det är helt otroligt. Jag försöker bara vara som en svamp och lära mig allting av dem. Jag är så tacksam över att träffa Ralph Lauren och alla passionerade människor som är duktiga på sin sak.
Bellsan har inte blivit inbjuden av prins Charles på någon bal; hon
köpte bara en biljett till hans välgörenhets bal precis vemsomhelst kan göra.
Hon har förmodligen inte heller
träffat Ralph Lauren utan endast varit i lokal som honom.
Osv. Det är lite kul hur en tidning som SvD helt saknar källkritik utan lita helt på Bellsans version.
Så beskrev händelsen själv i bloggen. I klartext betyder det att hon bara var på samma restaurang som Trump och Lauren.
Citat:
Jag använde färg för en gång skull och gick ut med en ny vän som jag träffade i Cannes!
Vi åt middag på The Polo Bar och herregud vilka spännande människor jag pratade med under kvällen. Ralph Lauren (!), Ivana Trump och James Cordon. Att ha Ralph Lauren på ena sidan och Ivana Trump på andra var rätt surrealistiskt. Jag var minst ett huvud längre en båda två. Kul kväll!