Citat:
Ursprungligen postat av
spacetrip
Tjena,
Jo nu är det så att jag käkat 400mg tram ganska ofta, typ varannan dag under en månads tid. Men Under senaste tiden har jag inte blivit skön alls. Är ganska skraj över att käka högre dos pågrund av att jag hört att kramprisken är stor över 400mg.
Samtidigt har jag läst här på forumet att många kan käka upp till 1000mg utan några problem.
Vad tror ni? har min tolerans stigit att jag kan käka lite högre doser utan risken att få ett krampanfall.
Mvh
Okej för det första äter du tramadol regelbundet så kommer du krampa för eller senare så släpp nojan och se till att dina kamrater vet vad fan dom gör om det händer.
Cannabis personligen kan jag inte blanda med får panikångest av det rätt intressant för jag är regelbunden rökare sen många år tillbaka.
Det finns pdf häften på nätet om just krampanfall och gå efter dom och sjukhus blir inblandat om man faller illa eller man krampar flera gånger efter varandra och även om anfallet pågår över en viss tid läs häftet iaf!
Ett anfall är alltid farligt och med stor risk är folk inte vana kommer det bli ambulansfärd men fejkkrampa lite i ambulansen så skjuter dom dig full med stesolid också bara ett litet pundtips