Citat:
Ursprungligen postat av
ehuru
Du är för härlig... Sattelitbild 😂 tror du att den.är momentan eller 😂😂😂 Prova att gå ut och vinka i luften... googla och se om du kom med på bild 😂😂😂.
Var läser du att grabbarna varit och badat? Media rapporterar att mordet skett nära ett badområde (ett badområde som är svartlistat av Sollentuna kommun då vattnet är bajsförorenat)? Mordet har skett på mark där det förvaras saker som är långt mer intressant för en äventyrlig sextonåring än vad det är för honom att bada i romers avföring under solnedgågen vilken inte kan ses på den stranden...
Ska vi säga så 🤔
Jag ger upp, du vägrar att ens försöka ta till dig det jag har skrivit.
Det är ju för tusan inte JAG som kommer med egenhändigt påhittade uppgifter.
LÄS VAD DET STÅR!
"Enligt uppgifter är de inblandade vänner, och de ska ha cyklat tillsammans till en badsjö tidigare under kvällen. Den misstänkta mordplatsen ligger i ett öde område på en höjd, några hundra meter från badsjön."
Vad är det som är så förbannat svårt att ta in med den informationen? De har cyklat tillsammans till Rösjöbadet. Sedan står det att mordplatsen ligger på en höjd några hundra meter från badsjön.
Trots att den där texten har citerats flera gånger skiter du fullständigt i det. Det är än en gång inte mitt påhitt, utan det där är befintliga uppgifter om händelsen.
Jag tar mig för pannan....det ovan nämnda är ju inga spekulationer, utan fakta. Släpp det där med att sjön är avstängd (snarare så att kommunen avråder från bad) och att romer har skitit i vattnet. Skit fullständigt i allt med bad. Faktum kvarstår att de FÖRST cyklade till Rösjöbadet vid 18-tiden. Någonstans efter det har de förflyttat sig vidare till mordplatsen.
Kolla även förbannat noga på satellitbilden, tycker du att platsen ser fenomenalt spännande ut? Inte ens den mest uttråkade tonåringen i världen skulle åka till en soptipp utan något av värde och spendera ett par timmar där. Sedan det där med "bryt". Än en gång, vad är det de ska göra inbrott i? En gammal tvättmaskin? Det finns INGA fastigheter på höjden. Det är en massa skrot som är uppställt...och än en gång, bara en genuin dåre tar med sig enbart en yxa som inbrottsverktyg.