2019-08-04, 20:40
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Gick sådär att inte prata med svenska media längre

https://www.svd.se/lowengrip-flyttar-till-usa--har-vuxit-ur-sverige

Tyvärr en betalartikel men ingressen innehåller flera gobitar...

Att media skall tugga om hennes imperium, inget av bolagen är e.g något att hurra över på så sätt att det blir löpsedlar. Vilken sketen ICA butik gör mer pengar och bättre resultat.

Än så länge är det bara delar av hennes sk imperium som ska flytta till USA.
Citera
2019-08-04, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Jag har mina aningar om vem det kan vara!

Intressant
Citera
2019-08-04, 21:38
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Gick sådär att inte prata med svenska media längre

https://www.svd.se/lowengrip-flyttar-till-usa--har-vuxit-ur-sverige

Tyvärr en betalartikel men ingressen innehåller flera gobitar...

Att media skall tugga om hennes imperium, inget av bolagen är e.g något att hurra över på så sätt att det blir löpsedlar. Vilken sketen ICA butik gör mer pengar och bättre resultat.
Här är en till gobit som naturligtvis innehåller mer osanning:
Citat:
Och schemat är hektiskt. Den senaste tiden gått på åtskilliga möten, varit på bal i London efter inbjudan av prins Charles, i sommar åker hon på filmfestival i Italien, senare vidare på modevecka i Paris. Bara dagen innan vårt möte minglade hon med Ivana Trump och Ralph Lauren i New York.

– Jag får möta sådana människor hela tiden just nu. Det är helt otroligt. Jag försöker bara vara som en svamp och lära mig allting av dem. Jag är så tacksam över att träffa Ralph Lauren och alla passionerade människor som är duktiga på sin sak.
Bellsan har inte blivit inbjuden av prins Charles på någon bal; hon köpte bara en biljett till hans välgörenhets bal precis vemsomhelst kan göra.
Hon har förmodligen inte heller träffat Ralph Lauren utan endast varit i lokal som honom.
Osv. Det är lite kul hur en tidning som SvD helt saknar källkritik utan lita helt på Bellsans version.

Så beskrev händelsen själv i bloggen. I klartext betyder det att hon bara var på samma restaurang som Trump och Lauren.

Citat:
Jag använde färg för en gång skull och gick ut med en ny vän som jag träffade i Cannes!

Vi åt middag på The Polo Bar och herregud vilka spännande människor jag pratade med under kvällen. Ralph Lauren (!), Ivana Trump och James Cordon. Att ha Ralph Lauren på ena sidan och Ivana Trump på andra var rätt surrealistiskt. Jag var minst ett huvud längre en båda två. Kul kväll!
Senast redigerad av DoraF 2019-08-04 kl. 21:55.
Citera
2019-08-04, 21:41
Medlem
SvD saknar källkritik:

"Och schemat är hektiskt. Den senaste tiden gått på åtskilliga möten, varit på bal i London efter inbjudan av prins Charles, i sommar åker hon på filmfestival i Italien, senare vidare på modevecka i Paris. Bara dagen innan vårt möte minglade hon med Ivana Trump och Ralph Lauren i New York."

Hon var på bal där hon KÖPT biljett. Prinsen har ingen aning om vem Bella är. Och han bryr sig inte.

Minglade med Ivana och Ralph? Nja. Hon gick till en kändisrestaurang i new york enbart för att spana på kändisar och råkade se några som hon inte interagerade med frånsett att typ gapa och stirra. För att sedan skryta om det. Inte smickrande.
Citera
2019-08-04, 22:14
Medlem
DoraFs avatar
Ännu en godbit ur artikeln i SvD:

Citat:
Karriärsmässigt tror hon att man måste stänga en dörr för att öppna en annan. Privat har säkerhetssituationen i Sverige blivit ohållbar på grund av en man som upprepade gånger har försökt ta sig in i hennes hem. Minskad närvaro i media kan underlätta den situationen.

Ohållbar säkerhetssituation?!? Men hur kan Bellsan berätta helt öppet när hon och barnen ska vara i det hyrda huset i Frankrike? Adressen är ju lätt som en plätt att hitta.
Citera
2019-08-04, 22:21
Medlem
Hon säger i tidningen .... Jag är Drottningen
Sverige är för litet för mig .😂😂😂
Stackars Odd och stackars barn 😕 en X fru som har hybris och storhetsvansinne och barnen har en morsa som säger att hon prioriterar jobb framför att vara mamma .
Kommer ihåg när pojken inte hade blivit bjuden på kalas till en förskole kompis ( Gillis var väl den enda som inte blivit det ) inte snällt gjort av föräldrarna till barnet och synd om pojken 😕 men det finns ju en anledning till detta ? Menar vilka föräldrar vill inte bjuda världens mäktigaste kvinna 😂 och en drottning ? Alla kan man tycka eller ......🤔 hon är säkert så jäkla arrogant och leker kunglighet bland de andra föräldrarna så de orkar helt enkelt inte med henne . Barnen får och kommer få lida för Bellas hysteri . Hur ofta umgås barnen m kompisar när de är hos Bella ? Nä visst ja de har ju sina ” vuxna kompisar att leka med ... barnflickorna 👍 Hoppas för barnens skull att de får växa upp med sin far som verkar någonstans stå med båda fötterna på jorden där inte materiella ting ersätter kärlek , umgänge och utvecklas som de vill . Skitiga ute och Cyckla och kompisar . Hos Bella är det ligga vid poolen , äta på fina restauranger och flänga m barnflickor . Bella har själv sagt att hon är glad över att barnen är tysta , snälla och aldrig bråkar m varandra ..... för det tillåter hon inte . Barnen är så lugna kloka och lillgamla som hon själv var som barn och är nu . De som säger att hon är en bra mamma verkar ha missat hur barn växer upp , leker och utvecklas ? Dessa ungar är redan indragen i ett liv där de ska finnas men inte höras . De tillbringar massor av timmar på flyg , hotell rum och fina restauranger . Undrar hur ofta de får följa m mamma och handla och kanske köpa sin egen lördags godis ( de som fortfarande äter detta starka gift 😕hjälpa till hemma m bak , städning ja allt detta som barn tycker om att göra m sina föräldrar .... bara just därför att föräldrar gör sånt 😁 vara med och känna sig duktiga . Menar du inte att barn måste lära sig städa 😕 men ni fattar nog min poäng .

Bellas barn får sitta på en restaurang och vara tyst .... för barn ska vara tyst och lugna säger mamma.
Citera
2019-08-04, 22:29
Medlem
Bella har blivit ” kände pga sina otroligt idiotiska uttalande . Hon säger själv att varje vecka / dag sitter hon och teamet 😁 och bestämmer hur hon ska provocera , vad som retar folk .... all reklam är bra reklam ! Även idiotiska uttalanden Man kan nog säga att denna människa har inga problem att kliva eller tom lämna lik efter sig för att bli känd .
Ang hennes milj ? Läste precis en stor artikel IM Skin citys grundare , deras omsättning upp gick till över 500 milj och de hade 100 talet anställda . Deras hudvård finns över hela världen . Så jämför man m Bella så drar hennes företag in typ kaffe kassan jämfört m SkinS .
Konstigt nog lever hon som äger det och hennes man utan privat jet , säkerhetsvakter . Hon verkar inte springa på alla event för att synas .
Citera
2019-08-05, 09:42
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Bella har blivit ” kände pga sina otroligt idiotiska uttalande . Hon säger själv att varje vecka / dag sitter hon och teamet 😁 och bestämmer hur hon ska provocera , vad som retar folk .... all reklam är bra reklam ! Även idiotiska uttalanden Man kan nog säga att denna människa har inga problem att kliva eller tom lämna lik efter sig för att bli känd .
Ang hennes milj ? Läste precis en stor artikel IM Skin citys grundare , deras omsättning upp gick till över 500 milj och de hade 100 talet anställda . Deras hudvård finns över hela världen . Så jämför man m Bella så drar hennes företag in typ kaffe kassan jämfört m SkinS .
Konstigt nog lever hon som äger det och hennes man utan privat jet , säkerhetsvakter . Hon verkar inte springa på alla event för att synas .

Nja! Skincity omsatte 350 miljoner 2018 och gjorde 6 miljoner i vinst (10 miljoner efter finansnetto) Löwengrip Beauty omsatte bara 84 miljoner men gjorde en vinst på nästan tre miljoner 2018 så några gigantiska skillnader är det inte på bolagen!

Skincity är inte Lancôme eller Estëe Lauder om vi säger som så!

Ska man se upp till någon som nasar kräm med bra avance så är det Bianca Ingrosso!
Citera
2019-08-05, 11:12
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Min analys av den nu avdammade nyheten att Blondinbella ska flytta från Sverige är att det är en övertolkning av hennes uttalanden som hon gärna ser att folk gör!

Uttalanden som "Sverige är för litet för mig" eller "Jag är färdig med Sverige" är inte detsamma som "Jag ska flytta för gott från Sverige".

Jag tror hon kommer bo kvar här och jag märker redan att hotet / löftet att sluta skriva på svenska bara var nonsens!

Hela hennes kommande planer tycks bygga på att hon är ihop med en miljardär, skulle det ta slut så imploderar nog USA planerna rätt fort!

Hon är i praktiken helt okänd i USA och har inget att erbjuda där borta som är unikt och dessutom talar hon en rätt kass engelska vilket inte kan vara någon fördel.

Hon lär bli kvar i Sverige, eller har hon inlett en försäljning av sitt hus här ännu till exempel?

Hon har inte flyttat från Sverige så länge hon är skriven här.
Citera
2019-08-05, 11:19
Medlem
Jag skulle öppna en dörr för att gå ut från en VC och då kommer BB och blev
skitsur för att jag inte stod som en dörrvakt på Cafe Opera och öppnade hela
dörren och bad henne svepa förbi. Har bara upplevt Alexandra P på samma sätt...
Citera
2019-08-05, 12:53
Medlem
LagomLats avatar
Är BB officiellt ihop med Miljardären, eller är det enda som finns en bild på när de går hand i hand. Är Miljardären officiellt ihop med BB?

Har förlovning tillkännagetts?, bor dom ihop? Frågade Prins Charles efter honom, vad står det i bloggen?

För en utomstående verkar det hela väldigt löst i kanterna än så länge, BB kanske bara är en sommarkatt för miljardären.

LL
Citera
2019-08-05, 13:21
Medlem
hängballens avatar
Vart kommer denna dams pengar från?
Hon flyger och flänger värre än vad Kamprad gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in