2019-08-04, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Bara för att man är homosexuell så betyder det inte att man per automatik är 55 kg, har en stukad handled och klär sig feminint.
Homosexuella gillar väl just det som kanske är just manligt. Men jag tror att i det här fallet så är JL inte fullblodsgay utan har av nyfikenhet testat lite och sen fått mycket skuldkänslor och ångest av det han precis har gjort. Så var yxan där bredvid och han såg svart. Han kände hat.
Barn är väldigt impulsiva.
Det är vad jag tror.

Jag tror att tråden lämnade invandrar-spåret för att sen gå till bög-spåret. I vanlig FB-ordning.

Eftersom vi inte kan gå över till WT-spåret då både GM och BO kommer från fina familjer, så kommer vi stanna här tills FUP dyker upp.
Citera
2019-08-04, 10:47
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forgiveness
Sen så är det ju inte så homosexuellt att yxmörda någon. Det om något är väl rätt manligt och heterosexuellt?

Könsroller har väl förändrats. Vi är alla hens. Så om någon kallade mig bög och jag sedan yxmördade denne så vore det nog svar på frågan...

Damn, nu får jag ångest av att skriva här igen.

Jag undrar lite vad alla vanliga bögar som inte är exhibitionistiska, extroverta och gillar att springa omkring i kvinnliga kläder för prostituerade tycker om Pride? Kanske kan tonåriga bögar som inte passar in i bilden av en pride bög såhär i pridehysteriveckan få en oerhörd psykisk press på sig att leva upp till något de inte är. Gissar att dessa tonårsbögar är ganska vilsna individer som inte lever upp till samhället bild av den lyckade Pride bögen, finniga, småfeta som gillar Harry Potter. Istället för att dansa satan på lastbilsflaket i stan träffas de i smyg på en sunkig strand i förorten och den ena ville nuppa och den andra inte. Jag har själv en kompis som är bög och han skulle aldrig sätta sin fot på Pride men han är över 40 och skiter i det där.

Förövrigt ot var det någon i tråden som inte trodde på fenomenet "white flight" men det är i allra högsta grad verkligt. En kompis och hans flickvän bodde ett tag i ett klassisk utanförskapsområde men de stod inte ut i mer än några månader. De var de enda i trappuppgången som talade svenska, de fick inbrott i bilen och tvättstugan gick inte att använda. De blev störda av helikopter på nätterna och nya bilar hade brunnit i grannskapet när de gick till jobbet på morgonen. De köpte en lgh i en helt annan typ av område istället. Jag vill inte vara konspiratorisk lagd men man kan undra varför Ingves inte höjt styrräntan under alla dessa år med högkonjunktur. Ett skäl skulle kunna vara att ge svenskar och integrerade invandrare också för den delen en säkerhetsventil att undkomma "störningen i vardagen" och på så sätt minska systemkritiken vilket kan ha fungerat ett tag men nu nått vägs ända. Bostäder i svenska "no go zoner" är det annars inget fel på och nära till naturen oftast. En random lägenhet i Rinkeby har en bostadsstandard som de flesta vanliga löntagare ute i Europa endast kan drömma om.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2019-08-04 kl. 11:11.
Citera
2019-08-04, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Jag undrar lite vad alla vanliga bögar som inte är exhibitionistiska, extroverta och gillar att springa omkring i kvinnliga kläder för prostituerade tycker om Pride? Kanske kan tonåriga bögar som inte passar in i bilden av en pride bög såhär i pridehysteriveckan få en oerhörd psykisk press på sig att leva upp till något de inte är. Gissar att dessa tonårsbögar är ganska vilsna individer som inte lever upp till samhället bild av den lyckade Pride bögen. Jag har själv en kompis som är bög och han skulle aldrig sätta sin fot på Pride.

Jag tror att bög-spåret är fel.
Citera
2019-08-04, 11:08
Medlem
Kan också vara att offret ville gå och kolla på pride och tjatade om det så att stämningen var körd i botten. Medans den andre ville hajka grilla tälja pinnar etc. Blev för mycket nagg helt enkelt och till måttet var rågat om ni fattar.
Citera
2019-08-04, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Ja visst luktar det bögmord.
Också vanligt att ungdomar, oerfarna och fulla med hormoner, gör saker med vänner de ångrar. Ofta är en av vännerna den drivande parten dessutom.

Tror detta kalla projicering... ovanligt specifikt, skulle nästa säga snudd på självupplevt? Kan vi diskutera fallet och sluta ägna oss åt sexuella fantasier ?
Tack
Citera
2019-08-04, 11:14
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Kan också vara att offret ville gå och kolla på pride och tjatade om det så att stämningen var körd i botten. Medans den andre ville hajka grilla tälja pinnar etc. Blev för mycket nagg helt enkelt och till måttet var rågat om ni fattar.

Den ena glamourbög, den andre skogsmulle bög. Konflikten är total och utan nåd.

Glamourbögens högklackade hade inget att sätta emot skogsmulle bögens hajkyxa
Senast redigerad av bulletproofsoul 2019-08-04 kl. 11:16.
Citera
2019-08-04, 11:14
Medlem
Steroider?
Citera
2019-08-04, 11:17
Medlem
Amazon-mannens avatar
Tonårsbögar på steroider? Nu börjar det likna något
Citera
2019-08-04, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Tonårsbögar på steroider? Nu börjar det likna något

=)

Flashback är fantastiskt.

Men vad tror ni om yxan?
Citera
2019-08-04, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeGaggs
Steroider?

Uttala dig inte om sånt du inte har en aning om överhuvudtaget
Citera
2019-08-04, 11:30
Medlem
Sjukt det som hänt.
Citera
2019-08-04, 11:36
Medlem
GENERALGERDESs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Ok. Jag bor i Sollentuna men har ingen aning om vem det är.

Det är sorgligt hur som helst.

Mycket sorgligt....
Extremt sorgligt... Alltid lika chockerande när sådant händer bland våra orter. BO själv bodde dock inte i Sollentuna, inte heller bodde han i närheten av rösjön. Vad jag vet (vilket jag vet är korrekt information) så gick P*t*er precis ut årskurs 9 på Friberga skolan i Danderyd. Han ska ha bott i Mörby.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in