Skincity hade ett möte med IL och foto som dom la ut på instagram. Ett sådant jävla väsen det blev
Va!! Ta inte in sådana skitprodukter, då slutar vi handla
Kan vi prata något om profilen ” griploov ” på Instagram. Väldigt intressant om faktan är sann... vad tror ni?
Angående huset i troppan så tror jag inte hon betalat för de själv. Isåfall skulle hon inte lämna de hipp som happ.
Eller alternativ 2 som andra skrivit, att hon inte alls hyrt de 6 veckor, utan tvingats lämna för andra hyresgäster.
Kan vi prata något om profilen ” griploov ” på Instagram. Väldigt intressant om faktan är sann... vad tror ni?
Angående huset i troppan så tror jag inte hon betalat för de själv. Isåfall skulle hon inte lämna de hipp som happ.
Eller alternativ 2 som andra skrivit, att hon inte alls hyrt de 6 veckor, utan tvingats lämna för andra hyresgäster.
Den som har lagt upp det aktuella kontot på instagram har med största sannolikhet gjort det för att provocera och driva med Isabella.
Nu när hon lämnat huset och Sainte Maxime för några dagar så befinner sig en av tjejerna i teamet där, nämligen Lovisa, vilket hon skriver i ett bloginlägg.
I morgon måndag återvänder Isabella och de bägge barnen till huset i Sainte Maxime.
Senast redigerad av Charta.12 2019-08-04 kl. 17:23.
Nu när hon lämnat huset och Sainte Maxime för några dagar så befinner sig en av tjejerna i teamet där, nämligen Lovisa, vilket hon skriver i ett bloginlägg.
I morgon måndag återvänder Isabella och de bägge barnen till huset i Sainte Maxime.
I september kostar huset 170 000 kr per vecka. Antar att det kostar mer nu. En jäkla massa pengar som hon bara vaskar bort. Det är fan otroligt.
Jag skulle då inte sätt mycket till trovärdighet i innehållet på det instagramkontot.
Tyvärr en betalartikel men ingressen innehåller flera gobitar...
Citat:
Isabella Löwengrip hoppade av skolan som 16-åring för att driva e-handel och hon har utvecklat en rad mångmiljonbolag. Nu smäller hon igen dörren till hemlandet för att blicka västerut. Hon har vuxit ur Sverige, konstaterar hon.
Löwengrip flyttar till USA – har vuxit ur Sverige
NEW YORK. Bakom henne syns Manhattans välkända skyline, framför sitter publiken på Svensk-Amerikanska handelskammaren i New York.
– Jag brukar säga ”Low-and-grip” för att göra det enklare, berättar Isabella Löwengrip för åskådarna efter frågan om hur man uttalar hennes efternamn på engelska
Att media skall tugga om hennes imperium, inget av bolagen är e.g något att hurra över på så sätt att det blir löpsedlar. Vilken sketen ICA butik gör mer pengar och bättre resultat.
Tyvärr en betalartikel men ingressen innehåller flera gobitar...
Att media skall tugga om hennes imperium, inget av bolagen är e.g något att hurra över på så sätt att det blir löpsedlar. Vilken sketen ICA butik gör mer pengar och bättre resultat.
Low-end-grip låter inte så jättelyxigt på engelska, hennes distributions- och contentbyrå ska kanske sälja billiga griptänger?
Low-end-grip låter inte så jättelyxigt på engelska, hennes distributions- och contentbyrå ska kanske sälja billiga griptänger?
Men så lustigt, hörru. Lägga till ett litet "d" och få till en ordvits. Nyskapande.
Mycket passande i den här tråden och tillför till och med mindre än alla som bara klistrar in länkar från AB och Expressen hela tiden.