2019-07-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellykillen
Tjena! Vet någon en salong där dem erbjuder btb eller andra trevliga tjänster i Helsingborg? Tacksam för svar av er!

Vet du någon salong som inte gör det?😄
Citera
2019-07-29, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Vet du någon salong som inte gör det?😄

Haha ska man bara fråga dem om dem gör extra tjänster? Jag vet faktiskt ingen i Helsingborg 😀
Citera
2019-07-29, 22:08
Medlem
Citat:
Haha ska man bara fråga dem om dem gör extra tjänster? Jag vet faktiskt ingen i Helsingborg 😀

Att fråga kan jag inte rekommendera enligt min erfarenhet gör de flesta minst en HJ..
Citera
2019-07-30, 14:35
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Helt värdelöst. Jag vill inte att de trycker in den utan skydd. Det har hänt ett par gånger nu. Till och med vid "naket HJ" eller vad man nu ska kalla det. Det verkar studsa runt en hel del STD nu. Har själv åkt dit. Jag har inte hört om någon salongsbrud som kollar sig med jämna mellanrum som jag fått intrycket av att de gör hemma?
STD? Vad är det? Att det är nån slags smitta förstår jag,men vad står förkortningen STD för?
Citera
2019-07-30, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
STD? Vad är det? Att det är nån slags smitta förstår jag,men vad står förkortningen STD för?

Sexually Transmitted Diseases
#google
Citera
2019-07-30, 17:39
Medlem
Citat:

Gör ett besök då...så får du besked..andrahansuppgiter är inte att lita på😄
Citera
2019-07-31, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty69
Vill flytta till sthlm ni har så många massage ställen och välja på.....göteborg är ju = dötrist
Typ alla har HE i gbg
Citera
2019-07-31, 20:31
Medlem
Idag var jag på en timmes thaimassage och blev i vanlig ordning erbjuden att köpa extra service. Jag tackade nej, men hon insisterade på att jag skulle köpa hennes tjänster.

Hon var riktigt snygg, trevlig och gav godkänd massage. Jag sa bland annat att jag inte hade pengar. Ja, jag vet, en luddig ursäkt... Hon sa dock att jag kunde hämta pengar och komma tillbaka efter massagen.

Det blev inget extra för mig.

Tänkte kolla med er andra. Är det vanligt att de tar betalt så? Det låter lite naivt, lätt att de blir lurade på pengarna av någon oärlig. Jag har aldrig varit på den salongen förut, så de vet ju inget om mig.
Citera
2019-07-31, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Idag var jag på en timmes thaimassage och blev i vanlig ordning erbjuden att köpa extra service. Jag tackade nej, men hon insisterade på att jag skulle köpa hennes tjänster.

Hon var riktigt snygg, trevlig och gav godkänd massage. Jag sa bland annat att jag inte hade pengar. Ja, jag vet, en luddig ursäkt... Hon sa dock att jag kunde hämta pengar och komma tillbaka efter massagen.

Tänkte kolla med er andra. Är det vanligt att de tar betalt så? Det låter lite naivt, lätt att de blir lurade på pengarna av någon oärlig. Jag har aldrig varit på den salongen förut, så de vet ju inget om mig.

Det händer ibland, ofta tar de körkortet eller mobilen i pant. Finns ett exempel där en man åkte dit i en razzia där han "glömt" körkortet och kom tillbaka från bankomaten. Razzian var riktad mot ägarinnan med misstanke om koppleri, skattebrott osv. Torskarna åkte dit på köpet....
Citera
2019-07-31, 21:52
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Det händer ibland, ofta tar de körkortet eller mobilen i pant. Finns ett exempel där en man åkte dit i en razzia där han "glömt" körkortet och kom tillbaka från bankomaten. Razzian var riktad mot ägarinnan med misstanke om koppleri, skattebrott osv. Torskarna åkte dit på köpet....

Så det var flera torskar som hade gått iväg till en bankomat och lämnat sina körkort i pant för att sedan trampa in på massagen igen under tiden som det pågår en razzia där.

Låter inte det rätt långsökt.....
Citera
2019-07-31, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas

Hört detta från massöserna någon enstaka gång om man påstår att man inte har mer pengar, i praktiken är det allra bäst att vara rak och ärlig och säga till att man inte önskar extra den dagen och erbjuda lite dricks , vilket brukar funka fint, utan sura miner för det mesta, alternativt om man är ute efter extra se till att man har med sig det man är beredd att betala, men inte mer. Dvs själv betämma hur besöket skall avslutas.
Senast redigerad av Casstorrp 2019-07-31 kl. 23:12.
Citera
2019-08-01, 06:00
Medlem
Citat:
Hört detta från massöserna någon enstaka gång om man påstår att man inte har mer pengar, i praktiken är det allra bäst att vara rak och ärlig och säga till att man inte önskar extra den dagen och erbjuda lite dricks , vilket brukar funka fint, utan sura miner för det mesta, alternativt om man är ute efter extra se till att man har med sig det man är beredd att betala, men inte mer. Dvs själv betämma hur besöket skall avslutas.

Jag hade den tanken igår, att ge dricks. Dock försvann tjejen ganska fort. Säkert besviken. Jag tänker att dricka erbjuder man efter massagen, inte som ett substitut för köp av extra när frågan dyker upp. Allt hör ju ihop med att det ska vara bra massage också.

Vid detta tillfälle kom frågan efter ca 40 minuter. Många andra tillfällen när man får frågan, har det gått 20-30 minuter. Har inte massagen varit godkänd/Ok vill jag inte flagga med dricks för något som inte är värt det. Samtidigt riskerar man att massösen blir sur, gör ännu sämre massage och lämnar tidigt.

Lite moment 22 samtidigt som massöserna är ganska enkelspåriga ibland. Money talks, bullshit walks...

Det är lite tråkigt när man egentligen är ute efter enbart massage och i 7 fall av 10 förväntar sig massösen att man ska köpa extra. 2 av 10 accepterar ett nej och kanske 1 av 10 frågar inte om extra.

Oavsett allt detta är jag fast i träsket, dock utan att köpa extra. Det är ju så jävla skönt att bara ligga där och koppla av med lite närkontakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in